Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb via mijn decaan een wil-weg-wijzer gekregen, dat is een boekje met heel veel dingen erin over als je in het buitenland wil gaan werken of studeren. Daar staat onder andere in dat je ongeveer een jaar voorbereidingstijd moet nemen dus ik denk dat het voor jou nogal kort dag is. Kijk voor meer info eens op www.wilweg.nl
![]()
|
![]() |
www.travelactive.nl misschien?
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Er zijn zat mensen die nog nie weten wat voor 'n opleiding ze willen doen, dus een jaartje gaan werken, òf naar het buitenland willen,... ontopic: Tja,...ik denk indd dat je een beetje laat bent, maar ja, verder heb ik eigelijk geen idee,...misschien is dit wat voor je: www.activityinternational.nl verder zou ik gewoon zoveel mogelijk op internet kijken,...misschien is au pair ook wat voor je,..dat kan nl wel gemakkelijker denk ik.... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Goedkoop mobiel bellen naar het buitenland, beste optie? Diamera | 11 | 18-02-2013 16:35 | |
Studeren |
Naar het buitenland Diviance | 5 | 11-04-2010 14:51 | |
Algemene schoolzaken |
Buitenland studeren+ Monster89 | 4 | 14-01-2007 11:59 | |
Studeren |
Studeren in het buitenland Henkidu | 45 | 06-11-2004 13:29 | |
Algemene schoolzaken |
Studie combineren met werk in buitenland ikleef | 0 | 06-07-2004 18:43 | |
Liefde & Relatie |
Samenwonen, maar alleen een half jaar naar het buitenland (stage) ekki | 22 | 27-11-2003 15:19 |