Advertentie | |
|
![]() |
|
gewoon over praten als het kan met je vriend(in) en dan zorgen adt het niveau van vertrouwen erg hoog komt te liggen.......kheb er soms ook wel last van maar........meestal zegt mijn vriendin het dan wel dat het niet nodig is
![]()
|
Verwijderd
|
Ik heb er zelf owk best wel last van. Maar bij mij gaat het weg als ik alles over dat bepaalde meisje weet enzow. Ik praat er altijd over met mn vriend als ik me zo voel zodat hij eventjes kan zeggen dat het niet nodig is. Ik hoor hem dan meestal helemaal uit, ook zn mening over dat meisje enzow. En moet me dan even heel hard in het hoofd stampen dat ie toch bij mij is, en niet bij haar, en dan toch mij verkiest boven haar dus ik echt geen reden heb jaloers te zijn..
Je moet dan echter wel een vriendin hebben die zich niet bekneld gaat voelen door jouw jaloezie, en die het idd niet leuk vind jou jaloers te maken. Dat moet je zelf inschatten.. Ga haar in ieder geval geen dingen verbieden want dan is de kans dat je haar kwijt raakt groter omdat ze zich dan gevangen kan gaan voelen. Je zal naar de manier moeten zoeken om je over jouw jaloezie heen te kunnen zetten, die manier is denk ik voor iedereen anders. |
![]() |
|
mijn vriend is ook heel snel jaloers, als ik gewoon even met een vriend sta te kletsen word ie al jaloers... HIj zegt het tegen me als ie weer zoiets heeft, en ik pas me beetje aan, en betrek hem dan bij gesprek ofzo, zodat hij weet dat hij niet jaloers hoeft te zijn...
Maar als hij langs mijn lokaal loopt ofzo, en hij ziet mij zitten ouwehoeren met klasgenoten enzo, dan krijgt ie toch een steek jaloezie... Daar kan je niks aan doen... Maar meer bij je vriendin betrokken raken helpt al echt
|
Iedereen heeft dat. Tis normaal, zelfs als je met iemand bent, die je niet leuk vin, en diegene schenkt opeens aandacht aan iemand anders, dan kan je indd jaloers worden, dat heb ik ook heel vaak. Maar blijf relaxed, en laat het ook niet merken
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Wat dat opzicht ben ik, naar mijn inzien, wel enigszins hypocriet.
Ik ben zelf verschrikkelijk jaloers, terweijl er vaak geen eens aanleiding naar is. Maar als mijn vriend al een gezerllig gesprek heeft met een goede vriendin van mij, die hij ook kent, word ik al helemaal gek van jaloezie. Komt waarschijnlijk ook omdat mijn exen een week nadat het uit ging met een andere vriendin van mij hadden. Maar zelf trek ik heel veel met jongens op, ga ook wel met een paar van zijn vrienden erg leuk om, en ben bij mijn vrienden zelf ook vaak klef. Ik ben erg lichamelijk ingesteld, geef iemand snel een knuffel/kus (wel vriendschappelijk) en dat vindt hij ook niet leuk. Maar ik heb dan altijd zoiets van, hij moet niet zo zeuren, want zo ben ik, maar als hij het doet kan ik het ook niet hebben ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Problemen met m'n vriend en m'n moeder Daantje_0705 | 18 | 08-10-2011 14:47 | |
Liefde & Relatie |
hierdoor ben k echt kapot.... weet t niet nu ludachris | 45 | 06-07-2004 23:40 |