Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() hmhm... mja da zal ze best wel denken.. naja kga zo eten, dan ga ik t es proberen... thnx |
![]() |
||
Citaat:
suc6 |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
heb ook nooit gezegd da t dr eigen schuld is, maar wel heel vaak gedacht.. en tis ook zow.... maja... I'll give it a try... |
![]() |
||
Citaat:
oftewel,het is gewoon moeilijk om met iemand te praten die zich zwaar rot voelt... maar sterkte ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
heb ook dingen meegemaakt, en nog steeds, en nja... kga nie op te veel dingen in, want me zusje zit hier ook wel es enzow... maar ik loop ongeveer al 2.5 jaar bij t ggz om verschillende redenen, kheb aan de medicijnen gezeten en ga dr miss binnenkort weer aan enzow... naja t ggz is miss wel een goed id voor haar ofzow, maar als ik trug kijk hoe t de laatste paar jaar met mij ging, ik wil nie da t bij haar tzelfde gaat... en natuurlijk zal t nooit precies t zelfde gaan, maar t gaat nou al een heel stuk dezelfde kant op... kheb ff met dr gepraat.. heel ff maar.. ze vertelde me van gesprek tussen me pa en ma en haar pas. ik kwam thuis midden in het gesprek en dus heb ik wa 'gemist'. net aan dr gevraagd wa ze nog hadden gezegd en toen vertelde ze da ze tzelfde zeiden als toen ik dr bij was, da ze pissed waren... toen is me zusje ook boos geworden, heeft ze glas op de grond gesmeten, wou ze weglopen en toen duwde me pa dr op de bank en heeftie blijkbaar n paar keer tegen dr kop aan geslagen ![]() ![]() ![]() ![]() nja... nou heb ik ff zoiets van: WTF ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
mja... kweet miss al wel iets.. kga nog es ff nadenken... ik laat nog wel horen hoe t is gegaan verder... thnx |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() xx kir |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
kheb verder nie echt met dr gepraat... miss ga ik dr gwoon een briefje schrijven ofzow... das voor ons allebei makkelijker denk ik... naja ik zie nog wel... thnx anyway *knuff* |
![]() |
||
Citaat:
Dan kan je gewoon ff afgezonderd in je kamer gaan zitten, en (ik weet niet waar de computer staat) achter de computer kan iedereen meelezen. Als je op je kamer zit, vind ik dat je meer privacy hebt. Maar ja, als je handschrift niet egt te lezen is (net als het mijne ![]() Maar het is te proberen, alsnog suc6 -xxx- Studentje |
![]() |
||
Citaat:
Maar hoe goed kan jij met je zusje opschieten, zijn jullie zo close dat je vader bang is dat jij haar het ww geeft? Zoals Leonoor al zij, als je ons een beetje meer info geeft dat we je beter kunnen helpen. Dit is net iets te beperkt om ons een goed advies te kunnen laten geven! |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
comp staat beneden, maar ik deel mijn kamer wel met haar :/ dusja... en ik heb wel een leesbaar handschrift ![]() Citaat:
nee heeft ze zelf voor gezorgd. nee precies. maja ik heb haar toen nie op de comp gelaten. naja mag ze ook nie, maar ze had wel verwacht da ik haar dr ff opliet, volgens mij. vandaag heb ik dr wel ff dr mail laten checken btw. Citaat:
mja da snap ik ook nie ![]() naja zo is t hier thuis bij wel meer dingen stom en onlogisch ![]() zo heb me pa ook de thuisfoon afgezegd pas ![]() en zo'n hoge rekening is t de laatste jaren nie meer gweest. ik kan nie bijzonder goed met me zusje opschieten, maar zolang zij mij nie naait, naai ik haar ook nie, snappie. maja zij kan mij nou nergens meer mee naaien, en ik haar nog wel. maja.. khoop da jullie hier wa meer mee kunnen thnx alvast |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Maar is er dan in het hele huis geen plekkie waar je ff alleen kan zijn? En anders ga je toch een boom in ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() uhm... ![]() naja de badkamer... maja als ik daar te lang zit en iemand moet dr in, dan moet ik ook opzouten :/ hmhm mja ![]() ![]() naja ik 'spend wel some time' buiten, maja daar maak ik me geest juist eerder leeg als da ik over van alles en nog wa ga zitten nadenken ofzow... |
![]() |
||
Citaat:
Of is het juist andersom? (Me a bit confused now ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
als ik binnen ben en achter de comp/tv of weet ik veel wa hang, dan ga ik wel zitten piekeren ja.. maja da doe ik op de fiets ook wel es maja.. gaat t nou nie om ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar als je buiten beter kan denken als binnen, kan je toch beter even buiten gaan lopen? Dan kom je misschien nog eens op een idee, hoe je het haar wil vertellen! Het is maar een idee hoor, maar ik dacht het zomaar. Suc6, en laat ons hier ff weten, wanneer je een brief heb geschreven wat haar reactie was. En als je nog vragen hebt: 1. Post ze 2. Pm ze (of gewoon een mailtje) 3. Voeg me toe op MSN Dus keuzes genoeg ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
mja net ff btje uitgewaaid, maar kweet t nog nie... ![]() hmhm jullie horen t nog ! hm thnx, kzal dr aan denken ![]() thnx |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() naja kheb nog nix uhm geschreven ofzow... maar kga dr een dezer dagen maar aan beginnen anders komt t er ws nooit meer van ofzow... thnx ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
dalijk gaat ze net als mij godverdomme pogingen doen! en ze heb mij genoeg geflikt waardoor ik kan zeggen, loop maar naar de hell, maar toch... waar ik in zit, da wens ik niemand toe. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Broer en zus willen legale seksrelatie Love & Peace | 130 | 08-03-2007 11:16 | |
Psychologie |
Mijn zusjes Verwijderd | 15 | 05-12-2004 19:54 | |
Liefde & Relatie |
De vriend van mijn vriends zus valt op me.....help! lonelyness | 7 | 07-09-2004 22:28 | |
Psychologie |
Mijn broertje van 13 mishandeld mijn zusje van 9.. Static Dollie | 21 | 11-02-2003 10:58 | |
ARTistiek |
~ Zusje, een verhaal over familiebanden ~ Anne | 12 | 27-04-2002 21:22 | |
Verhalen & Gedichten |
Hey lief zusje (Voor Eend) Andora | 3 | 06-02-2002 16:06 |