Advertentie | |
|
![]() |
|||
Dankjewel, leuk om te zien dat je steeds reageert en vergelijkt
![]() Citaat:
![]() ________ Klein konijntje: daar heb je het al... ik ben hier gewoon nie goed in ![]() ![]() ![]() Citaat:
![]() Je kan het ook zien als in de ban zijn van iemand, of dit gedwongen is of niet. ![]() _____________ Marlous: Ookal is trouwens wel een goed gespeld woord ![]() _____________ Klein Konijntje: is het toch goed gespeld ![]() ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 18-06-2004 om 20:34. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik was echt bang tijdens al dat modderen dat ik iets fout zou doen en dat dan alles ineens weg zou zijn. ![]() Staat het zo goed ![]() En ik zal later nog reageren op je gedichten, maar ik moet nu helaas een sportdag regelen ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Ben benieuwd naar wat je commentaar zal zijn ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() In ieder geval: dankjulliewel voor jullie commentaar ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Waarom doe jij niet eens mee in de kettingreactie? Volgens mij blijf je vaak hangen in dezelfde onderwerpen, misschien geeft het je nieuwe inspiratie ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Doordat het me was ontgaan dat de ik-persoon overleden was, kon ik er niet veel van maken. Nu ik het wel weet, vind ik het een erg origineel gedicht. Ik zou de zin ''k zou niet met hem willen ruilen' tussen aanhalingstekens zetten; dat maakt het geheel meestal wat beeldender. Schrijf je 'zonder een dialoog', omdat de ik-persoon zonder afscheid te kunnen nemen van zijn/haar geliefde gestorven is? Daar ben ik wel benieuwd naar.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ik vind het goed in het gedicht verwerkt; het ligt er niet te dik bovenop, waardoor de lezer nog veel kan nadenken over wat er nu precies gebeurt is, hoe de personen erop reageren en wat er daarna gaat gebeuren ![]()
||
Citaat:
Verder, dankjewel ![]()
|
![]() |
|
|