Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
http://www.scholieren.be
Deze site kan handig zijn ook al is ze niet heel actief. Van de rest wens ik u veel geluk met die heel moeilijk toelatingsexamen. ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik was ook van plan het toelatingsexamen te doen, maar ik ben ingeloot dus nu doe ik het niet meer. Ik heb begin dit jaar op de studiebeurs in Utrecht bij de stand van de Katholieke Universiteit Leuven een oefenboek van de Brusselse Universiteit gekregen en dat is reuze handig. Verder staan er op de site: http://ond.vlaanderen.be/arts-tandarts oefeningen en informatie. Veel succes!
|
![]() |
|
![]() |
In leuven begint het studiejaar geneeskunde anders op 27 september...
http://www.med.kuleuven.ac.be/educat...ne_opl_nl.html
||
![]() |
Citaat:
![]() En inderdaad bij ons halen niet veel mensen het eerste jaar van het hongeronderwijs: 50 % slaagt op de hogeschool universiteit geen idee ma da zal nog wel lager liggen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
als ik correct geredeneerd heb, is mijn raad voor de persoon in kwestie de volgende: is het niet zo dat je nog tot een maand na het begin van het academiejaar kan inschrijven? je kan misschien toch de lessen al meevolgen in nederland die eerste week (of zijn dat kleine aula's en/of merkt men het als er iemand te veel of te weinig zit? ik kan namelijk alleen vergelijken met mijn studie en aangezien wij met tweehonderd in een aula zitten is het niet moeilijk lessen te gaan volgen in een richting waar je niet ingeschreven bent.) en daarna je toelatingsproef in belgië afwachten... ? als je dan geslaagd bent kan je naar belgië komen (hoewel ik betwijfel of je nog een goede kamer kunt vinden in september...) en heb je die lessen in nederland 'mooi meegenomen', als je niet geslaagd bent kan je je alsnog inschrijven aan de universiteit in nederland... [als ik hier totale nonsens uitkraam, bijvoorbeeld wanneer er maar een bepaald aantal personen in een studierichting mogen inschrijven, of men moet ingeschreven hebben voor het academiejaar begint: mijn excuses. ik ben dus belgische en heb àbsoluut geen kaas gegeten van hoe het hele systeem er daar in het noorden een beetje uitziet...] xxx |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() tip: wacht niet te lang meer om een kamer te gaan zoeken, de beste en goedkoopste (of beste kwaliteit/prijs-verhouding ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Tandheelkunde in buitenland Bobby1994 | 5 | 26-12-2014 21:18 |