Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Dat maakt meisjes aan het kotsen van onzekerheid. |
![]() |
|
Waarom denkt ze dat je nog met je hoofd bij je ex zit? Er zal vast een reden voor zijn. Misschien is ze gewoon onzeker en dan moet je denk ik inderdaad gewoon heel lief voor haar doen ofzo.
Maar misschien is het ook iets wat jij doet. Misschien praat je veel over je ex of heb je nog veel spullen van haar ofzo. Als dat zo is, kun je daar misschien iets aan proberen te doen. Ik denk in ieder geval dat je je vriendin moet vragen waarom ze denkt dat jij nog zo met je ex bezig bent. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Misschien wel eens aan gedacht dat ze het fijn vind om te horen dat ze de enige voor jou is?
Voorbeeld: Zij: Je zit zeker nog steeds met je hoofd bij je ex... Jij: Nee joh, das niet waar, ik vind jou helemaal geweldig.. Zij: Ow.. ja vast.. maarja.. Jij: Nee echt lieverd, ik ben helemaal gek op je! etc. etc.. Krijg zelf soms weleens de neiging omdat bij mn vriendje te doen maarja, ik hou me in ![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Vind ze me niet meer leuk? Riechedly | 14 | 16-04-2016 10:15 | |
Liefde & Relatie |
Meisje geeft mij aandacht maar zegt me niet leuk te vinden (was:Help mij A.U.B!!!) Seymenn | 7 | 31-01-2013 20:14 | |
Liefde & Relatie |
me vriendin en ik ruzie. Undit | 15 | 05-09-2010 16:36 | |
Psychologie |
Ouders die hun kind niet geloven littlestar24 | 49 | 11-10-2006 17:12 | |
Psychologie |
Het grote lucht-je-hart topic! Nona | 500 | 08-04-2004 17:00 | |
Psychologie |
ze nemen me maar zo als ik ben,willen ze dat niet,dan hebben ze pech,het doet me niks Juliah | 22 | 04-10-2002 10:55 |