Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-06-2004, 11:21
Tanika
Tanika is offline
Wie kan mij helpen? Ik zit namelijk met een probleem:

Mijn aller aller liefste vriendinnetje heeft een nieuw vriendje, leuk zou je zeggen. Maar deze jongen is een Geval Apart. Hij is namelijk niet bepaald DE ideale schoonzoon. Integendeel. Hij komt net uit de gevangenis wegens oa mishandeling, openbare geweldpleging en een heleboel andere 'foutjes' en hij bedriegt deze vriendin, die ik voor het gemak even L. noem. Het is niet zo dat deze jongen, L ook mishandelt, helemaal niet. Maar hij is alles behalve goed voor L. Nu is het zo, dat ik, hem dus ook totaal niet mag. En ik laat dat ook merken. Ik heb ook goede bewijzen dat hij de uitvinder is van het woord polygamie. Alleen zij gelooft het niet. Nu heeft zij mij dus voor de keuze gesteld. Ik kan kiezen, of voor haar, maar dan moet ik hem dus accepteren, of ik kan ophoepelen. Take it or leave it. Liefde maakt blind, dat is maar weer duidelijk. En terwijl hij er rustig op los ***** met andere meisjes, houdt hij haar aan het lijntje. Hij heeft ook geen baan, geen school.. en hij heeft een drugsverleden. En.. owja, ik heb ook wel eens knallende ruzie met hem gehad, toen hij weer eens met een ander meisje stond, terwijl L nietsvermoedend aan het oppassen was, hij was zo high/stoned/dronken dat hij mij wilde slaan... Maar gelukkig hielden zijn vrienden hem tegen..
GOED: Mijn vraag is dus, moet ik haar hierin steunen?? Het gaat zo tegen mijn principes in!! Maar goed. Anders raak ik haar denk ik kwijt.
WAT MOET IK DOEN?? Ben ik wel reeel? Of overdrijf ik als ik zeg dat ik hem niet wil zien????
Oud 17-06-2004, 11:23
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
*Zucht* Vrouwen...

Jongen, wat je ook doet: voor haar zal het toch nooit goed zijn. Ik persoonlijk zou voor een terroristische aanslag op die jongen gaan.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2004, 11:25
jij
jij is offline
ik denk dat je het haar zelf zal moeten laten inzien. van iemand anders gelooft ze het toch niet..
is natuurlijk niet leuk voor je, als je het allemaal ziet gebeuren, hopelijk gaan haar ogen snel open..
eventueel kan je voor een gelegenheid zorgen dat ze het zelf kan zién, waar hij mee bezig is?
Met citaat reageren
Oud 17-06-2004, 11:27
Verwijderd
De meeste vrouwen zijn nu eenmaal domme dozen. Kun je weinig aan doen behalve wachten tot ze zelf achter zijn ware aard komt.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2004, 11:28
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 17-06-2004 @ 12:27 :
De meeste vrouwen zijn nu eenmaal domme dozen. Kun je weinig aan doen behalve wachten tot ze zelf achter zijn ware aard komt.
I cannot but agree
Met citaat reageren
Oud 17-06-2004, 11:32
luchtballon
luchtballon is offline
Je overdrijft niet.
Je kunt weinig anders doen dan wachten tot zij inziet hoe dom ze bezig is, mja, of je in de tussentijd contact met haar moet blijven houden weet ik niet. Als je kiest voor haar en daarmee ook hem komt het misschien niet zo serieus over, terwijl je haar natuurlijk ook niet kwijt wil raken.
Oud 17-06-2004, 11:33
Dzjes
Dzjes is offline
Ik denk dat je er ook niet veel aan kunt laten doen, maar er zijn toch heus nog andere mensen dieweten hoe hij is? Mss kunnen die eens met haar praten?

In elk geval, ze zal het van niemand willen aannemen, liefde is blind he
Als ik jou was zou ik proberen nog vrienden te blijven met haar , ze zal je steun nog kunnen gebruiken.. (en jah, een hele goede vriendin van mij heeft ook zo een agressieve vriend,.. maar ik kan ook niets anders doen dan met haar erover praten en haar steunen)
Met citaat reageren
Oud 17-06-2004, 11:37
Middlefinger1
Middlefinger1 is offline
ik zou bij mijn standpunt blijven... als ze je niet gelooft is het je vriendin toch niet
Oud 17-06-2004, 11:42
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 17-06-2004 @ 12:28 :
I cannot but agree
wat een engels

ontopic:
Haar op andere gedachten brengen zal hoogstwaarschijnlijk toch niet werken. Laat het maar met rust en hoop dat ze zelf snel in zal zien dat ze fout bezig is. Ik vrees alleen wel voor jou dat het contact met haar tijdens die periode wat zal verwateren
Oud 17-06-2004, 11:53
Tanika
Tanika is offline
Jah i know! ik kan gewoon helemaal niets doen!! Ik probeer haar wel te steunen, maar op de een of andere manier, krijgen we er altijd ruzie over.
Maar goed, als ik nu zeg, ik wil je wel steunen, maar ik wil geen direct contact met hem, is dat dan een goede compromis?? Dan hoef ik tenminste niet aardig tegen hem te gaan zitten doen...terwijl ik dat helemaal niet wil...
Oud 17-06-2004, 11:55
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
G.T.C. schreef op 17-06-2004 @ 12:42 :
wat een engels
Volgens mij was dat 100% correct Engels.

Citaat:
Tanika schreef op 17-06-2004:
Maar goed, als ik nu zeg, ik wil je wel steunen, maar ik wil geen direct contact met hem, is dat dan een goede compromis?? Dan hoef ik tenminste niet aardig tegen hem te gaan zitten doen...terwijl ik dat helemaal niet wil...
Ik zou 'em gewoon op z'n bakkes slaan. Ben je wel je vriendin kwijt, maar ja... je moet iets, he?
Met citaat reageren
Oud 17-06-2004, 11:58
Tanika
Tanika is offline
haha, dat kan ook alleen maar een jongen zeggen.. zucht. Al zou ik stiekem niets liever willen... Maargoed.
Oud 17-06-2004, 12:55
Verwijderd
Je valt je vriendin hierom toch niet af? Misschien (heel misschien) weet ze al die dingen wel, maar accepteert ze ze omdat ze zoveel van hem houdt? Het zou toch kunnen Liefde maakt niet blind.. Liefde zorgt ervoor dat je een heleboel dingen voor lief neemt, omdat de voordelen tegen de nadelen opwegen..

ofzo..
Met citaat reageren
Oud 17-06-2004, 13:16
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
G.T.C. schreef op 17-06-2004 @ 12:42 :
wat een engels
Dat heet oud engels, zoals geschreven in de eerste(?) versie van Gullivers Travels

"I cannot but agree the bulk of your natives, to be the most pernicious race that ever crawled upon the surface of the earth" (als ik het me na 5 jaar nog goed heb onthouden)
Met citaat reageren
Oud 17-06-2004, 13:30
kinggeitje
kinggeitje is offline
Wat dacht je ervan om een x met een digitale fotocamera een leuk filmpje te maken. Genoeg bewijs en lukt het niet. Stop hem in de gehakt molen. ff hem erdoorheen halen. En je ben van hem af. Of je pakt dei gast gewoon voor je vreidnins neus op de bek. Ik bedoel als ie toch vreemdgaat. Waarom dat dan neit. Alleen dat mesn zal eht neit zo leuk vinden.
Oud 17-06-2004, 13:33
Dzjes
Dzjes is offline
Citaat:
Tanika schreef op 17-06-2004 @ 12:53 :
Jah i know! ik kan gewoon helemaal niets doen!! Ik probeer haar wel te steunen, maar op de een of andere manier, krijgen we er altijd ruzie over.
Heb zelf ook zo'n compromis gesloten, en zij was ermee akkoord, dus
Met citaat reageren
Oud 17-06-2004, 20:51
kayce
kayce is offline
Gewoon die jongen niet accepteren als zij jou dan niet wil dan is dat op dit moment misshcien maar beter ook. Ze moet het toch zelf in gaan zien en zo gelooft ze je misschien eerder.
En als het dan weer uit is dan zou ik er wel gewoon voor haar zijn. Het is dom maar ze is echt blind van liefde.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2004, 21:17
Qimm
Qimm is offline
liefde maakt dus niet alleen blind, maar ook achterlijk
Oud 17-06-2004, 22:12
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 17-06-2004 @ 14:16 :
Dat heet oud engels, zoals geschreven in de eerste(?) versie van Gullivers Travels

"I cannot but agree the bulk of your natives, to be the most pernicious race that ever crawled upon the surface of the earth" (als ik het me na 5 jaar nog goed heb onthouden)
shit hee....je studeert toch geen engels toevallig hè

maar dan nog. Het is zoals je zelf zegt oud engels. In de heden daagse engelse grammatica is het dus niet meer correct
Oud 18-06-2004, 17:15
Commondude
Commondude is offline
Weer een typisch geval van een vrouw die teveel op haar gevoel afgaat en niet haar verstand. Met andere woorden, die gast windt haar hormoontjes op.

Laat haar seksuele remmers slikken, dan zal ze beseffen hoe hij echt is.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2004, 17:20
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
G.T.C. schreef op 17-06-2004 @ 23:12 :
shit hee....je studeert toch geen engels toevallig hè

maar dan nog. Het is zoals je zelf zegt oud engels. In de heden daagse engelse grammatica is het dus niet meer correct
Ik heb ook niet gezegd dat ik (hedendaags) Engels praatte en nee ik studeer geen Engels.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2004, 13:33
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Als je hem nog een keer betrapt met een ander meisje, direct L. opbellen dat ze naar je toe moet komen, waar hij dus ook is (zonder dat hij dat weet), bewijs dus dat je gelijk hebt. Bovendien voelt hij zich dan erg betrapt en als hij dan echt iets om L. geeft, moet hij zich dan klote voelen. Des te meer "plezier" heb jij. En als het uit gaat tussen die twee en het hem totaal niet boeit (dus als hij niets voor L. geeft), dan weet L. dat hij haar niet waard is.

Een leer trouwens voor de volgende keer: laat een jongen nooit tussen jullie vriendschap komen, ook al mag een van de twee hem niet. Twee vrienden van me, elkaars beste vrienden, hebben dat ook met elkaar afgesproken.
Oud 19-06-2004, 13:40
ThePinkFlamingo
ThePinkFlamingo is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 19-06-2004 @ 14:33 :
Als je hem nog een keer betrapt met een ander meisje, direct L. opbellen dat ze naar je toe moet komen, waar hij dus ook is (zonder dat hij dat weet), bewijs dus dat je gelijk hebt. Bovendien voelt hij zich dan erg betrapt en als hij dan echt iets om L. geeft, moet hij zich dan klote voelen. Des te meer "plezier" heb jij. En als het uit gaat tussen die twee en het hem totaal niet boeit (dus als hij niets voor L. geeft), dan weet L. dat hij haar niet waard is.

Een leer trouwens voor de volgende keer: laat een jongen nooit tussen jullie vriendschap komen, ook al mag een van de twee hem niet. Twee vrienden van me, elkaars beste vrienden, hebben dat ook met elkaar afgesproken.
Zou verdomde makkelijk zijn als ze een mobiel met fototoestel had op zo'n moment,
Met citaat reageren
Oud 20-06-2004, 13:03
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
ThePinkFlamingo schreef op 19-06-2004 @ 14:40 :
Zou verdomde makkelijk zijn als ze een mobiel met fototoestel had op zo'n moment,
Haha OK dat kan ook... maar het zou veel harder / beter zijn als ze dat in levende lijve zou zien dan op een telefoontje...
Maar goed, komt eigenlijk op hetzelfde neer...
Oud 20-06-2004, 17:19
marlies
marlies is offline
Het moeilijke is, dat wanneer je haar 'in de steek laat' omdat je dat vriendje vreselijk vindt, je helemaal geen zicht meer op de situatie hebt. Ik zou dus zeker wel met haar om blijven gaan.

Maar ja, zij heeft jou voor het blok gezet, dus om er voor te zorgen dat je haar nog wel een beetje bij je hebt, zal je dus wat minder over die jongen tekeer moeten gaan. (maar ik denk wel dat je gelijk hebt verder)

Het lijkt mij erger als je dus geen contact meer met haar hebt, want wat gaat er dan gebeuren?
Oud 22-06-2004, 22:00
Ikkuuuuuh
Ikkuuuuuh is offline
Als hij wat tgn haar doet moet je naar de politie gaan!!!
Maar L. moet het zelf zien anders gelooft ze je echt niet dat is dan wel ff pijnlijk voor der maar ze komt er overheen als hij haar achterna komt nadat ze het heeft uitgemaakt dan moet je echt naar de politie gaan want zoown jongen is vreselijk
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten