Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-05-2002, 09:50
Verwijderd
...

Laatst gewijzigd op 04-01-2015 om 23:48.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-05-2002, 09:53
Sister Bliz
Sister Bliz is offline
Citaat:
Morpheus16 schreef:
Ik heb daar dus erg last van, zelfs als het eigenlijk helemaal niet nodig. En dat weet ik ook wel, maar dat gevoel blijft maar terwijl k het helemaal niet wil. Dan zit k mezelf zowat in te praten dat het nie nodig, maar toch blijf je je k*t voelen.

Wie kent dit, en heeft er misschien iets op gevonden??!?!?!?!
Schrijven & praten over je angsten.
Oud 11-05-2002, 09:56
love is life
love is life is offline
Is vrij lastig maar ik heb er ook last aan en eerlijk ik probeer mij deftig te houden en niet er op te letten maar het lukt niet altijd maar er is niet echt een middel op...denk ik
Oud 11-05-2002, 09:57
Never Gonna Stop
Never Gonna Stop is offline
gewoon over praten als het kan met je vriend(in) en dan zorgen adt het niveau van vertrouwen erg hoog komt te liggen.......kheb er soms ook wel last van maar........meestal zegt mijn vriendin het dan wel dat het niet nodig is
Oud 11-05-2002, 10:34
Verwijderd
Ik heb er zelf owk best wel last van. Maar bij mij gaat het weg als ik alles over dat bepaalde meisje weet enzow. Ik praat er altijd over met mn vriend als ik me zo voel zodat hij eventjes kan zeggen dat het niet nodig is. Ik hoor hem dan meestal helemaal uit, ook zn mening over dat meisje enzow. En moet me dan even heel hard in het hoofd stampen dat ie toch bij mij is, en niet bij haar, en dan toch mij verkiest boven haar dus ik echt geen reden heb jaloers te zijn..

Je moet dan echter wel een vriendin hebben die zich niet bekneld gaat voelen door jouw jaloezie, en die het idd niet leuk vind jou jaloers te maken. Dat moet je zelf inschatten..

Ga haar in ieder geval geen dingen verbieden want dan is de kans dat je haar kwijt raakt groter omdat ze zich dan gevangen kan gaan voelen. Je zal naar de manier moeten zoeken om je over jouw jaloezie heen te kunnen zetten, die manier is denk ik voor iedereen anders.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2002, 12:05
sunflouwer
sunflouwer is offline
mijn vriend is ook heel snel jaloers, als ik gewoon even met een vriend sta te kletsen word ie al jaloers... HIj zegt het tegen me als ie weer zoiets heeft, en ik pas me beetje aan, en betrek hem dan bij gesprek ofzo, zodat hij weet dat hij niet jaloers hoeft te zijn...

Maar als hij langs mijn lokaal loopt ofzo, en hij ziet mij zitten ouwehoeren met klasgenoten enzo, dan krijgt ie toch een steek jaloezie... Daar kan je niks aan doen...

Maar meer bij je vriendin betrokken raken helpt al echt
Oud 11-05-2002, 15:33
louis84
louis84 is offline
Iedereen heeft dat. Tis normaal, zelfs als je met iemand bent, die je niet leuk vin, en diegene schenkt opeens aandacht aan iemand anders, dan kan je indd jaloers worden, dat heb ik ook heel vaak. Maar blijf relaxed, en laat het ook niet merken
Oud 11-05-2002, 18:12
Verwijderd
Citaat:
sunflouwer schreef:
mijn vriend is ook heel snel jaloers, als ik gewoon even met een vriend sta te kletsen word ie al jaloers... HIj zegt het tegen me als ie weer zoiets heeft, en ik pas me beetje aan, en betrek hem dan bij gesprek ofzo, zodat hij weet dat hij niet jaloers hoeft te zijn...

Maar als hij langs mijn lokaal loopt ofzo, en hij ziet mij zitten ouwehoeren met klasgenoten enzo, dan krijgt ie toch een steek jaloezie... Daar kan je niks aan doen...

Maar meer bij je vriendin betrokken raken helpt al echt
ja heb ik ook.... het is nu alleen bijna uit omdat hij vind dat ik TE jaloers ben.... en ik kwaad op hem omdat hij het er zelf naar maakt en geen rekening met mij houdt... maar ja ik weet dus ook niet wat we moeten doen... maar minder jaloers worden dat lukt gewoon niet denk ik als hij zo raar doet...
Met citaat reageren
Oud 11-05-2002, 23:23
vuurvliegje
vuurvliegje is offline
Wat dat opzicht ben ik, naar mijn inzien, wel enigszins hypocriet.

Ik ben zelf verschrikkelijk jaloers, terweijl er vaak geen eens aanleiding naar is. Maar als mijn vriend al een gezerllig gesprek heeft met een goede vriendin van mij, die hij ook kent, word ik al helemaal gek van jaloezie. Komt waarschijnlijk ook omdat mijn exen een week nadat het uit ging met een andere vriendin van mij hadden.

Maar zelf trek ik heel veel met jongens op, ga ook wel met een paar van zijn vrienden erg leuk om, en ben bij mijn vrienden zelf ook vaak klef. Ik ben erg lichamelijk ingesteld, geef iemand snel een knuffel/kus (wel vriendschappelijk) en dat vindt hij ook niet leuk.
Maar ik heb dan altijd zoiets van, hij moet niet zo zeuren, want zo ben ik, maar als hij het doet kan ik het ook niet hebben
Oud 12-05-2002, 01:19
Q
Q is offline
Altijd bezig zijn.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten