Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-06-2004, 14:15
Verwijderd
Een ''vriendin'' waar ik lang bevriend mee ben geweest, heeft me een beetje lomp behandeld, zonder rede. Maar goed daar gaat het nu niet meer om...

Nou hoorde ik via een andere vriendin dat zij geslaagd is (na 8 jaar vwo), en ik had zoiets van tsjaa ookal spreek en zie ik haar nooit meer, laat ik haar toch een mailtje sturen om haar te feliciteren. Gewoon een kort mailtje, en ik kreeg een kort mailtje terug.

Toen sprak ik gisteravond ook nog even op MSN, om te bedanken voor haar mailtje... Het gesprek ging verder niet echt ergens over, en het was maar kort.

Maar toch vind ik het wel fijn om haar gesproken te hebben. Het heeft me altijd heel veel gedaan dat ze geen contact meer met mij zocht. Terwijl ik me hier eigenlijk over heen had moeten zetten, want ze is echt lullig geweest.

Maar nu weer, ik hoop nu echt dat ze op msn komt, en dat ze tegen me begint te lullen. Daarnaast heb ik ook een beetje een ''jaloers'' gevoel naar haar toe, alleen ik heb geen flauw idee waarom eigenlijk... Ik bedoel ze is niet echt een voorbeeld ofzo, ze heeft weinig vrienden, ze haalt haar vwo dus in 8 jaar, ze heeft geen hobby's, ze werkt gewoon maar bij de ah achter de kassa, ze gaat niet op vak, ze heeft een kut relatie gehad, ze woont nog thuis, dus niks om jaloers op te zijn, als je kijkt naar mijn leven!! klinkt wel erg arrogant

Maar ja wat kan ik nu het beste doen, en heeft iemand ook wel eens zo'n soort jaloers gevoel naar iemand waarbij het totaal NIET nodig is... (ik zou ook echt niet willen ruilen met haar ofzo, maar ik weet niet)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-06-2004, 16:35
Kissjoeh
Kissjoeh is offline
Volgens mij kan je toch gewoon tegen haar zeggen dat je de vriendschap met haar best wel mist? Ik weet niet wat ze jou heeft aangedaan, lomp behandelen kan van alles zijn natuurlijk..
Maar zo te horen heb je het lullige wat zij jou heeft aangedaan vergeven en zou graag weer een band met haar willen.. of begrijp ik je nou verkeerd?
En dat jarloerse gevoel heb ik weleens gehad, alleen had ik er wel een rede voor eigelijk haha
Oud 27-06-2004, 18:07
Verwijderd
Ik begrijp het probleem niet echt.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2004, 18:23
The0
The0 is offline
Ik herken je situatie niet maar begrijp em wel. Ik denk dat je jezelf gewoon duidelijk moet maken wat jij allemaal wel hebt en zij niet en je dan bedenken dat die jaloezie helemaal niet nodig is.

Daarbij hoeft jaloezie (terecht of onterecht) vaak ook een positief effect dat je probeerd jezelf te overtreffen en aanzetten tot betere prestaties.
Oud 27-06-2004, 19:08
Dzjes
Dzjes is offline
Ik herken je situatie wel een beetje had ook een vriendin waarvan ik vind/vond dat ze me lullig heeft behandeld, en doe dus ook geen moeite meer om met haar te praten. (vandaar het beetje )

Vind ik dan wel weer goed van je, dat je een eerste stap hebt gezet, .. als ik jou was zou ik sowieso proberen terug wat oppervlakkig bevriend te raken met haar,mss erna een diepere vriendschap.
Dat je jaloers bent, snap ik ook wel. Ik denk dat dit gevoel wel overgaat, en anders moet je maar eens aan al je positieve eigenschappen denken om dit gevoel te laten overgaan.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2004, 03:38
Daevrem
Daevrem is offline
Vergeef haar en klaar.

Maar volgens mij heb je het nog niet over het echte probleem gehad. Of je 'stelt je aan', wat heel menselijk schijnt te zijn.
Oud 28-06-2004, 16:56
Verwijderd
Citaat:
Daevrem schreef op 28-06-2004 @ 04:38 :
Vergeef haar en klaar.

Maar volgens mij heb je het nog niet over het echte probleem gehad. Of je 'stelt je aan', wat heel menselijk schijnt te zijn.
Nee ik weet ook niet echt wat mijn probleem is (en tsjaa ik kan me goed aanstellen ).

En haar vergeven heb ik opzich wel gedaan hoor... Alleen zij zoekt nooit echt contact met mij...

Ik zet haar gewoon weer uit mijn hoofd hoor!! (en dat lukt aardig, alleen die zondag was er echt net na enzo... ik weet niet had een piekermoment ofzo )
Met citaat reageren
Oud 28-06-2004, 17:05
Daevrem
Daevrem is offline
Dus ze negeert je of je denkt dat ze je negeert. Dat had ik niet meegekregen uit de openingspost. Misschien moet je jou nog vergeven.
Oud 28-06-2004, 17:09
Luna
Luna is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 27-06-2004 @ 19:07 :
Ik begrijp het probleem niet echt.
Jij begrijpt wel meer niet.
Reageren

Regels voor berichten