Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-06-2004, 15:57
Verwijderd
ok.. na lang nadenken open ik toch maar een topic.. en ik denk dattie t beste hier past... zo niet, verplaats m maar...

mijn zusje (14) is echt precies mij toen ik op die leeftijd was. en das nie positief... ik heb dr ongeveer n jaar geleden onderhand wel n keer gewaarschuwd voor dit, maar zo eigenwijs als ze is... naja ook net mij...
ze doet soms echt stomme dingen, en dan heb ik zoiets van, naja eigen schuld ik heb geen medelijden meer met je...
maja... ondertussen maak ik me echt wel zorgen, heb ik vanmiddag wel gemerkt...
ze heb pas weer iets geflikt, waardoor ze geherrie kreeg van me ouders, ze heeft nou ook huisarrest en bla bla bla...
en vanmiddag las ik n briefje van me moeder voor haar (mja kweet, had ik eigelijk nie moeten lezen...) en nadat ik die had gelezen heb ik gwoon n uur aan een stuk kei hard zitten janken... en als ik dr nou weer over ga nadenken schieten de tranen weer in mijn ogen...
kweet alleen niet echt hoe t komt...
misschien omdat ze precies zoals mij is, en met mij issut ook nie goed afgelopen..
en ergens ben ik ook wel bang dat ze (ooit) zm pleegt, of iig probeert...

nja ...

kweet t nie
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-06-2004, 16:04
light smiley
light smiley is offline
ik zou met haar gaan praten,ik denk wel dat ze dat kan gebruiken,dat ze gewoon haar verhaal kwijt kan... tenminste ik voel me nu ook niet goed,en wil graag praten alleen niemand luistert,iedereen denkt dat ik aand8 wil,en lieg... misschien dat je zusje ook gewoon behoefte daar aan heeft? aan praten? je kunt het altijd proberen. als ze het zelfde denkt als ik,denkt ze ook dat niemand van haar houd,en om haar geeft,en dat iedereen haar laat stikken....
suc6 in ieder geval
Met citaat reageren
Oud 23-06-2004, 16:08
Verwijderd
Citaat:
light smiley schreef op 23-06-2004 @ 17:04 :
ik zou met haar gaan praten,ik denk wel dat ze dat kan gebruiken,dat ze gewoon haar verhaal kwijt kan... tenminste ik voel me nu ook niet goed,en wil graag praten alleen niemand luistert,iedereen denkt dat ik aand8 wil,en lieg... misschien dat je zusje ook gewoon behoefte daar aan heeft? aan praten? je kunt het altijd proberen. als ze het zelfde denkt als ik,denkt ze ook dat niemand van haar houd,en om haar geeft,en dat iedereen haar laat stikken....
suc6 in ieder geval
mja kheb al wel es geprobeert met dr te praten, alleen ik weet dan nie echt hoe ik moet beginnen en wa ik allemaal moet zeggen enzow.. ben zelf ook nie zo'n praattypje..
hmhm... mja da zal ze best wel denken..

naja kga zo eten, dan ga ik t es proberen...

thnx
Met citaat reageren
Oud 23-06-2004, 16:10
light smiley
light smiley is offline
Citaat:
fiepje schreef op 23-06-2004 @ 17:08 :
mja kheb al wel es geprobeert met dr te praten, alleen ik weet dan nie echt hoe ik moet beginnen en wa ik allemaal moet zeggen enzow.. ben zelf ook nie zo'n praattypje..
hmhm... mja da zal ze best wel denken..

naja kga zo eten, dan ga ik t es proberen...

thnx
het hoeft niet zinvol te zijn,maar dat iemand om je geeft,en wel zorgen om je maakt geeft een beter gevoel,dan dat iemand zegt dat het je eigen schuld is,ik zou ook niet verdrietig gaan klinken (is moeilijk) maar dat doet meestal heel zeer.....
suc6
Met citaat reageren
Oud 23-06-2004, 16:12
Verwijderd
Citaat:
light smiley schreef op 23-06-2004 @ 17:10 :
het hoeft niet zinvol te zijn,maar dat iemand om je geeft,en wel zorgen om je maakt geeft een beter gevoel,dan dat iemand zegt dat het je eigen schuld is,ik zou ook niet verdrietig gaan klinken (is moeilijk) maar dat doet meestal heel zeer.....
suc6
mja snap ik...
heb ook nooit gezegd da t dr eigen schuld is, maar wel heel vaak gedacht.. en tis ook zow....

maja... I'll give it a try...
Met citaat reageren
Oud 23-06-2004, 16:15
light smiley
light smiley is offline
Citaat:
fiepje schreef op 23-06-2004 @ 17:12 :
mja snap ik...
heb ook nooit gezegd da t dr eigen schuld is, maar wel heel vaak gedacht.. en tis ook zow....

maja... I'll give it a try...
dat denken ze meestal zelf ook al,ik heb ook iets meegemaakt en geef mezelf er ook de schuld van,maar dat is het niet,als je het zou bevestigen denk ik dat ze zich helemaal ongelukkig gaat voelen... als je een gesprek hebt met haar,moet je natuurlijk ook niet super-blij gaan doen,dan voelt zij zich ongelukkig omdat jij dat wel bent en zei niet... en ziet ze waarschijnlijk steeds minder de zin van het leven in.... en super-verdrietig is ook stom,want dan denkt ze dat het haar schuld is...

oftewel,het is gewoon moeilijk om met iemand te praten die zich zwaar rot voelt...

maar sterkte
Met citaat reageren
Oud 23-06-2004, 16:28
Verwijderd
Citaat:
light smiley schreef op 23-06-2004 @ 17:15 :
dat denken ze meestal zelf ook al,ik heb ook iets meegemaakt en geef mezelf er ook de schuld van,maar dat is het niet,als je het zou bevestigen denk ik dat ze zich helemaal ongelukkig gaat voelen... als je een gesprek hebt met haar,moet je natuurlijk ook niet super-blij gaan doen,dan voelt zij zich ongelukkig omdat jij dat wel bent en zei niet... en ziet ze waarschijnlijk steeds minder de zin van het leven in.... en super-verdrietig is ook stom,want dan denkt ze dat het haar schuld is...

oftewel,het is gewoon moeilijk om met iemand te praten die zich zwaar rot voelt...

maar sterkte
mja ik weet dr alles van...
heb ook dingen meegemaakt, en nog steeds, en nja...
kga nie op te veel dingen in, want me zusje zit hier ook wel es enzow...
maar ik loop ongeveer al 2.5 jaar bij t ggz om verschillende redenen, kheb aan de medicijnen gezeten en ga dr miss binnenkort weer aan enzow...

naja t ggz is miss wel een goed id voor haar ofzow, maar als ik trug kijk hoe t de laatste paar jaar met mij ging, ik wil nie da t bij haar tzelfde gaat...
en natuurlijk zal t nooit precies t zelfde gaan, maar t gaat nou al een heel stuk dezelfde kant op...

kheb ff met dr gepraat.. heel ff maar..
ze vertelde me van gesprek tussen me pa en ma en haar pas.
ik kwam thuis midden in het gesprek en dus heb ik wa 'gemist'.
net aan dr gevraagd wa ze nog hadden gezegd en toen vertelde ze da ze tzelfde zeiden als toen ik dr bij was, da ze pissed waren...
toen is me zusje ook boos geworden, heeft ze glas op de grond gesmeten, wou ze weglopen en toen duwde me pa dr op de bank en heeftie blijkbaar n paar keer tegen dr kop aan geslagen

nja... nou heb ik ff zoiets van: WTF hoezo slaat me pa haar dan moettie echt wel heeel boos geweest zijn
Met citaat reageren
Oud 23-06-2004, 16:40
Verwijderd
je zegt dat ze hetzelfde is/doet als jij deed/doet. miss kan je bij je zelf nagaan wat jij gewild had dat iemand tegen jou zij of deed. dit kan je dan bij je zusje miss doen? en wat zou jij willen dat iemand gezegd had, zeg dit dan tegen haar. ik weet het ook niet precies, echt moeilijke situatie.
heel veel sterkte iig,
xxx kir.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2004, 16:42
Verwijderd
Citaat:
tumtummetje-86 schreef op 23-06-2004 @ 17:40 :
je zegt dat ze hetzelfde is/doet als jij deed/doet. miss kan je bij je zelf nagaan wat jij gewild had dat iemand tegen jou zij of deed. dit kan je dan bij je zusje miss doen? en wat zou jij willen dat iemand gezegd had, zeg dit dan tegen haar. ik weet het ook niet precies, echt moeilijke situatie.
heel veel sterkte iig,
xxx kir.
hmhm... *zuchtje*

mja... kweet miss al wel iets..

kga nog es ff nadenken...

ik laat nog wel horen hoe t is gegaan verder...

thnx
Met citaat reageren
Oud 23-06-2004, 16:46
Verwijderd
Citaat:
fiepje schreef op 23-06-2004 @ 17:42 :
hmhm... *zuchtje*

mja... kweet miss al wel iets..

kga nog es ff nadenken...

ik laat nog wel horen hoe t is gegaan verder...

thnx
oke, succes
xx kir
Met citaat reageren
Oud 23-06-2004, 17:48
light smiley
light smiley is offline
Citaat:
fiepje schreef op 23-06-2004 @ 17:28 :
mja ik weet dr alles van...
heb ook dingen meegemaakt, en nog steeds, en nja...
kga nie op te veel dingen in, want me zusje zit hier ook wel es enzow...
maar ik loop ongeveer al 2.5 jaar bij t ggz om verschillende redenen, kheb aan de medicijnen gezeten en ga dr miss binnenkort weer aan enzow...

naja t ggz is miss wel een goed id voor haar ofzow, maar als ik trug kijk hoe t de laatste paar jaar met mij ging, ik wil nie da t bij haar tzelfde gaat...
en natuurlijk zal t nooit precies t zelfde gaan, maar t gaat nou al een heel stuk dezelfde kant op...

kheb ff met dr gepraat.. heel ff maar..
ze vertelde me van gesprek tussen me pa en ma en haar pas.
ik kwam thuis midden in het gesprek en dus heb ik wa 'gemist'.
net aan dr gevraagd wa ze nog hadden gezegd en toen vertelde ze da ze tzelfde zeiden als toen ik dr bij was, da ze pissed waren...
toen is me zusje ook boos geworden, heeft ze glas op de grond gesmeten, wou ze weglopen en toen duwde me pa dr op de bank en heeftie blijkbaar n paar keer tegen dr kop aan geslagen

nja... nou heb ik ff zoiets van: WTF hoezo slaat me pa haar dan moettie echt wel heeel boos geweest zijn
ik heb het nog eigenlijk maar half doorgelezen,maar dit is idd zoals iemand anders al zei een moeilijk sitiatie... ik zou echt niet weten wat je kunt doen... sorry.... en ik zit nu zelf ook best wel in de put... ik heb alleen nog nooit iets meegemaakt met slaan... bij mij zeggen ze altijd dat ouders ook niet altijd alles kunnen hebben... ik vind dit heel moeilijk,maar ik zou niet weten wat je kunt doen... ik denk wel veel met haar praten,maar ja als je dit allemaal te horen krijgt ga jij er straks ook onder lijden,en voelt je zusje zich straks daar weer rot om...
Met citaat reageren
Oud 23-06-2004, 19:58
Verwijderd
Citaat:
light smiley schreef op 23-06-2004 @ 18:48 :
ik heb het nog eigenlijk maar half doorgelezen,maar dit is idd zoals iemand anders al zei een moeilijk sitiatie... ik zou echt niet weten wat je kunt doen... sorry.... en ik zit nu zelf ook best wel in de put... ik heb alleen nog nooit iets meegemaakt met slaan... bij mij zeggen ze altijd dat ouders ook niet altijd alles kunnen hebben... ik vind dit heel moeilijk,maar ik zou niet weten wat je kunt doen... ik denk wel veel met haar praten,maar ja als je dit allemaal te horen krijgt ga jij er straks ook onder lijden,en voelt je zusje zich straks daar weer rot om...
mja tis echt lastig....

kheb verder nie echt met dr gepraat... miss ga ik dr gwoon een briefje schrijven ofzow... das voor ons allebei makkelijker denk ik...
naja ik zie nog wel...

thnx anyway *knuff*
Met citaat reageren
Oud 29-06-2004, 12:09
Verwijderd
ok ik heb t denk ik btje verneukt bij me zusje...

ze heeft een computerverbod, daarom heeft me pa dr een wachtwoord opgezet.
die wist ik ook nie...
na lang zeuren, heb ik m uiteindelijk gekregen, maar savonds stond dr alweer een andere op.
dus de volgende dag weer flink zitten zeuren en ik heb t nieuwe w8woord ook weer gekregen.

alleen me zusje is t er nie mee eens, en ik denk da ik nou alle kans om 'goed' met haar te kunnen praten over haar shit, heb verpest...
Met citaat reageren
Oud 29-06-2004, 12:49
MisterDJ
MisterDJ is offline
Citaat:
fiepje schreef op 29-06-2004 @ 13:09 :
ok ik heb t denk ik btje verneukt bij me zusje...

ze heeft een computerverbod, daarom heeft me pa dr een wachtwoord opgezet.
die wist ik ook nie...
na lang zeuren, heb ik m uiteindelijk gekregen, maar savonds stond dr alweer een andere op.
dus de volgende dag weer flink zitten zeuren en ik heb t nieuwe w8woord ook weer gekregen.

alleen me zusje is t er nie mee eens, en ik denk da ik nou alle kans om 'goed' met haar te kunnen praten over haar shit, heb verpest...
En als je nu gewoon een brief met de hand schrijft, is dat dan geen goed idee?
Dan kan je gewoon ff afgezonderd in je kamer gaan zitten, en (ik weet niet waar de computer staat) achter de computer kan iedereen meelezen.
Als je op je kamer zit, vind ik dat je meer privacy hebt.

Maar ja, als je handschrift niet egt te lezen is (net als het mijne ) dan is het iig geen optie.
Maar het is te proberen, alsnog suc6

-xxx- Studentje
Met citaat reageren
Oud 29-06-2004, 13:01
Verwijderd
Waar is je zusje het niet mee eens? Dat zij een computerverbod heeft of dat jij het paswoord wel hebt? En waarom zou ze dan voornamelijk boos op jou zijn? Jij hebt er toch niet voor gezorgd dat zij een computerverbod krijgt? En als zij een verbod op iets krijgt, dan hoeft dat toch niet meteen automatisch voor jou te gelden? Ik vind je verhaal een beetje te beperkt om er verder iets mee te kunnen.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2004, 13:09
MisterDJ
MisterDJ is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 29-06-2004 @ 14:01 :
Waar is je zusje het niet mee eens? Dat zij een computerverbod heeft of dat jij het paswoord wel hebt? En waarom zou ze dan voornamelijk boos op jou zijn? Jij hebt er toch niet voor gezorgd dat zij een computerverbod krijgt? En als zij een verbod op iets krijgt, dan hoeft dat toch niet meteen automatisch voor jou te gelden? Ik vind je verhaal een beetje te beperkt om er verder iets mee te kunnen.
Hier ben ik het wel mee eens, en vind het ook gek (terwijl je zusje een computerverbod heeft) dat jij moet zeuren voor het ww!
Maar hoe goed kan jij met je zusje opschieten, zijn jullie zo close dat je vader bang is dat jij haar het ww geeft?

Zoals Leonoor al zij, als je ons een beetje meer info geeft dat we je beter kunnen helpen.
Dit is net iets te beperkt om ons een goed advies te kunnen laten geven!
Met citaat reageren
Oud 29-06-2004, 17:06
Verwijderd
Citaat:
studentje17 schreef op 29-06-2004 @ 13:49 :
En als je nu gewoon een brief met de hand schrijft, is dat dan geen goed idee?
Dan kan je gewoon ff afgezonderd in je kamer gaan zitten, en (ik weet niet waar de computer staat) achter de computer kan iedereen meelezen.
Als je op je kamer zit, vind ik dat je meer privacy hebt.

Maar ja, als je handschrift niet egt te lezen is (net als het mijne ) dan is het iig geen optie.
Maar het is te proberen, alsnog suc6

-xxx- Studentje
mja... kwas al zoiets van plan, alleen nou weet ik t nie meer zeker...
comp staat beneden, maar ik deel mijn kamer wel met haar :/
dusja...

en ik heb wel een leesbaar handschrift

Citaat:
Leonoor schreef op 29-06-2004 @ 14:01 :
hm ik denk allebei wel....
nee heeft ze zelf voor gezorgd.
nee precies.
maja ik heb haar toen nie op de comp gelaten.
naja mag ze ook nie, maar ze had wel verwacht da ik haar dr ff opliet, volgens mij.
vandaag heb ik dr wel ff dr mail laten checken btw.

Citaat:
studentje17 schreef op 29-06-2004 @ 14:09 :
Hier ben ik het wel mee eens, en vind het ook gek (terwijl je zusje een computerverbod heeft) dat jij moet zeuren voor het ww!
Maar hoe goed kan jij met je zusje opschieten, zijn jullie zo close dat je vader bang is dat jij haar het ww geeft?

Zoals Leonoor al zij, als je ons een beetje meer info geeft dat we je beter kunnen helpen.
Dit is net iets te beperkt om ons een goed advies te kunnen laten geven!
*zie boven*
mja da snap ik ook nie
naja zo is t hier thuis bij wel meer dingen stom en onlogisch
zo heb me pa ook de thuisfoon afgezegd pas
en zo'n hoge rekening is t de laatste jaren nie meer gweest.

ik kan nie bijzonder goed met me zusje opschieten, maar zolang zij mij nie naait, naai ik haar ook nie, snappie.
maja zij kan mij nou nergens meer mee naaien, en ik haar nog wel.
maja..

khoop da jullie hier wa meer mee kunnen

thnx alvast
Met citaat reageren
Oud 29-06-2004, 17:12
MisterDJ
MisterDJ is offline
Citaat:
fiepje schreef op 29-06-2004 @ 18:06 :
maar zolang zij mij nie naait, naai ik haar ook nie, snappie.
Viespeuk, een beetje je zussie naaien

Maar is er dan in het hele huis geen plekkie waar je ff alleen kan zijn?
En anders ga je toch een boom in , dan weet je haast zeker da je alleen bent (op de vogels en misschien katten na)
Met citaat reageren
Oud 29-06-2004, 17:20
Verwijderd
Citaat:
studentje17 schreef op 29-06-2004 @ 18:12 :
Viespeuk, een beetje je zussie naaien

Maar is er dan in het hele huis geen plekkie waar je ff alleen kan zijn?
En anders ga je toch een boom in , dan weet je haast zeker da je alleen bent (op de vogels en misschien katten na)
pff

uhm... neuh eik nie...

naja de badkamer... maja als ik daar te lang zit en iemand moet dr in, dan moet ik ook opzouten :/

hmhm mja

naja ik 'spend wel some time' buiten, maja daar maak ik me geest juist eerder leeg als da ik over van alles en nog wa ga zitten nadenken ofzow...
Met citaat reageren
Oud 29-06-2004, 17:23
MisterDJ
MisterDJ is offline
Citaat:
fiepje schreef op 29-06-2004 @ 18:20 :
naja ik 'spend wel some time' buiten, maja daar maak ik me geest juist eerder leeg als da ik over van alles en nog wa ga zitten nadenken ofzow...
Dus jij bedoeld dat als je buiten zit, dat je dan eerder over andere dingen gaat denken als wanneer je binnen zit?
Of is het juist andersom?

(Me a bit confused now )
Met citaat reageren
Oud 29-06-2004, 17:25
Verwijderd
Citaat:
studentje17 schreef op 29-06-2004 @ 18:23 :
Dus jij bedoeld dat als je buiten zit, dat je dan eerder over andere dingen gaat denken als wanneer je binnen zit?
Of is het juist andersom?

(Me a bit confused now )
ik maak me geest liever leeg als ik buiten ben, dus als ik buiten ben, denk ik NIE eerder na over dingen.

als ik binnen ben en achter de comp/tv of weet ik veel wa hang, dan ga ik wel zitten piekeren ja..
maja da doe ik op de fiets ook wel es maja..
gaat t nou nie om
Met citaat reageren
Oud 29-06-2004, 17:30
MisterDJ
MisterDJ is offline
Nou waarom zit je hier dan nog?
Ga naar buiten (naar het park ofzo) en schrijf die brief, en leg die dan bijv. op je zusje haar kussen.

Zo snel zou ik geen andere oplossingen weten.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2004, 18:10
Verwijderd
Citaat:
studentje17 schreef op 29-06-2004 @ 18:30 :
Nou waarom zit je hier dan nog?
Ga naar buiten (naar het park ofzo) en schrijf die brief, en leg die dan bijv. op je zusje haar kussen.

Zo snel zou ik geen andere oplossingen weten.
mja... maar kweet nog nie precies wa ik moet schrijven enzow..
Met citaat reageren
Oud 29-06-2004, 18:28
MisterDJ
MisterDJ is offline
Citaat:
fiepje schreef op 29-06-2004 @ 19:10 :
mja... maar kweet nog nie precies wa ik moet schrijven enzow..
Het lijkt me dan idd beter dat je eerst gaat denken wat je haar wil zeggen, en op welke manier je dit gaat zeggen.

Maar als je buiten beter kan denken als binnen, kan je toch beter even buiten gaan lopen?
Dan kom je misschien nog eens op een idee, hoe je het haar wil vertellen!

Het is maar een idee hoor, maar ik dacht het zomaar.

Suc6, en laat ons hier ff weten, wanneer je een brief heb geschreven wat haar reactie was.

En als je nog vragen hebt:
1. Post ze
2. Pm ze (of gewoon een mailtje)
3. Voeg me toe op MSN

Dus keuzes genoeg
Met citaat reageren
Oud 29-06-2004, 19:00
Verwijderd
Citaat:
studentje17 schreef op 29-06-2004 @ 19:28 :
Het lijkt me dan idd beter dat je eerst gaat denken wat je haar wil zeggen, en op welke manier je dit gaat zeggen.

Maar als je buiten beter kan denken als binnen, kan je toch beter even buiten gaan lopen?
Dan kom je misschien nog eens op een idee, hoe je het haar wil vertellen!

Het is maar een idee hoor, maar ik dacht het zomaar.

Suc6, en laat ons hier ff weten, wanneer je een brief heb geschreven wat haar reactie was.

En als je nog vragen hebt:
1. Post ze
2. Pm ze (of gewoon een mailtje)
3. Voeg me toe op MSN

Dus keuzes genoeg
hmhm...

mja net ff btje uitgewaaid, maar kweet t nog nie...

hmhm jullie horen t nog !

hm thnx, kzal dr aan denken

thnx
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-06-2004, 19:02
MisterDJ
MisterDJ is offline
Het 'waait' natuurlijk niet ineens aan

Khoor nog van je.
-XXX- Studentje
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 16:28
Verwijderd
Citaat:
studentje17 schreef op 29-06-2004 @ 20:02 :
Het 'waait' natuurlijk niet ineens aan

Khoor nog van je.
-XXX- Studentje
neuh jmmr genoeg nie

naja kheb nog nix uhm geschreven ofzow... maar kga dr een dezer dagen maar aan beginnen anders komt t er ws nooit meer van ofzow...

thnx
Met citaat reageren
Oud 03-07-2004, 21:34
saartjeh
saartjeh is offline
jezus
Oud 04-07-2004, 02:39
MisterDJ
MisterDJ is offline
Citaat:
saartjeh schreef op 03-07-2004 @ 22:34 :
jezus

Ja het gaat idd over d'r zus
Met citaat reageren
Oud 04-07-2004, 14:33
Verwijderd
Citaat:
saartjeh schreef op 03-07-2004 @ 22:34 :
jezus
???????????????????????????????????????????????
Met citaat reageren
Oud 04-07-2004, 14:33
Verwijderd
Citaat:
studentje17 schreef op 04-07-2004 @ 03:39 :

Ja het gaat idd over d'r zus
*volgt t ff nie meer*

Met citaat reageren
Oud 04-07-2004, 16:36
Zero-Zero
Zero-Zero is offline
je doet gewoon een beetje moeilijk

that's all
Oud 04-07-2004, 18:10
Redhair
Redhair is offline
Je moet het gewoon doen als je er echt mee zit
Oud 05-07-2004, 20:10
Verwijderd
Citaat:
Zero-Zero schreef op 04-07-2004 @ 17:36 :
je doet gewoon een beetje moeilijk

that's all
ja doe ik moeilijk als ik zie dat me zusje zichzelf heeft gekrast?
dalijk gaat ze net als mij godverdomme pogingen doen!
en ze heb mij genoeg geflikt waardoor ik kan zeggen, loop maar naar de hell,
maar toch... waar ik in zit, da wens ik niemand toe.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2004, 13:10
kalaloe
kalaloe is offline
heb ik ook gedaan,ik wete wqat je kunt doen maar ben gebannt....

en bij mij was het eerst eerder in hulp te vragen,maare toen ging het slechter en in derdeaad krijg je daarna pogingen....
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten