Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Dat soort dingen vind ik wel raar, als het te serieus wordt met in de toekomst kijken. Ik ken ook een stel dat al gepland heeft wanneer ze gaan trouwen en hoe en waar ze gaan wonen en wanneer en hoe de kinderen gaan heten... Ik geloof dat ze over 7 jaar gaan trouwen als de jongen zijn studie af heeft. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Waar ik me aan stoor is dat ANDERE erover beginnen. Mensen die serieus al praten over hoe onze kinderen er later uit zullen zien. Of waar we zullen gaan wonen aangezien we niet zo dicht bij elkaar wonen. Dan heb ik zoiets van; "jsus doe even normaal. We zijn pas net op weg met deze relatie!!"
||
Citaat:
![]() Maar je hebt wel gelijk. Er zitten nog verschillen tussen die opmerkingen. Ik erger me niet aan allemaal ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() wij hebben het erg regelmatig over samen een plekje zoeken (over een jaartje, dan mag het van mijn ouders ![]() ![]() ![]() xxx |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Een beter doel lijkt me om op dit moment een leuke tijd te hebben en niet te kijken naar de toekomst. Die is namelijk (voor jullie relatie) verre van rooskleurig. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Vrouwen lopen niet altijd weg. Punt. Ik ga het geen eens verder uitleggen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() *knijpt in wangetje* Jij koetsie! Alsof het zin zou hebben met jou in discussie te gaan! Als jij wil dat de vrouwtjes bij je weglopen, dan lopen de vrouwtjes toch lekker bij je weg! ![]() En wat ben jij goed in conclusies trekken zeg! Ja, je hebt gelijk hoor. De waarheid doet zo'n pijn. *huil* ende *snik*. Was ik maar een man, dan was ik tenminste niet zo stom ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Gelukkig compenseert mijn pa met zijn overnuchter realisme het geheel wat... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
- Zij dumpt jou. - Jij dumpt haar. - Jullie zijn getrouwd. - Een van jullie overlijdt. In principe is het mogelijk dat de relatie dan nog bestaat, maar dat is nog onwaarschijnlijker dan het laatst genoemde punt. Het is wetenschappelijk bewezen dat romantische liefde niet langer dan 3 à 4 jaar kàn bestaan. Liefde is niet iets magisch bovennatuurlijks, het is een chemisch proces. Als je daar niet tegen kan, jammer. Ik zou er zelf ook niet bij stilstaan in een relatie, maar is het is zeker zo. |
![]() |
||
Citaat:
![]() inderdaad....1 van die 4 opties zouden mij best is kunnen overkomen. Net zoals 1000 andere opties. Dat romantische liefde na 3-4 jaar er niet meer is kan ik ook wel inkomen. Die vlinders in je buik gaan op een gegeven moment weg. Daarvoor in de plaats komt een 'houden van' wat mensen nog steeds met elkaar verbonden houdt. Om het ook even voor jou eenzijdige denkwijze duidelijk te maken wil ik nog extra zeggen dat ik helemaal niet overtuigd ben dat ik met mijn huidige partner samen oud zal groeien. Ik ben nog jong, heb nog een hele wereld voor me open liggen dus er zal nog veel op mijn pad komen. Maar het kan ook heel goed zijn dat zij mij zoveel voldoening geeft dat ik voor altijd bij haar blijf. En om dan terug te komen op jou opmerking waar het allemaal mee begon..."vrouwen lopen altijd weg " Ook vrouwen zijn wezens die gevoelens hebben. Wanneer mijn vriendin ook het gevoel heeft dat ze voldoening uit onze relatie haalt die ze nergens anders tegen komt blijft ze natuurlijk ook vast houden aan zo'n relatie. Ook bij haar zal na verloop van tijd de verliefdheid veranderen in een immens 'houden van'. Zoiets houd je bij elkaar. Nou heb ik uiteindelijk dus toch nog de moeite genomen om een leuk verhaaltje op te schrijven ![]() ik zal het hier dan ook maar bij laten ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Getrouwde mensen kennen vaak wel liefde (vaak ook niet), maar dat is meer een soort familie-liefde, zoals je ook hebt tussen broers en zussen. Mijn advies aan jou is om je wat meer te verdiepen in evolutietheorie, en dan zul je beseffen waarom jouw standpunt onlogisch is. Het is bevorderlijk voor de overlevingskans van de mensheid als de vrouw voor ieder kind een andere man heeft - dit zorgt ervoor dat de genetische diversiteit toeneemt. De liefdecyclus is hier ook op afgestemd. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dingen veranderen nu eenmaal en de voortplanting van de mens verandert mee. Dat het natuurlijk is dat de vrouw voor ieder kind een andere man heeft, is steeds minder aan de orde. Het is ook natuurlijk dat een kind dat uit zichzelf niet levensvatbaar is sterft. Het vervaagt allemaal en er is daardoor geen algemene stelling aan te nemen over het gedrag van vrouwen. Want, de vrouwen die helemaal geen kinderen willen, maar wel een relatie hebben, dan? Dat is toch ook niet natuurlijk, maar gebeurt wel. Iedereen weet dat een relatie maar in heel weinig gevallen een heel leven duurt, maar om te zeggen dat wanneer dit wel gebeurt men sowieso ongelukkig is, lijkt me nogal overdreven. Men is steeds minder verplicht om bij elkaar te blijven, niet iedereen trouwt meer en scheiden gaat steeds makkelijker. Wanneer mensen uit elkaar willen, gaan ze uit elkaar. De mensen die dus samen zijn en dit ook blijven kunnen echt nog wel gelukkig zijn samen. Mijn ouders zijn na twintig jaar ook uit elkaar, dit wil echter niet betekenen dat ze ik ze na negentien jaar niet ook nog in hele verliefde buien heb gezien. Daarbij zijn er ook erg veel jongens en heren die de vrouw verlaten en dus weglopen. Je generaliseert toch echt teveel. |
![]() |
||
Citaat:
En al wil je nog een tegenargument: ik heb bijvoorbeeld een zus met een vriend waar ze al jaaaaren bij woont. Ze denken niet eens aan kinderen en willen zeker niet trouwen en m'n zus ziet geen enkele reden om hem te verlaten..in jouw ogen waarschijnlijk "dumpen voor een ander" |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
moslima's in nederland>>>referaat voor nederlands malaika | 5 | 28-09-2005 21:36 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal + illustraties] De machtige dagen van Jerzy Narovski ®Observer | 3 | 04-07-2005 23:00 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] De zwarte roos Evil creature | 3 | 31-05-2005 13:14 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school? Jabotinsky | 84 | 02-11-2004 01:12 |