Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
En stufi krijg ik pas in oktober, dus tot die tijd moet ik zelf het geld verdienen. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Je zult zelf prioriteiten moeten stellen. Jij zegt dat je roofbouw op jezelf pleegt en dat je dat niet wilt. Dan zul je oplossingen moeten zoeken. Dat hoeven niet de dingen te zijn die ik aandraag, dat zijn ook maar suggesties, maar je zult wel iets moeten veranderen, lijkt me. Of niet, maar dat is dan je eigen keus. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
ik kan me goed in je situati inbeelden, aangezien mijn vader 2 maanden geleden is overleden, een van de opties was toen mee naar amsterdam (100 km verderop) ik weet dat de afstand kleiner is maar het principe alles achterlaten, vrienden e.d. is hetzelfde, ik vind dat je moeder je voor een keuze stelt waarin ze erg egoistisch is, ikzelf heb een moeder die nooit naar me om heeft gekeken en denk dat het voor jou nu net zo voelt, je voelt je erg alleen en dat is ook een voorname reden dat je uitgeput ben, van het piekeren waarom, je zou eventueel kunnen overwegen juridische stappen te ondernemen, maar ik weet niet wat daarin allemaal mogelijk is, ik hoop voor je dat je er een beetje uit kan komen, en mischien kan je op internet zoeken naar een instantie die je eventueel wat hulp kan bieden om je te ontlasten. ik snap dat het erg moeilijk voor je is, maar ik schiet te kort om echt te helpen, ik kan echter en alleen maar zeggen, veel sterkte en ik wens je een mooie toekomst toe
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Heel ander voorbeeld: je moet voor je zwem diploma een X-aantal meters onder water zwemmen. Tot je op een gegeven moment denkt ik haal het niet meer. Als je toch jezelf ertoe kunt zetten om niet meteen naar boven te stijgen, maar nog 3 of 4 slagen extra te maken, blijkt ineens dat je het dubbele aantal meters hebt gemaakt. En dat geldt eigenlijk ook voor de situatie van TS, denk ik. |
![]() |
|
![]() |
Waarom werk jij eigenlijk zo veel??????????
Je zegt zelf, omdat je ouders jouw niet in je levensonderhoud willen voorzien. Maar dat zijn ze dus wel verplicht. Tot en met je 21ste. Je ouders zijn namelijk verplicht om jou in levensonderhoud te voorzien en je studie te betalen tot en met je 21ste. Tip: kijk eens op www.jip.nl of bel eens met de kinderrechtswinkel. www.kinderrechtswinkel.nl Dat die studiefinanciering later begint weet ik verder ook niet. Maar volgens mij heb je wel recht op een uitkering of zo. of op geld van je ouders. Als je moeder alimentatie krijgt voor jou en jij woont op jezelf dan heb jij recht op dat geld. Je ouders moeten voor jou betalen, of anders heb je recht op geld van de overheid. Het mag niet zo zijn dat er tussen de tijd dat jouw ouders (je moeder in dit geval) voor je moeten betalen en de tijd dat jij studiefinanciering krijgt een gat zit. En ja ik weet dat het weinig is die studiefinanciering, maar als je zuinig doet dan hoef je minder te werken erbij. Maar kijk in ieder geval even op die sites. en bel met de kinderrechtswinkel adres adam is: Staalstraat 19 1011 JK Amsterdam Tel: (020) 6260067 Fax: (020) 4216587 info@krwa.demon.nl http://www.kinderrechtswinkelamsterdam.nl Ma 15:00 - 18:00 wo, za 14:00 - 17:00 |
![]() |
||
Citaat:
Verder vind ik wat Leonoor zegt wel belangrijk: wat heb je aan je vrije dagen als je op die dagen gesloopt bent? Heb je er niet veel meer aan om 5 vrije avonden te hebben waarin je een beetje moe bent van overdag werken (van 9 tot 5) maar lichamelijk nog wel overeind blijft? Als je wil stoppen met roofbouw plegen op je lichaam zul je moeten beginnen met die achterlijk lange dagen die je maakt. Je kunt gewoon hetzelfde aantal uren blijven werken, alleen dan meer gespreid over de week. En bekijk je uitgaven eens. Misschien kun je best wel wat bezuinigen, waardoor je een paar uur minder kan werken ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het Grote Lucht-Je-Hart-Topic #166. Sorry.x | 476 | 29-11-2011 16:50 | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #135 Missy1234567890 | 497 | 26-09-2008 21:37 | |
Werk, Geld & Recht |