Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-06-2004, 10:39
Verwijderd
Gister dus samen met mijn vader een nieuwe pc in elkaar gezet voor me, alles ging goed. Maar...tijdens het aanzetten kwam er ineens herrie uit. Zijpaneel er weer af gehaald, blijkt de fan van de videokaart niet normaal te werken. Hoe haal ik de fan eraf en zet er een nieuwe op zonder de videokaart kapot te maken of is het beter gewoon een nieuwe videokaart te halen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-06-2004, 11:09
perfectme
perfectme is offline
Zit de videokaart nog onder garantie?
Met citaat reageren
Oud 28-06-2004, 12:23
Lord Alvilon
Lord Alvilon is offline
Het is een nieuwe PC dus ik neem aan dat je nog garantie heb. Ten eerste zou ik terugggaan naar de winkel en zeggen dat de fan aanloopt, met dit argument kan je hem ruilen. Als je nieuwe weer zo'n herrie maakt, das een verhaal voor een andere keer
Oud 28-06-2004, 12:38
Verwijderd
Citaat:
Lord Alvilon schreef op 28-06-2004 @ 13:23 :
Het is een nieuwe PC dus ik neem aan dat je nog garantie heb. Ten eerste zou ik terugggaan naar de winkel en zeggen dat de fan aanloopt, met dit argument kan je hem ruilen. Als je nieuwe weer zo'n herrie maakt, das een verhaal voor een andere keer
het waren allemaal losse onderdelen die we al eerder gekocht hebben en de videokaart komt uit de pc van mijn pa. (hij had een nieuwe gekocht en die van hem was nog goed, in zijn pc maakte die ook niet zo'n herrie dus er moet dat iets mee gebeurd zijn in de tijd dat hij uit de pc is geweest )
Met citaat reageren
Oud 28-06-2004, 13:23
Enlightenment
Enlightenment is offline
Ja je fan is gewoon stuk. Vaak maakt de fan een stuk minder geluid na verloop van tijd. Je zou ook wat smeermiddel kunnen gebruiken misschien. Of een nieuwe fan maar die kleine 40mm fans kun je niet overal kopen. Je zou ook de fabrikant van je videokaart kunnen maken, met wat geluk sturen ze je per post een nieuwe fan op.

Maar je kunt de PC gewoon gebruiken verder enzo.
Oud 28-06-2004, 13:28
Verwijderd
Citaat:
Enlightenment schreef op 28-06-2004 @ 14:23 :
Ja je fan is gewoon stuk. Vaak maakt de fan een stuk minder geluid na verloop van tijd. Je zou ook wat smeermiddel kunnen gebruiken misschien. Of een nieuwe fan maar die kleine 40mm fans kun je niet overal kopen. Je zou ook de fabrikant van je videokaart kunnen maken, met wat geluk sturen ze je per post een nieuwe fan op.

Maar je kunt de PC gewoon gebruiken verder enzo.
dat laatste had ik al gemerkt ben bezig met alle belangrijke dingen van mijn oude harde schijf naar mijn nieuwe aan het zetten
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten