Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-06-2004, 23:16
Vissertje
Vissertje is offline
die gast dus
die doet echt heel lief tegen mij, en hij lacht om dingen die ik zeg, terwijl ze niet leuk zijn, en in mijn ogen laat hij merken dat hij me leuk vind (me aanraken op een bepaalde manier)

maar dan zegt hij tegen een ander meisje, dat het niks kan worden (door iets wat helemaal in het begin fout is gegaan)

spreekt hij nu de waarheid, of doet hij gewoon stoer dat hij geen gevoelens heeft?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-06-2004, 23:26
Verwijderd
Hij wil seks.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2004, 23:33
memory
memory is offline
Ik denk dat het belangrijk is om te weten hoe goed hij dat meisje kent. Als het iemand is die hij vertrouwt en waar hij close mee is, dan zal hij haar wel de waarheid verteld hebben. Maar als hij haar maar afstandelijk kent, dan heeft hij misschien meer de neiging om zijn gevoelens voor zich te houden. Het is toch perfect normaal om aan iemand die je maar half kent, niet direct je intiemste gevoelens prijs te geven? Het beste is om het hemzelf te vragen natuurlijk.
Oud 10-06-2004, 23:42
Vissertje
Vissertje is offline
hij kent haar niet echt goed ofzo
en hij begon uit zichzelf over mij te praten (dat zegt ook wat)
Met citaat reageren
Oud 11-06-2004, 00:05
Verwijderd
ja, jongens zeggen wat ze bedoelen, allen het probleem is, dat het er vaak nogal lullig uitkomt
Met citaat reageren
Oud 11-06-2004, 00:11
memory
memory is offline
Citaat:
trumpetlover schreef op 11-06-2004 @ 01:05 :
ja, jongens zeggen wat ze bedoelen, allen het probleem is, dat het er vaak nogal lullig uitkomt
sounds familiar to me
Oud 11-06-2004, 00:16
Verwijderd
Citaat:
Daar zijn meisjes ook verrassend goed in.

Jongens zeggen wel wat ze bedoelen.. alleen bedoelen ze niet altijd hetzelfde. Op de voetbal bedoelen ze héle andere dingen dan met hun vriendin in een romantisch cafétje. Tja.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2004, 00:16
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
jongens zijn gewoon simpel: je zegt wat je denkt
Met citaat reageren
Oud 11-06-2004, 00:25
Shitonya
Shitonya is offline
Iedere jongen is anders, de 1 zegt waar het op staat de ander gebruikt gebarentaal of speelt hints... tis maar beetje uitzoeken.

Als je er niet uitkomt: vraag het hem gewoon zelf, beste oplossing
Met citaat reageren
Oud 11-06-2004, 00:51
Verwijderd
Dat het nix kan worden hoeft toch niet te betekenen dat hij je niet leuk vindt. Hij kan wel verliefd zijn, je leuk vinden, stiekem toch meer willen maar uiteindelijk toch naar zijn verstand luisteren dat het nix kan worden.
Ik weet niet wat er fout is gegaan ofzo, maar het kan voor hem wel inhouden dat hij zijn verstand voor laat gaan op zijn gevoelens.

Maar alsof wij meisjes er niet stukken beter erin zijn dingen te zeggen die eigenlijk een heel andere bedoeling hebben . Heb al vaak genoeg gemerkt dat subtiliteit niet voor jongens is weggelegd.
(Een hele mooie : Het zou binnenkort Valentijn zijn, ik: ik heb nog nooit een Valentijnskaart via de post gekregen, nog nooit kunnen opstaan en in de bus een kaartje vinden. Hij knikte en ik dacht dat hij het in zich had opgeslagen. Mijn hint was overduidelijk: zorg dat ik met Valentijn eens een kaartje in de bus kan vinden. Met Valentijn: nix. Ik 's avonds, teleurgesteld: waar is mijn kaartje, gaf hij het aan me. Hij snapte niet dat het zo niet hoefde . Dus toen heb ik duidelijk gezegd: ik wil volgend jaar een kaar tvia de post. 3 weken op voorhand paar keer herhaald, maar het was er wel ).
Met citaat reageren
Oud 11-06-2004, 06:32
Verwijderd
Nou ja, dat jongens zeggen wat ze bedoelen.... Mijn vriend hield wekenlang vol dat hij niet gek op me was, puur omdat hij bang was af te gaan als bleek dat ik niet gek op hem was. Ik denk dat het echt aan de jongen ligt. Inderdaad, het beste werkt misschien nog wel zelf vragen!
Met citaat reageren
Oud 11-06-2004, 09:09
cyntha
cyntha is offline
Citaat:
Daar ben ik ook verrassend goed in...

Maar jongens zeggen niet altijd wat ze bedoelen. Mijn ex heeft eerst 2 weken volgehouden dat hij me niet leuk vond, omdat hij het een afgang vond als bleek dat ik hem niet leuk zou vinden. Het is uiteindelijk wel goed gekomen, nadat hij eindelijk zei dat hij me leuk vond.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2004, 10:09
Verwijderd
Citaat:
Dat is de simpele variant. De slimmere variant is net zo erg als meisjes.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2004, 10:14
ThePinkFlamingo
ThePinkFlamingo is offline
Klinkt als onzeker, en hij wil t zichzelf wijsmaken
Met citaat reageren
Oud 11-06-2004, 11:07
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 11-06-2004 @ 00:26 :
Hij wil seks.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2004, 12:08
Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
Hij wil seks.

Als hij een chronisch sekstekort zou hebben, dan wel
Met citaat reageren
Oud 11-06-2004, 12:58
finger_fish
finger_fish is offline
Citaat:
Gespleten Geest schreef op 11-06-2004 @ 01:16 :
jongens zijn gewoon simpel: je zegt wat je denkt
nou dan vraag ik me toch af waarom dinges zegt dattie me leuk vind en me vervolgens niks meer zegt en me compleet negeert......
Oud 11-06-2004, 13:05
Warsocket
Warsocket is offline
Citaat:
finger_fish schreef op 11-06-2004 @ 13:58 :
nou dan vraag ik me toch af waarom dinges zegt dattie me leuk vind en me vervolgens niks meer zegt en me compleet negeert......
Miss is ie strontzenuwachtig, denkt ie dat ie foute dingen gaat zeggen
dus denkt hij dat ie maar ff beter niks kan zeggen?
Oud 11-06-2004, 13:11
All of Me
All of Me is offline
hey volgens mij weet ie niet wat ie wil aan de ene kant wil ie et denk ik niet en de andere kant wel

je moet ehm proberen over te halen zodat hij wel iets wil .. tenminste dat is als jij hem wilt

hoe je dit moet doen tsjah dat ligt ehm denk ik een beetje aan het persoon maar ga gewoon dingen met ehm doen

*denk ik*
Oud 11-06-2004, 13:19
finger_fish
finger_fish is offline
Citaat:
Warsocket schreef op 11-06-2004 @ 14:05 :
Miss is ie strontzenuwachtig, denkt ie dat ie foute dingen gaat zeggen
dus denkt hij dat ie maar ff beter niks kan zeggen?
ja nou ik word er nie vrolijk van... hij gaat morgen aaf naar de discotheek waar ik ook heen ga... duss dan moet ik dan maar es kijken he... maar tot die tijd ga ik mega chaga zijn en me kut voelen ofzo
Oud 11-06-2004, 19:41
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Misschien lacht hij wel op een cynische / sarcastische manier over dingen???

Heb alleen openingsreply gelezen, het is misschien iemand die een beetje stoer wil doen maar misschien van binnen heel onzeker is. Zo'n jongens zijn er overal wel. Maar goed, verder weet ik ook niet... kan ook iets heel anders zijn.
Oud 12-06-2004, 00:04
Vissertje
Vissertje is offline
ik snap er helemaal niks meer van. *onzekere doos die ik ben*

een meisje zegt nu (datzelfde meisje) dat ze het vaak over mij hebben aan de telefoon, en dat hij positief reageerde toen ze zei dat ik hem wel leuk vond.

maar ik geloof haar niet

al die dingen die ze zegt klinken zo ongeloofwaardig!
want het ene moment zegt ie dat ie me niet wil, het andere moment heeft hij het vaak over me, vraagt zelfs of ik meega naar dingen (via haar, en of de data voor mij ook uitkomen), en dan belt hij me als hij iets niet snapt in een smsje (wat negatief over kwam).

weet niet wat te doen, maar misschien zie ik m volgende week weer, en zal wel kijken wat ie doet. maar ze zijn echt ondoorgrondbaar, die mannen
Met citaat reageren
Oud 12-06-2004, 20:28
Verwijderd
Citaat:
Hij wil seks.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2004, 18:52
Loesje
Loesje is offline
Citaat:
Hij wil seks.
mannen zijn wel zo vaak recht door zee!!
Oud 13-06-2004, 18:55
annetjuh
annetjuh is offline
geen flauw idee.
tjah
gister zei een vriend tegen me een beetje teveel gedronken trouwens.
ik vind je geil. tjah... wat moet je daar nu weer mee
Oud 17-06-2004, 12:44
loveflower
loveflower is offline
Citaat:
Vissertje schreef op 11-06-2004 @ 00:16 :
die gast dus
die doet echt heel lief tegen mij, en hij lacht om dingen die ik zeg, terwijl ze niet leuk zijn, en in mijn ogen laat hij merken dat hij me leuk vind (me aanraken op een bepaalde manier)

maar dan zegt hij tegen een ander meisje, dat het niks kan worden (door iets wat helemaal in het begin fout is gegaan)

spreekt hij nu de waarheid, of doet hij gewoon stoer dat hij geen gevoelens heeft?
Of hij is gewoon onzeker en denkt dat het daarom niks kan worden.
Oud 17-06-2004, 16:06
Fade of Light
Fade of Light is offline
Nee, ik zeg nooit wat ik bedoel, dus dit bedoelde ik niet, maar dat "bedoelde ik niet" bedoelde ik niet, maar dat "bedoelde ik niet 'bedoelde ik niet'" bedoelde ik niet,.....

M.a.w. iedereen is anders, je kunt niet zomaar zeggen of alle jongens zeggen wat ze bedoelen... Vanuit logisch oogpunt, zou ik wel zeggen dat je zegt wat je bedoelt....Je wilt toch dat iets duidelijk wordt?

Maar misschien bedoelde ik dat niet

succes ermee

(dat bedoelde ik wel? )
Met citaat reageren
Oud 17-06-2004, 16:13
Myuki
Myuki is offline
ehj vind dat meisje hem niet stiekem ook leuk ofzo?
Oud 17-06-2004, 17:20
luchtballon
luchtballon is offline
Misschien issie bang dat het je lukt om te zorgen dat hij geen player meer is. Dat kan natuurlijk niet..
Oud 17-06-2004, 17:31
loveflower
loveflower is offline
Citaat:
Myuki schreef op 17-06-2004 @ 17:13 :
ehj vind dat meisje hem niet stiekem ook leuk ofzo?
misschien is het wel een player
Oud 17-06-2004, 20:21
Vissertje
Vissertje is offline
hij negeert me nu al vanaf maandag.
omdat ik m geblockeerd had
en dat meisje had nog gevraagt of we binnenkort weer met een paar man zouden afspreken,maar hij zei dat dat geen goed idee was omdat hij geen gedoe wilde.. tussen dat meisje en mij.
terwijl ik m steeds maar laat vallen..

maar denk dus dat ik m nooit meer zie.. aangezien ie weer zo vreemd doet. zomaar. vantevoren was alles leuk, ik blokkeer hem en hij is boos...

ach.
als hij niet wil praten is dat zijn probleem..
Met citaat reageren
Oud 18-06-2004, 20:05
Vissertje
Vissertje is offline
kheb hem een spiegel voorgehouden..
en nu praat ie weer
Met citaat reageren
Oud 19-06-2004, 11:58
cup a soup
cup a soup is offline
na 1 reactie was het antwoord al gegeven
tuurlijk zijn er ook zat eerlijke jongens/mannen, maar als hij zulke signalen naar jou zendt en hij ziet het eigenlijk niet echt zitten, is dat niet echt oprecht.. en zal hij wel concrete doelen voor ogen hebben

Laatst gewijzigd op 19-06-2004 om 12:02.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2004, 14:31
saist
saist is offline
Nou, naar mijn ervaringen zijn er heel veel die juist niet duidelijk zeggen wat ze bedoelen. Ze blijven juist vaag, en zeggen niet meteen wat ze willen (oke, ik ben ook vaag tegenover hen).
Voor mij geldt, dat ik juist hoop dat jongens eens duidelijk zijn.
Misschien komt het even hard aan, maar is wel zo fijner.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2004, 17:54
Verwijderd
Ik niet nee.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2004, 18:00
Snuitermans
Snuitermans is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 11-06-2004 @ 13:08 :
Als hij een chronisch sekstekort zou hebben, dan wel
Jongens willen altijd seks.
Oud 29-06-2004, 15:52
Vissertje
Vissertje is offline
oke nu snap ik helemaal niks meer van die gozer

dat meisje dat dus zei tegen me dat hij mij leuk vond, zit hem zo op te geilen. en nu hoorde ik gisteren van haar vriend da die jongen tegen haar had gezegt dat ze eht gerust konden doen, en dat haar vriend van niets hoefde te weten. en zij zegt ook dat ze niet met m naar bed wil, omdat ze haar vriend heeft.

maar geloven doe ik niet, denk dat als ze de kans krijgen dat ze t doen.

en hij doet echt sinds een paar dages zo poeslief tegen me, urenlang praten, grapjes maken, gewoon echt leuke gesprekken, hij heeft nog nooit zoveel tegen me gesproken.

wat natuurlijk ook kan zijn omdat ik tegen dat meisje gezegt heb dat ik gehoord heb dat ze aan het "overleggen" waren, en dat zei het tegen hem heeft gezegt..

en zei zegt dat hij gezegt heeft dat ie zo weer met mij naar bed zou gaan (right dat zegt ze alleen maar om zichzelf in te dekken)

ik snap er echt geen zak meer van

maargoed, er is een ander slachtoffer en als die twee willen naaien dan zijn ze gewoon zielig.

en hij zegt ook dat hij niets in haar ziet... tss
Met citaat reageren
Oud 29-06-2004, 15:59
Energie
Energie is offline
je bent grappig "jongens" jep vergelijk 1 jongen en iedereen is het zelfde
Oud 29-06-2004, 17:37
Jones
Als een jongen zegt dat hij wil neuken, dan heb je een grote kans dat hij ook inderdaad wil neuken. Maar dat bedoel je vast niet. Beetje moeilijk om alle jongens op die manier over 1 kam te scheren. Er zijn jongens die meteen zeggen wat ze bedoelen, er zijn jongens die nooit zeggen wat ze bedoelen en er zijn jongens die soms zeggen wat wat ze bedoelen en soms niet. Kortom, ik kan niet zeggen wat hij denkt en al helemaal niet of hij hetzelfde zegt als hij denkt.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2004, 17:48
luchtballon
luchtballon is offline
Je zei toch zelf dat het een player was. Ga dan ook niet moeilijk lopen doen als hij ook echt een player blijkt te zijn.
Reageren

Regels voor berichten