![]() |
||
Citaat:
Ik probeer nu zoveel mogelijk elke dag een aantal spelletjes memory en dat soort dingen te spelen op de compu, en ik merk dan na een tijdje wel dat mn geheugen beter gaat. Ook helpt het als je elke dag kleine taakjes voor jezelf stelt. Of laat stellen, een goed voorbeeld hiervan is iemand die je taken opgeeft, en dan elke keer wat meer. Bijvoorbeeld de eerste dag: haal de hark uit de tuin en leg hem hier op tafel. De tweede dag: haal de hark uit de tuin, leg hem in de slaapkamer en haal een appel uit de keuken en leg die in de wc. Daarna wordt de plaats nauwkeuriger omschreven etc. En zo steeds meer en moeilijkere/gedetailleerde opdrachten. Wel één keer vertellen en dan allemaal onthouden en uitvoeren natuurlijk. En anders, inderdaad even naar de dokter, het kan gewoon iets lichamelijks zijn (bv je Pfeiffer, vitamine-tekort, hormonen..)
||
Citaat:
![]() En ik heb het net zo erg als de TS, maar zonder pfeiffer.
||
Citaat:
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat saai zeg #744 Martiño | 500 | 13-11-2009 09:08 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] "Io" commentaar, graag :) Poziomka | 12 | 16-09-2003 19:42 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Lief (yeah, I'm still alive!) Anne | 17 | 30-09-2002 17:08 | |
Liefde & Relatie |
ligt het aan het weer ofzo????? ............. heb jij dat ook wel eens....??????? X_Saskia_X | 8 | 23-04-2002 20:26 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Liefde ^AmArU^ | 72 | 06-04-2002 14:04 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Zijn alle CKV leraren uh...."anders"??? RIETVELD ZUIGT | 32 | 25-03-2002 17:47 |