Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|||
Citaat:
![]() ![]() Iemand zei ooit dat ik meer voor anderen overheb en doe dan voor mezelf (vaak ook ten koste van mezelf), en dat is ook wel zo... Een ander helpen, iets voor een ander kunnen doen ed, ik doe dat graag, en vind het ook fijn als ik iets voor een ander kan betekenen ed... Daar is op zich niet zoveel mis mee denk ik, maar dat en de 'angst' (echt angst is het niet, maar wel zoiets, kan het nu niet echt goed uitleggen. ![]() En dat zorgt er nogal eens voor dat ik het vrij druk heb, veel dingen 'moet' doen ed, daardoor tijd tekort kom en gespannen ben omdat ik dingen op tijd en perfect (zo goed als dat kan) af wil hebben. Echt iets nuttigs of een tip oid weet ik niet te zeggen, 'k ben het wel eens met wat Rhea zei; Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Docenten zijn niet in staat les te geven aan de jeugd van tegenwoordig? Duvelke_024 | 33 | 18-01-2014 15:41 | |
Liefde & Relatie |
Verschillen tussen mensen in een relatie, positief of negatief? ilse | 8 | 10-08-2011 09:04 | |
Psychologie |
Narcisme, wanneer gevaarlijk? Kazanka | 22 | 27-06-2008 22:29 | |
Psychologie |
ADD Verwijderd | 41 | 14-12-2005 16:02 | |
Algemene schoolzaken |
Vragen over de studies Biomedische Wetenschappen/Chemie/Geneeskunde Creamcracker | 20 | 14-08-2004 17:26 |