Ik heb een slechte reactie op orale voorbehoedsmiddelen blijkt.
Ik wordt er ontzettend ziek van etc..
Nu heeft de dokter gezegt dat ik maar iets anders moet zoeken.
Zijn hier meiden die andere middelen hanteren en zijn jullie tevreden?
die ring heb ik weleens geprobeerd, hij is op zich wel goed, ik had er geen reacties op ofzo, maar ik kon niet zo doen dat ik niet ongesteld zou worden ofzo, en als ik ongesteld werd, werd de pijn niet minder door de ring ofzo..
26-06-2004, 11:55
Verwijderd
ik gebruik zelf de pil, maar een spiraaltje schijnt ook erg goed te werken. een vriendin van had t zelfde probleem als dat jij hebt, en die heeft sinds kort ook een spiraaltje
Een vriendin van me heeft een tijdje die pleister gehad.
Op zich werkte hij wel, alleen kwam hij los als je ging zwemmen of te veel douchte. (je moet deze om de week vervangen, tegen de 5e dag hing hij bijna los)
Verder zie je hem ook zitten, dus dat was ook minder.
Je zou mss zo een staafje kunnen laten inplanten? Of een pil-spuit om de 6 maanden?
Dat kan ook Sorry, wist niet om de hoeveel maanden het was, en dacht dat het 6 maanden waren.
en op het woord prikpil kon ik ook niet meer komen *schaam*
hemel schreef op 26-06-2004 @ 12:44 : Ik heb een slechte reactie op orale voorbehoedsmiddelen blijkt.
Ik wordt er ontzettend ziek van etc..
Nu heeft de dokter gezegt dat ik maar iets anders moet zoeken.
Zijn hier meiden die andere middelen hanteren en zijn jullie tevreden?
-de ring
-pleister
...(?)
als het aan je maag ligt dan is de Prikpil ( Depo-Provera) een goed idee. Als je gewoon niet goed op hormonen reageert en daar ziek/misselijk van wordt, moet je de prikpil NIET gebruiken want de injectie blijft zeker 3 maanden actief.
Ander nadeel is dat het soms wel een jaar kan duren voor je weer vruchtbaar bent als je er mee stopt.