![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Wat doen ze dan precies, met dat vullen? ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Hee meis, als je je zo'n zorgen maakt lijkt het me slim om eens langs je tandarts te gaan want hoogstwaarschijnlijk is het heel simpel op te lossen hoor en dan voel jij je ook een stuk zekerder.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik had er eerst nooit zo op gelet en ineens zag ik het: terugtrekkend tandvlees! Ik raakte compleet in paniek, zocht alles erover op wat ik kon vinden, durfde amper nog te poetsen of iets te eten.. maakte afspraken bij de tandarts, de mondhygiëniste en nog een keer bij een tandarts voor een second opinion.. Maar uiteindelijk valt het allemaal wel mee. ![]() En bij jou wordt het tenminste opgevuld ofzo, dus het komt allemaal wel goed. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
In tegenstelling tot jou poets ik juist wel met een elektrische tandenborstel in de hoop dat zacht en goed poetsen verergering stopt. Ik ga trouwens maandag naar de tandarts maar ik zit nu 3 dagen in paniek! Anyway is het met jouw tandvlees nog goed gekomen? Want 1 ding staat vast teruggetrokken tandvlees blijft ook altijd teruggetrokken. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Heb je trouwens het berichtje van Daantje_0705 gelezen ik wou dat de tandartsen dat ook bij ons deden. Blijkbaar doen alle tandartsen wat anders. Nou ja hoop dat het goed komt. Trouwens zolang je tanden maar blijven. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En "die kies kunnen redden".. ik dacht eerst echt ook zo hoor, maar het zal echt wel meevallen. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Nou ikmoet me dus wel zorgen maken bij 1 kies hoeft er ik schat nog een halve of 1 centimeter vanaf of je ziet de wortels. IK zie de tandhals dus duidelijk. Nou ja overmorgen naar de tandarts hoop alleen dat dat wel kan, want ik ben bang dat mijn ouders mijn sleutels afpakken, ik mag namelijk niet naar buiten omdat ik ben geslaagd met zevens en twee achten. Mijn vader heeft me zelfs geslagen en ze gaan niet eens mee naar mijn diploma uitreiking ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ik geeft toe dat ik wel uit ga van het ergste en niet weet of dat zo is, maar wat ik lees van je vind ik wel erg raar van je ouders.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Piercing- en tattootopic #20 Verwijderd | 500 | 31-08-2006 12:38 | |
Lifestyle |
Het grote piercing en tattoo topic #14 Verwijderd | 500 | 23-10-2005 12:23 | |
Lifestyle |
Het Grote Piercing & Tattoo Topic! Jules | 500 | 10-04-2005 11:27 | |
Lifestyle |