Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Er staat een notitie bij als wiskunde A1 het niet hoeft te leren. Dingen die er bij staan voor A1: - Functies en grafieken - Veranderingen en rijen - Tellen en kansen - Statistiek en kansrekening (het zijn hoofdstukken van oefenopgaves, dus of het alles is weet ik niet. Maar het behoort iig tot de examenstof van A1)
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als dit een beetje onduidelijk is (sorry ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
(VWO1: hfd 2, 4, 5.3 VWO2: hfd 1, 2, 3, 5, 6) CM3: hfd 1, 3 CM4: hfd 2 (Die tussen haakjes zijn voorbereidingen op de CM-boeken.) |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ik baal ontzettend, had vandaag willen vragen welke hfst precies, maar een aantal leerlingen hadden alle poorten op slot gedaan, dus daar ging mn laatste les wiskunde... |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Binom gebruik je als iets binomiaal verdeeld is, normal als iets normaal verdeeld is, simpel he ![]() Trouwens, als je een samengevat wiskunde boekje hebt kun je daarin terug vinden wat in te toetsen op je rekenmachine. Ik heb een Texas Instrument nog wat, verschilt natuurlijk als je bijv. een casio hebt, even vermelden dus, dan wil ik het je wel vertellen :-) |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
er staat dat ie het eerste jaar 1600 krijgt. N1 = 1600 En je wil tot en met N30 Van 1 naar 30, dat zijn 29 stappen. Dus: 1600 x 1,05 29 = 6585,82 Je kan het ook nog eens controleren. 1600 = het eerste jaar [GR] 1600 x 1,05 = het tweede jaar [ANS] x 1.05 = het derde jaar [enter] = het vierde jaar [enter] = het vijfde jaar [enter] = het zesde jaar enz enz enz. Tot en met het 30ste jaar.
||
Citaat:
![]() We hebben in ieder geval een meetkundige rij: Un = 1.05 x Un-1 U1 = 1600 De rangnummerformule hiervan is: Un = 1600 x 1.05 n-1 De som bereken je alsvolgt: Sn = B x (1-rn) ------- 1-r (Dat Bx moet er dus nog voor, maar anders wordt de lay-out zo slecht, dus ik heb het even op aparte regels gezet) R = 1.05 B = 1600 Als je het invult: S30 = 1600 x ( (1-1.0530) / (1 - 1.05) ) = 106 302.16
||
Citaat:
Hartstikke bedankt ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
is er iemand die met zekerheid kan zeggen of grafen en matrices nu wel of nie tot de examenstof behoort?
want *slik* volgens http://www.examenblad.nl/ zouden we het wel moeten kennen.... (zie worddocument 'examenprogramma' op die site) damn maar ik heb echt geen zin dat ook nog es helemaal te gaan bestuderen, wij hebben daar namelijk nooit aandacht aan besteed op school... ![]() hoe krijg je nog een grotere hekel aan wis ![]()
||
Citaat:
Eventueel zou je morgen het LAKS nog kunnen bellen om het te vragen... Zij zijn toch ook voor gewone vragen of alleen voor klachten?
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Diploma havo wiskunde A1 Max07 | 12 | 13-04-2012 13:38 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[WI] Wiskunde a1 Gast. | 2 | 26-06-2008 21:34 | |
Algemene schoolzaken |
Wiskunde a1,2 <----> Wiskunde b1 ?? Trala | 26 | 26-06-2006 19:52 | |