Advertentie | |
|
![]() |
|
http://www.battle.net/war3/files/wwi.shtml
Check die replays eens uit... dan zie je vast wel wat leuke dingetjes die je mss kan gebruiken ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als je TFT ging spelen en dus wat meer durfde dan op een zijde te hangen zou je nog wat kunnen leren. |
![]() |
|
![]() |
ik ben niet een hele goede speler maar ik wil altijd wel iemand helpen om beter te worden... ben lvl 10 atm in een paar dagen spelen op RoC. Ik speel normaal ook TFT maar ik doe dat ff om mijn micro te trainen.
Mail me of stuur een msg en ik zal kijken wat ik kan doen offtopic: what about a scholieren.com tournament? |
![]() |
||
Citaat:
![]() Nou, ik ben weer beginnen met Diablo2Lod te spelen, maak nu een bonenecro, als je me wilt toevoegen aan je friendslist (hoopt van wel ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik had in mijn tijd van RoC een game gezien waarin inderdaad mass shades werden gebruikt
![]() Het ging om een 2on2 op crucible, en de undead gozer stootte meteen door naar shades, terwijl de andere wat harrasde. Nadat een stuk of 20 shades waren geschapen zette hij ze voor de uitgangen van de night elves, en blockte gewoon de uitgang, waardoor die elfjesniet begrepen hoe ze weg moesten komen ![]() en toen werd hij samen met de ander langzaam doodgesieged. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nadat ik lotr had gezien wou ik het nadoen met de nightelves.
Ik massaal ancient of defense maken, hij zit te creepen zonder te scouten terwijl ik dus een oneindig bos maak. Ondertussen zelf een beetje creepen en een wisp in zijn basis voor het geval dat. Massaal die bomen erop af sturen, een enorme rij gewoon. Komt hij eraan met zn mass ghoul en zn "posses" wijfen die dus helemaal nutteloos zijn ![]() Die gozer bleef er maar op in hakken maar voor elke boom die hij kapot maakte kwamen er weer 2 voor in de plaats ![]() Stukje buiten zn basis had ik ook allemaal wisps die bezig waren die bomen te maken. Je hebt er wel wat resources voor nodig en een onwetende tegenstander maar het kan leuk uitpakken. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Nou, als je me wilt toevoegen, doe gerust ![]() |
![]() |
|
goeie tactic, geld wel voor tft:
>2 aco's aan goud >ghoul aan hout >maak 2 acos erbij(totaal 5) >ene aco graveyard en crypt(en trug sturen op >zo gauw als je geld heb voor een ziggu, er een bouwen >en doe er ook meteen een altar achteraan >bouw 1 ghoul, dan 1 spider >en dan nog 2 of 3 ghouls >en dan zie je maar.... favo UD hero dk, random: naga ikzelf speel op kwik_duck, LaMazulu whisper maar es voor een at, kzit wel op TFT
|
eerst 2 aco in de mijn en de ghouls naar de bomen... met de derde maak je een crypt een altar een een ziggurat en dan douw je de aco in de mijn.... dan maak je er nog 3 aco's bij, 2 voor in de mijn en eentje om te bouwen.... dan kun je nooit vergeten je aco terug te zetten in de mijn. Dan als je altar klaar is maak je een dk met death coil als eerste spell..... 2 wordt unholy aura, dan unholy level 2 enz.... Als je genoeg geld hebt maak je 3 gouls. dan heb je er 4 voor hout in totaal en dat moet genoeg zijn. terwijl je ghouls aan het maken bent maak je nog een ziggurat en een graveyard.... je hoeft de ziggurat nog niet up te graden maar het kan wel zo gauw de graveyard klaar is.... je maakt dan 6 a 7 fiends en je gaat creepen.... als je genoed geld hebt upgrade je je necropolis, dan terwijl je dat doet upgrader je armor en attack van de fiends in de graveyard... en maar verder creepen.... dan maak je een stuk of 8 a 10 necromancers, die hoef je niet te upgraden. Dan maak je er nog een paar gargoyles bij.... stuk of 6, en wat abonimations, 4 ofzow..... dat moet goed genoed zijn.... je maakt er trouwens ook nog een 2e hero bij, de dreadlord met vampiric aura. Vergeet je units niet te upgraden (ook de skellies) en je wint dit potje( tenzij je tegenstander mass air heeft maar zogauw je daar 8er bent maak je SNEL veel gargoyles en je maakt nog een kans. PUNT UIT... JE WINT
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Humm.. ik heb RoC tot uit den boze gespeeld, en niet hoger gekomen dan lvl 14.. dat was de top.. daarna heb ik 't verneukt..
en toen heb ik StarCraft maar weer opgepakt, ik heb daar meer talent voor.. en het is altijd een goed gevoel als mannetjes zeggen "je bent te goed!!, das niet leuk voor ons!" Maar ik heb over 1 maandje weer een LAN met een WarCraft III compo.. en laat ik nog nooit een WarCraft game op LAN verloren hebben en al wat printers en muziek gekregen hebben.. ![]() ik moet StarCraft maar es begraven voor een aantal jaar.. het spel is té goed .. ![]()
||
![]() |
Citaat:
edit: gare typo Laatst gewijzigd op 17-03-2004 om 22:59. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Einde/credits bij de Warcraft III campaigns Verwijderd | 12 | 10-01-2007 21:11 | |
Games |
Wat is er nou zo leuk aan al die (openings)filmpjes van Warcraft III? Kazanka | 47 | 16-06-2004 23:10 | |
Games |
Warcraft III file missing MilieuGaatVoor | 7 | 28-07-2002 12:39 | |
Software & Hardware |
Warcraft III download een mailbomb MilieuGaatVoor | 5 | 26-07-2002 23:39 | |
Games |
Zware Problemen WarCraft III -Octavius- | 4 | 07-07-2002 08:33 | |
Games |
Warcraft III goes gold...!!! Paperz | 28 | 24-06-2002 19:17 |