Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
maar wat ik bedoel: wanneer mag je weer een neiwue relatie beginnen? Wat is een nette tijdsperiode?
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik denk dat daar geen tijd aan vast zit, als je opnieuw verliefd wordt word je dat en dat kan na een maand zijn of na een jaar. Ik ben nu alweer bijna een half jaar 'vrij' en ik merk dat ik nu opzich wel weer zover tot mezelf ben gekomen dat ik opnieuw een (serieuze) relatie aan zou kunnen gaan. Maar ik ben daar niet naar opzoek en vind het eigenlijk ook wel fijn om even al mn aandacht op mezelf te richten en niet met mn hoofd steeds bij een bepaald persoon te zijn. (en toch is er stiekem wel iemand die mn hoofd niet meer uitgaat, al overheerst dat mn gedachten totaal niet, gelukkig. ![]()
||
Citaat:
![]() Ik denk dat dat een beetje aanvoelen is? Hoe serieus was je vorige relatie? Vanaf het moment dat je echt niets meer voelt voor je vriend, en je je er weer klaar voor voelt neem ik aan? Dit hangt er ook een beetje vanaf van persoon tot persoon, de ene persoon kan er na een maandje al over zijn, de andere heeft er een jaar voor nodig. |
![]() |
||
Citaat:
Maar wil je een goede vriendschap kunnen behouden, dan zul je toch iets netter moeten omgaan met dit punt. Misschien dat je het kan bespreken met hem. Let er dan wel op dat het redelijk blijft (goed: 3 maanden, fout: 2 jaar). Overigens zou ik het wel zonde vinden als je de relatie zou opgeven, je bent al zo lang bij hem. Wat heb je recent zelf nog gedaan om de relatie te redden?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Het enige wat ik 'zie' is dat ze te lang door blijven sukkelen. Als het over is, is het over, en er is dan niets dat die verliefdheid terug kan brengen als het enige wat je mekaar te bieden hebt een beetje lichamelijk comfort is. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Jouw geromantiseerde beeld van bejaarden die gezellig samen voor de geraniums zitten, is vrij zeldzaam. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar daar zijn we ook Jonne en Philip voor. |
![]() |
|
Als je deze topics krijgt.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
The key to unlimited happiness? boyke14 | 18 | 08-12-2014 19:47 | |
Eten & Drinken |
multi-vitamine pil? koelieboelie | 12 | 04-08-2005 08:37 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Zou iem. mijn engelse tekst willen nakijken alsjebl.?! Sanneke1983 | 17 | 13-11-2003 12:35 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Waarom staat God lijden en het kwaad toe in de wereld??? Jaan-e-nassaar | 15 | 22-02-2002 22:03 |