Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
uuuh...gewoon in dos format C: neem aan dat je weet hoe dat vedergaat bij win 2000(die is ook illegaal)vroeg hij wel om serial maar toen ik die installeerde zoals ik heb gedaan met win xp ik denk dat niet veel legale versie hebben....nu willen me zekker ook niet meer helpen omdat dit over illegale software gaat ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder ligt er maar net aan de versie of er om een serial gevraagd word, een corperate cd vraagt niet om een serial... |
![]() |
||
Citaat:
waarom is dat nergens voor nodig?? wat is een corperate cd/versie?? dus als de pc weer een puinhoop is gewoon erover heen installeren en dan verwijdert hij de oude sofware en die wordt vervangen door de nieuwe??
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() HIj formateerd dus wel als je dat vanaf de Windows XP installatie doen.. En een corporate versie is dus eentje zonder serial, voor grote bedrijven zoals Philips zodat ze niet steeds die serial in hoeven te typen.. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
nog een vraag wat is het verschil tussen service pack 1a en service pack 1 ??
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar mijn illegale WinXP CD vraagt wel altijd om een key, ook als ik 'm er 'overheen' zet (Ik heb, net zoals jij, ook de legale versie van WindowsXP, dus dat je dan met een gedownloade CD installeerd is niet zo heel erg hoor ![]()
||
Citaat:
ja dat heb ik ook daarommoet ik ook 2 x installeren omdat hij anders die updates niet wil installeren
||
Citaat:
![]() Als ik mijn XP installeer, delete ik de partitie en formateer 'm opnieuw. (met gewoon de XP setup .. ik weet niet wat dafelix voor problemen ermee heeft .. maar ik vind 't een stuk fijner/sneller dan kloten met een diskette, fdisk en format ![]() Maar misschien was ik dronken ofzo .. of gewenning .. ik weet 't niet zeker .. |
![]() |
||
Offtopic:
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()