Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Verdacht.
|
![]() |
tja,ik ben 14 en ik zie der uit als iemand van 11/12,zelf vind ik van niet,mja,mensen die me voor het eerst zien denken dat wel
![]() ik doe der nix aan om ouder te lijken,geen make-up of zo(geen zin in),gewoon afwachten ![]() gelijk ninnoc zegt(ook al is zei wel 18),ik heb ook geen tieten(wat een brrr woord en daar krijg ik wel opmerkingen over) en mss doet me dat ook jonger lijken. Trek je der nix van aan en wacht af
|
niks aantrekken van de mensen die zeggen dat je je volwassen moet gedragen want oudere mensen zijn vaak koppiger je kleden ook zoals je wil alleen een beetje zelfverzekerd kijken helpt al veel verder ja om oud te lijken zijn er genoeg manieren (alcohol drugs sigaretten enz.) alleen of ze zo goed zijn.
||
Citaat:
volwassen over willen komen staatniet zo volwassen vinnik trouwens... gewoon fftjes wachten een meisje moet op jouw vallen niet op een aangemeten imago
|
Je moet een imago idd niet gaan forceren. Wat wel helpt zijn kleren. Als je bijv. een gestreept rugbyshirt draagt met een overhemd eronder (en het is goed op maat
![]() veel succes! ![]()
||
Citaat:
Volgens mij kun je als jongen zijnde niet ouder lijken, terwijl meiden zich kunnen opmaken enzow.
|
de reacties die ik heb gelezen leiden alleen maar tot een jongen van 16 in veel te nette en strakke kleding... kheb een beetje een plaatje van een 'balletje' in m'n hoofd zeg maar
![]() lijkt me niet dat daar zoveel meiden opvallen! ![]() maar kijk gewoon eens om je heen en kijk wat jíj leuk vindt en je daarnaast ook bij anderen wel leuk vindt staan die rond de 16/17/18 zijn! maar vooral wel wat je echt zélf leuk vindt, want zoals eerder gezegd: het heeft geen zin je een imago aan te meten die niet bij jou hoort! Ben btw een meisje van 16 die wordt aangezien voor 14, maar d'r niet echt mee kan zitten, behalve bij de ingang van de discotheken en bars ![]()
||
Citaat:
![]() (ow wat een kut reply ![]()
|
![]() |
Ik ben 16 en soms denken mensen dat ik 14 ben en soms denken ze dat ik 18 ben. Is gewoon zo, ligt er net aan wat ik aan heb, maar dat verschilt dan ook weer elke keer. De ene keer kom ik wel een discotheek in vanaf 18 en de volgende keer moet ik m'n id laten zien bij die van 16. Tis gewoon zo. Zit er verder ook niet mee. En wat jou betreft, je kan inderdaad het beste gewoon kijken wat anderen van 16/17/18 aan hebben en wat je leuk vind staan. Als je er lekker uitziet maakt het niet zoveel uit hoe oud je nu precies bent
![]() |
![]() |
|
![]() |
humm... lastig
off-topic ik heb het anders om,ik word vaak oudergeschat is ook niet altijd handig(vaak ook wel hoor!) ben 18 word vaak 21 of 22 geschat. komt mede doordat ik inhammen heb, en niet echt groot ben maar wel stevig, en dan ook nog vaak net gekleed. on-topic als ik jou was zou ik niet TE veel veranderen, anders kleden kan wel maar niet te, niet van bv. nike slobbertruien in een keer naar lacoste ofzo. beetje opbouwend greetz J.
|
![]() |
kheb d'r eigenlijk nooit last van, krijg altijd bier/drank mee, wordt [bijna] nooit geweigert in kroegen waar het 18+ is
![]() maar komt misshcien ook omdat ik 1.85 ben, en er iets ouder uit zie ![]() greetz Flamez
|
Ik ben (net) 17, soms schatten mensen mijn leeftijd goed in soms zeggen ze 18, niet echt veel ouder ofzow, maar wel handig
![]() Een coffeeshop waar ze niet standaard controleren kom ik wel in. Ben laatst in het casinno geweest trouwens, er is namelijk een nieuw holland casinno geopend hier in Enschede en ze hadden een open dag. Maargoed ondanks dat het een open dag was moest je toch 18 zijn, nou had gelukkig de helft van de bezoekers geen id bij ich dus kon iedereen gewoon doorlopen (tenzij ze niet geloofden dat je 18 bent natuurlijk, "like duh") en ik mocht door ![]() Maargoed, weer even iets anders dan dit bral verhaal. Ik ou niet weten wat jij zou kunnen doen om volwassener te lijken, dan zou ik je eerst een keer irl moeten zien. Dat zoort dingen kom ik meestal pas op als het me opvalt dat je op bepaalde gebieden kinderachtig of weet ik veel wat bent.
|
![]() |
Plak een sik aan je kin dat scheelt een stuk. er zijn namelijk niet veel jongens van 16 met een sik.
![]() ik heb ben nog nooit om mn id gevraagd ergens dan ook voor. ik zie er gewoon eerlijk uit. --offtopic-- ninnoc nou ben ik er nog nooit achter.....maar woon je nou in heerenveen? ![]() |
![]() |
|
Ik ben 16 en word altijd 18+ geschat.
Ik en een collega(ze is 18) hadden het gister over een feest waar we allebei naartoe gaan en waar een paar andere gasten, die ik vaag ken en zij ook, ook naartoe gaan. En toen zei ze: 'Zij komen er echt niet in, ze zijn pas 16'. En ik: "Ja.....ik toch ook'. 'Ja, oke maar dat is bij jou weer anders.' Het heeft gewoon te maken met de indruk die mensen van je krijgen. Gedrag en uiterlijk vooral(lengte) maar ook kleding enzo. |
![]() |
|
ze denken altijd dat ik ouder ben, alleen zitten ze er de laatste tijd niet zo veel meer naast. Het enige wat je kan doen is je ouder gedragen en wat ook wel helpt is als je veel met mensen omgaan die er ouder uitzien of ouder zijn, maardat eb je niet voor het zeggen
|
![]() |
Lengte scheelt inderdaad wel veel. Al mijn vriendinnen zijn zeker een halve kop groter(ben 1,68), maar wel 3 kwart tot een jaar jonger. De meesten moeten nog 16 worden terwijl ik over 3 maanden alweer 17 wordt. Toch schatten mensen me soms jonger in. Gelukkig ook vaak stuk ouder dan mijn vriendinnen bijvoorbeeld.
Ik ''schijn'' me een stuk ouder te gedragen, doe normaal enz en heb ook wel veel vrienden die boven de 18 zijn. Zo is het dus ook makkelijker om ergens in te komen. Gewoon met oudere vrienden meegaan. Zo ben ik laatst nog ergens in geweest waar je 21 voor moest zijn ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
op[QUOTE]linda85 schreef:
[B]de reacties die ik heb gelezen leiden alleen maar tot een jongen van 16 in veel te nette en strakke kleding... kheb een beetje een plaatje van een 'balletje' in m'n hoofd zeg maar ![]() lijkt me niet dat daar zoveel meiden opvallen! ![]() maar kijk gewoon eens om je heen en kijk wat jíj leuk vindt en je daarnaast ook bij anderen wel leuk vindt staan die rond de 16/17/18 zijn! maar vooral wel wat je echt zélf leuk vindt, want zoals eerder gezegd: het heeft geen zin je een imago aan te meten die niet bij jou hoort![QUOTE] Ja wil wel vette kleren maar ja heb nie echt flexe ouders krijg maar 50 euro kleedgeld en al die shit. Op mijn wekr verdien ik wel veel maardat is altijd op onverklaarbare wijze ![]() En er lopen hier in mijn boerengat weinig leuke dames rond. Maar ik ga nu flink sparen (er moet een computer en een fiets voor mezelf kopen) En als het me helemaal lukt denk ik dat ik dan in de toekomst ook wat beter met mijn geld kan omgaan.
|
![]() |
Ow ja en heb ook ADHD de laatste tijd kan ik het wel onder controle houden en gedraag ik me wel rustiger waardoor me stem ook wat lager ligt.
ga naar mijn cu2 daar staat mijn foto op en zeg wat je ervan vind. http://cu2.nl/alcohollic
Laatst gewijzigd op 04-07-2002 om 07:36. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Lengte zegt niks. Ik ben nu 14 en een half, 1.66m en ik kan makkelijk een coffeeshop inlopen, drank halen, 16jaar controles passeren..
![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
ouder lijken ciao,adios | 26 | 22-09-2010 10:56 | |
Lifestyle |
ouder lijken muisjeisthuis | 39 | 02-09-2006 23:22 | |
Psychologie |
'Veeleisende' ouders... duivelaartje | 55 | 31-10-2004 18:44 | |
Verhalen & Gedichten |
Waar gaat dit over? lovetear | 76 | 07-07-2004 02:15 | |
De Kantine |
Domme ouders Maradinus | 54 | 12-03-2003 11:33 | |
Liefde & Relatie |
Ze mag mij niet meer zien van haar ouders! Tha White Eagle | 11 | 29-12-2002 12:14 |