wat een tegenstijdige sign heb ik trouwens
bedankt voor de reacties, ben na posten van de topic gaan zwemmen, wat ik me al eeuwen had voorgenomen. ben net terug het was fijn. reken t me niet aan dat ik later wat minder vrolijk en positief ben dan nu, ik voel me namelijk bijzonder goed nu
praten helpt idd, al moet ik zeggen dat een aantal mensen me sterk teleur hebben gesteld qua vriendschap. schrijven helpt niet echt omdat ik niet een schrijverig persoon ben. verder moet ik gewoon dingen doen idd, en in kleine dingen weet ik ook dingen om te doen.
Het grootste probleem is dat ik serieus en ook niet diep van binnen niet echt weet wat ik wil met mijn leven, ik heb nooit echt een doel gehad naast uit friesland weg zien te komen.
naast dat ik me vaak kut voel weet ik niet waar te beginnen, wat te doen, ik heb niet echt interreses(dat klinkt suf) of hobbys en ben ook nergens echt goed in. studie zie ik momenteel ook niet zitten, etc. etc.
ik ben nu van plan (tis toch vakantie is mijn excuus voor niets groters als werk of studie) om zeker elke dag iets te doen bijv, stukje lopen, museumbezoek, kleine dingen doen die ik leuk vind (zoals zwemmen) om beetje positiever te worden en hopelijk ideen krijgen wat ik wl gaan doen verder.
ik ben overigens nog steeds erg geinterreseerd in de verhalen van anderen