Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Je moet bij de check in vragen om één van de volgende stoelen: 10 A/B, 11 D/E, 10 G/H, 22 A/B, 22 G/H, 23 A/B of 23 G/H. Of je moet vragen of je ge-upgrade kunt worden naar Comfort Class, maar dat zal niet lukken als je niet bijbetaalt of niemand kent die (op die vlucht) bij Exel werkt. Ik weet niet hoe lang je bent, maar als je echt heel lang bent mag je niet op de stoelen die ik noemde op rij 22 of 23, omdat dat de overwing emergency exits zijn. Je moet daarvoor namelijk een Able Bodied Passenger zijn, wat wil zeggen dat je niet te lang, kort, jong, oud, dik etc. etc. mag zijn. Dit i.v.m. hinderen van andere PAX in geval van een evacuatie. Have fun, en als je nog wat weten wilt over CUN/PVR (weet niet waar je heen gaat) kun je dat ook vragen, want ben er al vaak geweest. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Hebben jullie trouwens ook een website? Ik heb wel lopen zoeken, maar nog niks kunnen vinden... |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
dat kan dan misschien zijn dat de vluchten niet vol zaten (ik geef alleen een optie...ik zeg niet dat het zo is geweest natuurlijk!). de meeste maatschappijen willen dan wel dat de nooduitgangen bezet zijn en dit zijn meestal de beenruimte stoelen.
klopt stefano, dat het een preferentie is, maar reisbureau's kunnen nooit en te nimmer bij de beenruimte stoelen. ook niet voor de mensen met medische klachten die daarom beenruimte nodig hebben. als reisbureau's de stoelen al konden boeken, dan zijn ze zo weg en dan wordt het helemaal drama aan de check-in balies!! hoop dat je wel een fijne/goede vlucht hebt en dat je fijne plaatsen hebt. (wat staat er nou in je paspoort aan lengte?? 2.00m....ik zat namelijk nog ff terug te lezen....die lengte wordt toch vaak wel als minimum gezien.....dus dan zou je geluk hebben.....) tip nog, als je inderdaad 2.00m bent of iets rond die lengte....sta dan niet meteen te springen en zo ongeveer eisend te vragen om beenruimte, maar wacht ff....dit heeft vaak een gunstiger effect....ik werk namelijk ook als grondstewardess en ik word soms helemaal gek van alle vragen om beenruimte en dan de mensen die er recht op hebben of bijna 2.00m zijn, die vragen niets...maar mensen van 1.70 vragen het wel, want dan zitten ze comfortabel en hun benen zijn zo lang.... ![]() ![]() ~SKIP~ Laatst gewijzigd op 02-06-2004 om 20:47. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
nee, behalve als het het eerste is wat de passagier zegt/vraagt....zeg gewoon fijn goedemorgen/goedemiddag.....en vaak wordt er wel om plaatsvoorkeur gevraagd....vraag het dan...is dat niet zo, en het wordt op een normale manier gevraagd....dan is het niet zo erg, maar wij horen zo'n vraag echt de hele dag door.....
kom dus wel vroeg, zoals ergens helemaal bovenaan ooit is gezegd...als het reisbureau niets heeft doorgegeven..... nou, veel succes ermee.....mocht je er nog vragen over hebben, pm me anders maar.... ~SKIP~ |
![]() |
||
Citaat:
![]() Able bodied wil zeggen dat je lichamelijk (en ook geestelijk) in staat bent om makkelijk de emergency (overwing) exit te kunnen openen in geval van evacuatie. Kinderen, lange mensen, geestelijk gehandicapten, etc. etc. kunnen dat nu eenmaal niet zonder anderen te hinderen. En als je goed had gelezen dan had je gezien dat ik zei dat hij niet bij die uitgang mocht gaan zitten als hij te lang is. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd op 06-06-2004 om 19:03. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Nou, ik ben weer terug! Ik zal even vertellen waar ik zat enzo
![]() Heen (zat. 12 juni) zijn we gewoon bruut vroeg naar het vliegveld gegaan en toen zat ik dus op rij 10 (waar je letterlijk je benen dus helemaal kunt strekken ![]() En terug (zat. 19 juni) zat ik op rij 23, alleen wel in het midden, dus meer beenruimte dan de gemiddelde passagier, maar net weer ff minder dan de mensen op dezelfde rij aan de raamkant. Op de terugweg had ik de mazzel dat ik de dag ervoor was flauwgevallen, dus had de hostess ff geregeld dat we voor mochten dringen bij het inchecken ![]() Zat jij ook nog op een van die twee vluchten Pan Am? (Naar Cancun) |
Advertentie |
|
|
|