Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Had het vroeger wel eens! Ok ik doe het met oogcontact thanks! |
![]() |
||
Citaat:
![]() en blijf bij haar in de buurt, zodat je opvalt (niet overdrijven natuurlijk) have fun!
|
viel met iemand omgaan en als jullie het dan goed met elkaar kunnen vinden en dan gewoon zeggen dat je haar leuk vindt, maar dat moet je pas doen als je er geen angst meer voor hebt, want dan weet je dat je het echt goed met haar kunt vinden, dat je haar al een beetje vertrouwd.
||
Citaat:
Dan zit zo een wijf mij aan te staren en dan ga ik naar haar kijken iets langer dan een normaal persoon, en dan kijken ze niet meer terug! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
"ik probeer contact met jou te zoeken, want je hebt wel iets wat ik aantrekkelijk vind". ik begin ook altijd met kijken ![]()
||
Citaat:
Ik dacht altijd dat het van "Hee, kijk daar heb je een lozer, laten we hem ff uitlachen" was. Daarom heb ik ook een hekel aan kijkende mensen |
![]() |
||
Citaat:
Want het is wel zo dat als een meisje naar mij kijkt en ik daarna maar veel ga terug kijken, wel vaak daarna word uitgelachen en dan blijk het zo een slet te zijn die met iedereen flirt alleen voor de aandacht. Of ik wordt hard uitgelachen! |
![]() |
||
Citaat:
Zowel zijn ze wel heel erg triest. |
![]() |
|
Oke, Stap 1 is gemaakt: oogcontact,
Stap 2 ook je loopt naar de desbetreffende persoon toe, Nu misschien wel de belangrijkste stap Wat zeg je dan? Zon flauwe openingszin, die one-liners schieten niet op en Hoi of wil je iets drinken waren misschien goed toen je ouders nog uit dansen gingen ![]() Dus wat zeg je daarna? Tips..? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
O ja, dat is hip. Gelukkig is sluiten nog veel hipper. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Dit topic is wel héél oud..
![]() Ik stel voor dat er een nieuw topic geopend wordt door degenen die daar behoefte aan hebben. ![]() Ik waardeer het wel dat iemand de zoekfunctie gebruikt heeft hoor.. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Tips en manieren over hoe je een meisje versiert!!!! dio | 59 | 05-10-2006 17:59 | |
Liefde & Relatie |
......Versiertips..... carlijn_tjuh | 50 | 06-11-2004 09:14 | |
Liefde & Relatie |
Subtiele (daar-kan-je-mee-wegkomen) versiertips? juliettebinoche | 69 | 07-11-2003 16:30 | |
Liefde & Relatie |
Ik wil graag versiertips Cinnemon | 12 | 21-06-2002 20:57 | |
Liefde & Relatie |
De perfecte Date-versiertip fanatickje | 10 | 03-06-2002 21:15 | |
Liefde & Relatie |
ik wil hem!!! QQQ | 5 | 01-03-2002 10:20 |