Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-06-2004, 13:38
TommY_
TommY_ is offline
hoe kan je nu echt merken of een girl je leuk vindt, je hoort altijd van de dingen als: als ze veel naar je kijkt enz..
ik ben eens op gaan letten en er was een girl die dat deed naar mij , keb haar het naatuurlijk geraagd maar ze vond me gewoon aardig wilde niets beginnen dus, hoe zie je het dan wel? een romanticus
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-06-2004, 13:41
Stefanie
Stefanie is offline
Tsjah dat is meer een gevoel denk ik... Iemand kan superlief en aardig doen, maar dat hoeft inderdaad niet te betekenen dat diegene je leuk vindt ofzo. Ik heb genoeg vrienden waar ik heel lief tegen doe, maar dat blijven gewone vrienden.

Als ik iemand echt leuk vindt laat ik dat heus wel merken. Naar diegene kijken, gesprekjes aanknopen, uitnodigen om leuke dingen te doen en een beetje verleidelijk overkomen
Met citaat reageren
Oud 23-06-2004, 13:46
TommY_
TommY_ is offline
ja je heb gelijk, dank
Met citaat reageren
Oud 23-06-2004, 13:47
Verwijderd
en je zou het misschien aan haar kunnen vragen
Met citaat reageren
Oud 23-06-2004, 19:06
xsweet_bitchx
xsweet_bitchx is offline
je kunt natuurlijk nooit zeker weten of iemand verliefd op je is.
maar er zijn soms van die gebaren waaraan je het kunt zien. zoals als bijvoorbeeld verlegen wegkijken als jullie oogcontact krijgen. of als je tegen haar praat dat ze dan bijvoorbeeld aan haar haar gaat zitten.
Oud 23-06-2004, 19:36
SuperSanne
SuperSanne is offline
Blozen is natuurlijk een overduidelijke hint, maar hevalve oogcontact zal ze waarschijnlijk ook perongeluk-express tegen je aan lopen, proberen bij je in de buurt te zijn, of het gewoon ronduit in je gezicht zeggen. et is jammer dat mensen geen wc-deur knop hebben (verliefd/niet verliefd) maar je moet zo nu en dan risicos nemen. ze kan nee zeggen, je vernederen en onsterfelijk belachelijk maken voor de hele school, maar als ze aardig is zal ze dit aarschijnlijk niet doen (en als ze niet aardig is, waarom zou je dan überhaupt de moeite nemen haar uit te vragen?). En als ze jou ook leuk vind dan is het geweldig! Als je niets zegt zijn de vooruitzichten een stuk somberder: of zij verklaart de liefde aan jou (en als jij geen moves maakt is die kans klein want dan denkt ze dat jij haar toch niet ziet zitten), of ze laat jouw gestaar en gekwijl voor wat het is en loopt drie maanden later rond met haar kersverse vriend die wél zijn kans heeft gegrepen.
Aan jou de keus, mijn vriend
Oud 23-06-2004, 20:19
Shitonya
Shitonya is offline
google.nl en dan zoeken, kom je vast 1001 psychiaters tegen die een antwoord voor je hebben.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2004, 20:39
Verwijderd
Citaat:
Tom vercetti schreef op 23-06-2004 @ 14:38 :
hoe kan je nu echt merken of een girl je leuk vindt
Dit heb ik al eerder gezegd, maar als je haar slecht behandelt en ze blijft aardig, vindt ze je leuk.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2004, 21:14
miro
miro is offline
Misschien ben je wel te snel met vragen (wel knap van je trouwens!). Het flirtspel is het leukste wat er is probeer dat eerst wat meer uit te buiten. Het gaat dan natuurlijk niet alleen om kijken Pas als echt blijkt dat de interesse wederzijds is moet je actie ondernemen. En dan heb ik t meer over haar mee uit vragen ofzo, niet gelijk vragen of ze verliefd op je is.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2004, 22:52
Verwijderd
Als ik een jongen erg leuk vindt dan besteed ik veel aandacht aan hem, meer dan aan andere mensen. Dat is het eigenlijk.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2004, 02:11
Sperzieboon
Sperzieboon is offline
Citaat:
Stefanie schreef op 23-06-2004 @ 14:41 :
Als ik iemand echt leuk vindt laat ik dat heus wel merken. Naar diegene kijken, gesprekjes aanknopen, uitnodigen om leuke dingen te doen en een beetje verleidelijk overkomen
Zou je ook iemand omstoten om aandacht te trekken? en steeds aanraken..plagend?
Oud 24-06-2004, 07:50
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Er bestaan hier geen regels voor vind ik. Ieder meisje/jongen uit dit anders. Vaak merk je het snel genoeg. Aan bepaalde opmerkingen enzo. Maar je moet niet wanhopig iets willen zien.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2004, 08:26
Fuzzly
Fuzzly is offline
Oogcontact is het meest voorkomende, zie het wel maar doe er niets mee vanwegen dat ik op iemand anders ben.

Me beste vriendin is er achter gekomen dat ik haar leuk vind.
Hoe ben ik gister achter gekomen, ik keek veel naar haar erg onopvallend in mijn gedachten en toch zag ze het
Ik praate meer en meer met haar en ze zag hoe gewoon ik gewoon was tegenover haar dan tegen anderen.
Plaagde haar ook een beetje.
Tot conclusie, ze is er achter gekomen door goed op mij te letten.

Meiden doen het volgende om te laten merken dat ze je leuk vinden:

Plagen
Lang kijken
Veel mogenlijk contact maken
Aardiger doen tegenover jou dan tegen anderen, en soms is het juist kattiger maar stiekem vind ze jou leuk.

Dat zijn de enigste die ik heb gezien
Oud 24-06-2004, 12:19
annetjuh
annetjuh is offline
lang kijken, pesten, erg geboeit zijn in jou verhalen,handtastelijk als ze praat en hints die jullie 9 van de 10 toch niet begrijpen tenzij ze het recht in het gezicht zeggen
Oud 24-06-2004, 12:55
Verwijderd
Citaat:
WooF schreef op 23-06-2004 @ 14:47 :
en je zou het misschien aan haar kunnen vragen
Tja, het kan ook subtieler of niet ?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten