Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-07-2002, 11:46
AlCoHoLLiC
AlCoHoLLiC is offline
Heyz ik ben dus 16 maar zie er nie echt uit als 16.
Ben 1.80 maar nie echt breed etc....
Hoe kun je wat makkelijker iets ouder lijken zodat je de interesse van de dames wint?

Mzzl

AlCoHoLiC
Oud 02-07-2002, 11:51
Faery
Faery is offline
Ik ben 16, 1.65, schijnbaar niet bijster mannelijk en het is heerlijk .. werd zelfs gefouilleerd door een vrouw 30juni bij Rammstein, want ze zag me aan voor een meisje. Nou, dat is toch wel een erotische ervaring :]

Face it jochie, jij koopt de komende 10 jaar nog geen fles drank zonder je id-kaartje te tonen

Strak plan: loop niet in gestreepte tuinbroeken *grin* rond, dat scheelt :]
*~*DOOR*~*
*~*DOOR*~* is offline
Niet gedragen als 14
Gewoon een beetje volwassen kleden etc.

En verder heb ik geen idee, ik ben oud genoeg, dus ik ga niet proberen nog ouder over te komen
Ninnoc
Ninnoc is offline
ik zie eruit als 15 en ben 18, ik ben 165 ongeveer en heb niet echt vrouwelijk gebouwd (ik heb niet echt heupen en geen grote tieten).
Maar ik heb er niet zo'n problemen mee al vind ik het heel erg vervelend als ik als klein meisje niet serieus genomen word.
Tja je bent een jongen, das moeilijk, bij meijses kan je je opmaken en je haar wat 'volwassen doen' (al heb ik daar schijt aan en gebruik ik nauwelijks make-up). Hmm je zou je wat volwassen kunnen kleden, in de trand van polos ed of gewoon wat netjes ipv fila truien. Stem zegt ook veel, ik praat heel blij en niet bepaald netjes, dat staat niet volwassen. Gebruik wat keurigere woorden, zeg bijv. niet 'wat een lekker wijf' maar 'wat een mooie dame' ofzo.
Oud 02-07-2002, 11:54
Ninnoc
Ninnoc is offline
Citaat:
Faery schreef:

Face it jochie, jij koopt de komende 10 jaar nog geen fles drank zonder je id-kaartje te tonen
dat is inderdaad erg vervelend, ik ben 18 en soms vragen ze m'n id als ik krat bier koop (tja friesland, politie heeft weinig te doen dus die gaat middenstanders en fietsers pesten) Ik kom ook geen enkele coffeeshop in.
Oud 02-07-2002, 11:57
Faery
Faery is offline
Citaat:
Ninnoc schreef:

dat is inderdaad erg vervelend, ik ben 18 en soms vragen ze m'n id als ik krat bier koop (tja friesland, politie heeft weinig te doen dus die gaat middenstanders en fietsers pesten) Ik kom ook geen enkele coffeeshop in.
... bij het kopen van een kratje bier eisen ze je id hiero, maar als je een fles goldstrike koopt glimlachen ze enkel.

Verdacht.
Oud 02-07-2002, 12:20
shanli
shanli is offline
tja,ik ben 14 en ik zie der uit als iemand van 11/12,zelf vind ik van niet,mja,mensen die me voor het eerst zien denken dat wel
ik doe der nix aan om ouder te lijken,geen make-up of zo(geen zin in),gewoon afwachten
gelijk ninnoc zegt(ook al is zei wel 18),ik heb ook geen tieten(wat een brrr woord en daar krijg ik wel opmerkingen over) en mss doet me dat ook jonger lijken.
Trek je der nix van aan en wacht af
Oud 02-07-2002, 13:21
Stevill
Stevill is offline
niks aantrekken van de mensen die zeggen dat je je volwassen moet gedragen want oudere mensen zijn vaak koppiger je kleden ook zoals je wil alleen een beetje zelfverzekerd kijken helpt al veel verder ja om oud te lijken zijn er genoeg manieren (alcohol drugs sigaretten enz.) alleen of ze zo goed zijn.
Oud 02-07-2002, 13:49
]{ing
]{ing is offline
uhhm tja.. valt niet veel aan te doen, behalve je ouder te gedragen.. lijkt me echt vervelend als ik er ineens uit zag alsof ik 15 ben (ben ik ook ) want dan kwam ik ook geen shop meer binnen, problemen met drank kopen etc...
Oud 02-07-2002, 14:20
de
de is offline
Trek een pak van je vader uit de kast, en ga heel hard lopen brallen.

!
Oud 02-07-2002, 15:17
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Mjah, ik ben 13, en lijk ong. 13/14 gwoon..

Maar als ik drank ga halen krijg ik t gewoon mee..

Dan noemen ze me zelfs nog "U"
Oud 02-07-2002, 15:20
Verwijderd
Gewoon niet meer scheren, dan zie je er in no-time een paar jaar ouder uit.
Oud 02-07-2002, 15:25
je$u$ crust
je$u$ crust is offline
Citaat:
nare man schreef:
Gewoon niet meer scheren, dan zie je er in no-time een paar jaar ouder uit.
ja niets is volwassener dan een puberaal vlasbaartje...

volwassen over willen komen staatniet zo volwassen vinnik trouwens...

gewoon fftjes wachten een meisje moet op jouw vallen niet op een aangemeten imago
Oud 02-07-2002, 15:44
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
je$u$ crust schreef:

ja niets is volwassener dan een puberaal vlasbaartje...
Oud 02-07-2002, 15:48
Spyker
Spyker is offline
Je moet een imago idd niet gaan forceren. Wat wel helpt zijn kleren. Als je bijv. een gestreept rugbyshirt draagt met een overhemd eronder (en het is goed op maat ) dan kan dat je ook best veel breder doen lijken. verder nette schoenen ed. Wel altijd zorgen dat het goed bij je past en niet al te stijf. Anders gaan praten komt vanzelf wel, moet je niet zo bewust gaan veranderen, dat staat alleen maar zielig. Veranderingen die je doorvoert altijd zo gelijdelijk mogenlijk proberen door te voeren.

veel succes!
Oud 02-07-2002, 15:53
Verwijderd
Citaat:
je$u$ crust schreef:
volwassen over willen komen staatniet zo volwassen vinnik trouwens...
Probeer onvolwassen over te komen, dan vindt iedereen je heel volwassen
Oud 02-07-2002, 16:08
EviL-PriNcEsS
EviL-PriNcEsS is offline
Citaat:
AlCoHoLLiC schreef:
Hoe kun je wat makkelijker iets ouder lijken zodat je de interesse van de dames wint?

Mzzl

AlCoHoLiC
Ehm....jongere meiden zoeken misschien? Of meiden die op jonge jongens vallen?
Volgens mij kun je als jongen zijnde niet ouder lijken, terwijl meiden zich kunnen opmaken enzow.
Oud 02-07-2002, 16:10
Balance
Balance is offline
de reacties die ik heb gelezen leiden alleen maar tot een jongen van 16 in veel te nette en strakke kleding... kheb een beetje een plaatje van een 'balletje' in m'n hoofd zeg maar
lijkt me niet dat daar zoveel meiden opvallen!

maar kijk gewoon eens om je heen en kijk wat jíj leuk vindt en je daarnaast ook bij anderen wel leuk vindt staan die rond de 16/17/18 zijn!
maar vooral wel wat je echt zélf leuk vindt, want zoals eerder gezegd: het heeft geen zin je een imago aan te meten die niet bij jou hoort!

Ben btw een meisje van 16 die wordt aangezien voor 14, maar d'r niet echt mee kan zitten, behalve bij de ingang van de discotheken en bars
Oud 02-07-2002, 16:20
AtHell
AtHell is offline
Citaat:
AlCoHoLLiC schreef:

Mzzl

AlCoHoLiC
mja wat boeit t jou of je er volwassen uitziet of niet als je intresse van dames wil probeer eens gewoon jezelf te zijn helpt schijnbaar (niet in mijn geval maar misschien blijk jij heel lief te zijn), en als je meisjes wil die alleen maar op uiterlijk vallen een ouder uiterlijk in jou geval dan stel ik voor een paar jaar te w88

(ow wat een kut reply )
Oud 02-07-2002, 18:11
smiley_me
smiley_me is offline
Ik ben 16 en soms denken mensen dat ik 14 ben en soms denken ze dat ik 18 ben. Is gewoon zo, ligt er net aan wat ik aan heb, maar dat verschilt dan ook weer elke keer. De ene keer kom ik wel een discotheek in vanaf 18 en de volgende keer moet ik m'n id laten zien bij die van 16. Tis gewoon zo. Zit er verder ook niet mee. En wat jou betreft, je kan inderdaad het beste gewoon kijken wat anderen van 16/17/18 aan hebben en wat je leuk vind staan. Als je er lekker uitziet maakt het niet zoveel uit hoe oud je nu precies bent
Oud 02-07-2002, 18:11
enrico
enrico is offline
humm... lastig

off-topic

ik heb het anders om,ik word vaak oudergeschat
is ook niet altijd handig(vaak ook wel hoor!)
ben 18 word vaak 21 of 22 geschat.
komt mede doordat ik inhammen heb, en niet echt groot ben maar wel stevig, en dan ook nog vaak net gekleed.

on-topic

als ik jou was zou ik niet TE veel veranderen, anders kleden kan wel maar niet te, niet van bv. nike slobbertruien in een keer naar lacoste ofzo. beetje opbouwend

greetz J.
Oud 02-07-2002, 18:46
flamez
flamez is offline
kheb d'r eigenlijk nooit last van, krijg altijd bier/drank mee, wordt [bijna] nooit geweigert in kroegen waar het 18+ is ,

maar komt misshcien ook omdat ik 1.85 ben, en er iets ouder uit zie , tenminste lijkt me logisch als ik nergens problemen heb.

greetz

Flamez
Oud 02-07-2002, 19:12
Black Sugar
Black Sugar is offline
Ik ben (net) 17, soms schatten mensen mijn leeftijd goed in soms zeggen ze 18, niet echt veel ouder ofzow, maar wel handig
Een coffeeshop waar ze niet standaard controleren kom ik wel in.
Ben laatst in het casinno geweest trouwens, er is namelijk een nieuw holland casinno geopend hier in Enschede en ze hadden een open dag. Maargoed ondanks dat het een open dag was moest je toch 18 zijn, nou had gelukkig de helft van de bezoekers geen id bij ich dus kon iedereen gewoon doorlopen (tenzij ze niet geloofden dat je 18 bent natuurlijk, "like duh")
en ik mocht door
Maargoed, weer even iets anders dan dit bral verhaal.
Ik ou niet weten wat jij zou kunnen doen om volwassener te lijken, dan zou ik je eerst een keer irl moeten zien.
Dat zoort dingen kom ik meestal pas op als het me opvalt dat je op bepaalde gebieden kinderachtig of weet ik veel wat bent.
Oud 02-07-2002, 20:19
Built to last
Built to last is offline
Plak een sik aan je kin dat scheelt een stuk. er zijn namelijk niet veel jongens van 16 met een sik.

ik heb ben nog nooit om mn id gevraagd ergens dan ook voor. ik zie er gewoon eerlijk uit.

--offtopic-- ninnoc nou ben ik er nog nooit achter.....maar woon je nou in heerenveen? --offtopic--
Oud 02-07-2002, 20:40
Ninnoc
Ninnoc is offline
Citaat:
Built to last schreef:

--offtopic-- ninnoc nou ben ik er nog nooit achter.....maar woon je nou in heerenveen? --offtopic--
nee ik woon in klein dorpje 12 km van wolvega ongeveer
Oud 02-07-2002, 22:33
Verwijderd
meiden zoeken die net als jij er jonger uitzien dan ze zijn

ik ben vijftien en word over het algemeen veel ouder geschat.. op mijn eerste meeting dachten ze dat ik 19 was
Oud 02-07-2002, 23:13
ruby soho
ruby soho is offline
Citaat:
Paranoide schreef:
meiden zoeken die net als jij er jonger uitzien dan ze zijn

ik ben vijftien en word over het algemeen veel ouder geschat.. op mijn eerste meeting dachten ze dat ik 19 was
nouhw kom eens online
Oud 03-07-2002, 08:55
RuffThugg
RuffThugg is offline
Ik ben 16 en word altijd 18+ geschat.

Ik en een collega(ze is 18) hadden het gister over een feest waar we allebei naartoe gaan en waar een paar andere gasten, die ik vaag ken en zij ook, ook naartoe gaan. En toen zei ze: 'Zij komen er echt niet in, ze zijn pas 16'. En ik: "Ja.....ik toch ook'. 'Ja, oke maar dat is bij jou weer anders.'

Het heeft gewoon te maken met de indruk die mensen van je krijgen. Gedrag en uiterlijk vooral(lengte) maar ook kleding enzo.
Oud 03-07-2002, 10:37
Built to last
Built to last is offline
Citaat:
Ninnoc schreef:

nee ik woon in klein dorpje 12 km van wolvega ongeveer
ik ook....
Oud 03-07-2002, 10:45
Ninnoc
Ninnoc is offline
Citaat:
Built to last schreef:

ik ook....
ik de andere kant op, dus zon 30 km van heerenveen (sorry voor het gechat)
Oud 03-07-2002, 11:23
Built to last
Built to last is offline
Citaat:
Ninnoc schreef:

ik de andere kant op, dus zon 30 km van heerenveen (sorry voor het gechat)
--jaja ik hou nu op met chatten--

dat dat nog friesland is verbaasd me wel eigenlijk maar ok.
Oud 03-07-2002, 13:20
GRRR
GRRR is offline
ik ben 19 maar sommige mensen schatten mij ouder als ik me effe niet geschoren heb en omdat ik een lage stem heb, veel zware shit roken dus

een rotkop trekken helpt ook wel.
Oud 03-07-2002, 15:09
Ik ben de Walrus!
Ik ben de Walrus! is offline
Zoek vrienden die er nog kleiner en jonger uit zien dan jij , dan lijk je gelijk een stuk ouder
Oud 03-07-2002, 15:31
de
de is offline
Citaat:
Ik ben de Walrus! schreef:
Zoek vrienden die er nog kleiner en jonger uit zien dan jij ,
Dan moet je eigenlijk ook alleen met lelijke mensen omgaan!
Oud 03-07-2002, 17:57
liesje 19
liesje 19 is offline
ze denken altijd dat ik ouder ben, alleen zitten ze er de laatste tijd niet zo veel meer naast. Het enige wat je kan doen is je ouder gedragen en wat ook wel helpt is als je veel met mensen omgaan die er ouder uitzien of ouder zijn, maardat eb je niet voor het zeggen
Oud 03-07-2002, 18:21
georgie
georgie is offline
Het enige wat volgens mij helpt is je een btje volwassen gedragen. Laatst zei iemand tegen mij: qua uiterlijk schat ik je 14, maar qua gedrag 18, dus ik ga voor 16 (klopte toen ook nog )
Oud 03-07-2002, 19:09
yvonnaah
yvonnaah is offline
bakkebaarden laten staan en een klein sikje jammmmmie!! en je wa ouder gedragen
Oud 03-07-2002, 19:23
nouk16
nouk16 is offline
Lengte scheelt inderdaad wel veel. Al mijn vriendinnen zijn zeker een halve kop groter(ben 1,68), maar wel 3 kwart tot een jaar jonger. De meesten moeten nog 16 worden terwijl ik over 3 maanden alweer 17 wordt. Toch schatten mensen me soms jonger in. Gelukkig ook vaak stuk ouder dan mijn vriendinnen bijvoorbeeld.
Ik ''schijn'' me een stuk ouder te gedragen, doe normaal enz en heb ook wel veel vrienden die boven de 18 zijn. Zo is het dus ook makkelijker om ergens in te komen. Gewoon met oudere vrienden meegaan. Zo ben ik laatst nog ergens in geweest waar je 21 voor moest zijn Kwam er net in, maar toch, er in is er in.
Oud 03-07-2002, 19:29
Nuck
Nuck is offline
Ik ben 16, ben 1.76 m ongeveer, en veel mensen schatten mij een jaar of 18. Vorig jaar ook al, hoewel ik zelf niet het idee heb dat ik er zo oud uitzie .
Oud 04-07-2002, 07:26
AlCoHoLLiC
AlCoHoLLiC is offline
op[QUOTE]linda85 schreef:
[B]de reacties die ik heb gelezen leiden alleen maar tot een jongen van 16 in veel te nette en strakke kleding... kheb een beetje een plaatje van een 'balletje' in m'n hoofd zeg maar
lijkt me niet dat daar zoveel meiden opvallen!

maar kijk gewoon eens om je heen en kijk wat jíj leuk vindt en je daarnaast ook bij anderen wel leuk vindt staan die rond de 16/17/18 zijn!
maar vooral wel wat je echt zélf leuk vindt, want zoals eerder gezegd: het heeft geen zin je een imago aan te meten die niet bij jou hoort![QUOTE]

Ja wil wel vette kleren maar ja heb nie echt flexe ouders krijg maar 50 euro kleedgeld en al die shit.
Op mijn wekr verdien ik wel veel maardat is altijd op onverklaarbare wijze op
En er lopen hier in mijn boerengat weinig leuke dames rond.
Maar ik ga nu flink sparen (er moet een computer en een fiets voor mezelf kopen) En als het me helemaal lukt denk ik dat ik dan in de toekomst ook wat beter met mijn geld kan omgaan.
Oud 04-07-2002, 07:32
AlCoHoLLiC
AlCoHoLLiC is offline
Ow ja en heb ook ADHD de laatste tijd kan ik het wel onder controle houden en gedraag ik me wel rustiger waardoor me stem ook wat lager ligt.

ga naar mijn cu2 daar staat mijn foto op en zeg wat je ervan vind.

http://cu2.nl/alcohollic

Laatst gewijzigd op 04-07-2002 om 07:36.
Oud 04-07-2002, 09:51
Infaustus
Infaustus is offline
Citaat:
Built to last schreef:
Plak een sik aan je kin dat scheelt een stuk. er zijn namelijk niet veel jongens van 16 met een sik.

ik wel
Oud 04-07-2002, 10:53
Built to last
Built to last is offline
Citaat:
Infaustus schreef:

ik wel
ben jij veel?
Oud 04-07-2002, 12:31
Verwijderd
hmzz ik ben 18, en mensen schatten me vaak 16/17...naja kweet niej waarom, blijkbaar zie k er jong uit...draag wel make up enzow...zal wel me houding zijn ofzow
Oud 04-07-2002, 13:49
Verwijderd
Citaat:
AlCoHoLLiC schreef:

Ja wil wel vette kleren maar ja heb nie echt flexe ouders krijg maar 50 euro kleedgeld en al die shit.
Op mijn wekr verdien ik wel veel maardat is altijd op onverklaarbare wijze op
En er lopen hier in mijn boerengat weinig leuke dames rond.
Maar ik ga nu flink sparen (er moet een computer en een fiets voor mezelf kopen) En als het me helemaal lukt denk ik dat ik dan in de toekomst ook wat beter met mijn geld kan omgaan.
ik heb ook geen 'flexe' ouders want ik krijg maar 35 euro kleedgeld en ik heb niet eens werk, maar ik heb toch 'vette' kleren.. het gaat niet om de hoeveelheid geld, het gaat er om wat je er mee doet
Oud 04-07-2002, 14:25
Faery
Faery is offline
Citaat:
Paranoide schreef:

ik heb ook geen 'flexe' ouders want ik krijg maar 32 (jaja ) euro kleedgeld , maar ik heb toch 'vette' kleren.. het gaat niet om de hoeveelheid geld, het gaat er om wat je er mee doet
ik ben het ziehiehieligst
Oud 04-07-2002, 15:40
AtHell
AtHell is offline
Citaat:
Faery schreef:

ik ben het ziehiehieligst
nou en jou negeren we dan gewoon jou ouders zijn dan ook wel een uitzondering heel uhms.. mja ... apart
Oud 04-07-2002, 17:16
Mindfields
Mindfields is offline
Lengte zegt niks. Ik ben nu 14 en een half, 1.66m en ik kan makkelijk een coffeeshop inlopen, drank halen, 16jaar controles passeren.. alleen soms ga ik echt geloven dat ik zo oud ben, vroegen een keer bij een concert om identiteit (maar deden ze ook bij een vriendin van 18 van me), en toen werd ik echt boos, voelde me echt op de staart getrapt werkte wel overigens
Oud 04-07-2002, 19:16
konflict
konflict is offline
niet teveel huppelen

en kleding wil ook wel 'ns helpen... maarja, toen ik 16 was zag ik er ook nog best jong uit dacht ik, maar in 2 jaar kan dat veel veranderen.
Oud 04-07-2002, 19:41
Masked Mage
Masked Mage is offline
ik ben oud maar lijk heel jong

Regels voor berichten