![]() |
|
Dark water(originele titel: Honogurai mizu no soko kara)
Van Hideo Nakata(regisseur van Ringu) Een vrouw is gescheiden en verhuist met haar dochtertje naar een flat. Ze probeert de eindjes aan elkaar te knopen, maar het dak lekt en er gebeuren steeds vreemde dingen. Wie heeft deze film gezien? Hij is al te huur, maar hij maakt ook nog een rondje door de bioscopen op dit moment. Ik heb hem daar gisteren gezien en ik vond hem echt teringspannend. Ik zat op het puntje van mijn stoel. Daarnaast was het drama deel niet helemaal ten onder gegaan aan de schrikeffecten wat het geheel veel meer gevoel gaf vond ik. Voor iedereen die hem nog niet gezien heeft: AANRADER ![]() Wie heeft hem gezien en wat vond je ervan?
|
![]() |
||
Citaat:
|
En Walter Salles regisseert de remake van DARK WATER, die eind dit jaar in de bioscopen verschijnt, met in de hoofdrol Jennifer Connelly.
Merkwaardig is dat IMDB hem in de genres actie, thriller en drama plaatst. Drama oké, maar verder toch echt horror. http://www.imdb.com/title/tt0382628/
||
Citaat:
En ringu moet ik nog steeds zien, terwijl ik hem nota bene in mijn eigen collectie heb. Ik wacht nog steeds op een donkere nacht alleen thuis.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() Toen ik jong was (mah eh 12? 11?) en ik had IT gekeken, was ik bang om onder de douche te stappen (doucheputje), naar de wc te gaan, en ook van mijn wasbak (dat er een balon uit zou komen..). Ook keek ik niet in putten. Het begin van mijn angst voor enge films. And I love it. Ik vind het heerlijk als ik bang wor van iets dat ik eerder in een film gekeken heb. Ik probeer mezelf ook altijd op te fokken met zon heel cliché medicijnkastje met spiegel (hebben wij hier). Eerst kijken, dan open doen... dan bang worden... en dan dicht doen. ![]()
||
Citaat:
![]() nood breekt wet. Ik ben iig wel van plan hem aan te schaffen op DVD. Steun ik de DVD-industrie toch nog |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Spoiler
Ik vond het allemaal maar tragisch. ![]()
Laatst gewijzigd op 19-06-2004 om 18:30. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
heeeeel enge film ook hallo | 87 | 18-10-2004 22:16 | |
Films, TV & Radio |
Engste film die ooit heb gezien Orlygirl66 | 213 | 29-06-2004 18:50 | |
Muziek |