Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Misschien begrijp je het nu, anders is ut alleen mar vager geworden... enjoy ‘’Wat gebeurt er?’’ vroeg David. Niemand antwoordde, het bleef stil. De mensenmassa in het park spoelde over hem heen als een koude golf drukte. Hij voelde, wist dat al zijn gevoelens wegspoelden. Al zijn gevoelens werden gedeporteerd, richting niets. David wilde vluchten, maar kon niet snel vooruit komen. Hij zag Brechtje achter hem, wilde vragen of zij hem wilde helpen. Zij gebruikte hem, ze zoog zijn gevoelens op. Ook zij. Langzaam gingen zijn gevoelens verloren. Ze volgde hem! ‘’Hoe kon dit?’’ vroeg hij zich af terwijl steeds grotere delen van zijn besef weggezogen werden. ‘’Waarom?’’ Het was als een schreeuw, maar het geluid was te zwak om gehoord te kunnen worden. Alles vervaagde, de buitenwereld verstomde. Geluiden ketsten af op een onzichtbare muur, lieten hem voor doof achter. David wist niet waar het vandaan kwam, het kon hem eigenlijk ook niets schelen. Hij viel neer. De mist om hem heen verdween. ´´Zoeken, vlug!´´ Het bewoog. ´´Zoeken, blijven zoeken!´´ Het bewoog weer. ´´Word wakker!´´ Golven sloegen tegen hem aan. ´´Zoeken, nu!´´ Nog meer golven. David dreef erop mee. Het geluid verplaatste zich, met David in zijn kielzog. Hij deinde mee, op het stille geluid. Waar moest hij heen? Grashalmen, dik als boomstammen. Met een oorverdovend geluid werden ze groter. Lawaai, nog meer golven. David vloog. Hij werd de lucht in geslingerd. Ergens in de verte zag hij een rood bankje, waar twee personen op zaten. Een ander meisje stond erbij, wankel. Alles was reusachtig. Iets in hem dwong David om naar dat bankje toe te gaan, alsof zijn hele bestaan er vanaf hing. ‘’Vlugger, zoeken!’’ Zijn energie raakte op. ‘’Vlugger, zoeken, zoeken nu, verder, meer!’’ David keek om zich heen. ‘’Wat moet ik zoeken?’’ vroeg hij onwetend. De golven die hij zelf maakte spoelden over de dikke grashalmen. ‘’Nu! Vlug! Zoeken!’’ Lange gierende uitroepen, monsterlijk hoge golven. Dat alles om hem. De golven duwden hem weg, ineens lag hij bij vier grote wielen. Het licht ging uit…. David ’s gedachten dwaalden af voordat hij zijn besef afsloot. Een laag zoemend geluid vulde zijn brein. Monotone klanken verplaatsen zich, kaatsten af tegen zijn hersenpan. Niets beschermde hem meer. *en dan dat stukje* ![]() Grimmie |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik moet je eerlijk bekennen dat ik er nog steeds weinig van snap, ook na dit stukje. Het kan misschien komen omdat ik blond ben, maar in ieder geval is het me niet helemaal duidelijk (en vraag dus stiekem om verduidelijking). |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar eigenlijk is het mij ook nog steeds niet helemaal duidelijk, maar k zal er eens over nadenken, binnekort! ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Als je toch per se spitsvondig wilt zijn, zeg het dan in het latijn. 'Nihil nove sub luná' rara wat heb ik maandag Het is trouwens: Dim licht, niet dimlicht... ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|