Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-06-2004, 19:18
serpentoflight
serpentoflight is offline
hoi mensuuh, ik zit met een klote probleem namelijk: keb de verkering uit.
Maar waarom is me nog steeds een heel groot raadsel,
ze zegt dat ze zich aan mij ging ergeren enzow, maar waaraan precies kan ze niet zeggen.
En het is ook 3 keer uitgeweest voordat t echt definitief was, wat t nu volgens mij is.
Maar ik denk nog steeds elke dag aan haar enzow,
en spreek haar nog zo ongeveer elke dag.
En heb haar eergister nog gezien enzow en doet me vet pijn dus dat vertelde ik tegen haar.
Maar zei zei ik denk eigenlijk bijna nooit meer aan je enzow. dat deed me echt heel veel pijn, en dan is t natuurlijk makkelijk om te zeggen zet je eroverheen.Maar ik snap gewoon niet dat ik van t een op t andere moment niet leuk meer ben enzow,
eerst ben ik helemaal geweldig en nu ineens niet meer. en ze denkt ze nooit meer aan me of bijna nooit ik wil gewoon is een keer iemand die net zoow van mij houd als ik van haar. kan iemand me misschien ergens mee helpen waardoor ik me minder klote voel

groetjes hopeloze rens

Laatst gewijzigd op 29-06-2004 om 19:32.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-06-2004, 19:22
Balance
Balance is offline
Zou je alsjeblieft interpunctie willen gebruiken? Ik volg er zo namelijk barweinig van...
Oud 29-06-2004, 19:30
dead person
dead person is offline
Citaat:
serpentoflight schreef op 29-06-2004 @ 20:18 :
hoi mensuuh ik zit met een klote probleem namelijk keb de verkering uit maar waarom is me nog steeds een heel groot raadsel ze zegt dat ze zich aan mij ging ergeren enzow maar waaraan precies kan ze neit zeggen en het is ook 3 keer uitgeweest voordat t echt definitief was wat t nu volgens mij is maar ik denk nog steeds elke dag aan haar enzow en spreek haar nog zo ongeveer elke dag en heb haar eergister nog gezien enzow en doet me vet pijn dus dat vertelde ik tegen haar
maar zei zei ik denk eigenlijk bijna nooit meer aan je enzow dat deed me echt heel veel pijn en dan is t natuurlijk makkelijk om te zeggen zet je eroverheen maar ik snap gewoon niet dat ik van t een op t andere moment niet leuk meer ben enzow eerst ben ik helemaal geweldig en nu ineens niet meer en denkt ze nooit meer aan me of bijna nooit ik wil gewoon is een keeriemand die net zoow van mij houd als ik van haar kan iemand me misschien ergens mee helpen waardoor ik me minder klote voel

groetjes hopeloze rens
Vind ut heel rot voor je hoe het is gelopen *knuffel geef*
Ik denk het beste wat je kan doen = het grootste deel van de dag afleiding zoeken, door bijv te gaan sporten, met vrienden weg..Ksnap wel dat je daar nu misschien geen zin in heb en je alleen met haar in je gedachtes zit, maar ik denk toch dat het het best is dat je gewoon zorgt dat je heel de dag wat te doen heb.

Het moeilijks lijkt mij vooral 'snachts dat je juist gaat piekeren, kan natuurlijk proberen dat je je dagen zo vol en druk maar dat als je naar bed gaat zo moe ben dat je gelijk in slaap valt en geen tijd heb om te piekeren over haar...
Het zal wel een tijdje duren denk ik voordat je over haar heen komt, ga gewoon lekker uit en ontmoet nieuwe mensen en misschien ontmoet je daar dat ene meisje wat ook zoveel van jouw houd als jij van haar

heel veel succes
Oud 29-06-2004, 19:35
serpentoflight
jaah da weet ik maar is zoow fucking moeilijk bedoel als ik nou wist waar het aan lag enzow
maar neej dat weet ik dus niet
Met citaat reageren
Oud 29-06-2004, 19:36
serpentoflight
en denk ook niet altijd meer aan haar laatste week eeingenlijk niet meer maar nu opeens weer
Met citaat reageren
Oud 29-06-2004, 19:49
dead person
dead person is offline
Citaat:
serpentoflight schreef op 29-06-2004 @ 20:36 :
en denk ook niet altijd meer aan haar laatste week eeingenlijk niet meer maar nu opeens weer
Hoe komt dat? heb je bepaalde dingen wat je aan haar doet denken?

Ook dat punt dat je niet weet waarom..ik zou het tog alweer vragen aan haar, als jij niet eens weet waarom ut uit is gegaan, vind ik dat best laag van haar, als zij dan ook nog niet vertelt waarom precies..

Het is ook fucking moeilijk en dat blijft nog wel een tijdje, maar probeer het teminste, vraag aan je vrienden dat hun je ergens mee naar toe slepen, ook al wil je niet, je zal blij zijn als ze dat hebben gedaan..

Maar anywayz probeer het gewoon uit die ex-vriendin te halen waarom ze het nou precies heeft uitgemaakt...en probeer dingen te vermijden wat je doet denken aan haar
Oud 29-06-2004, 19:52
serpentoflight
waarom ik er nu ineens weer aan denk weet ik neit precies maar keb al vaak genoeggevraagt waar het aan lag zegt ze dan weer niet aan jou dan weer ik erger je aan me dan weer ik wil vrij zijn enzow en gaat ze mij over msn vertellen over jongens die haar leuk vinden enzow
Met citaat reageren
Oud 29-06-2004, 19:54
Fade of Light
Fade of Light is offline
Dat zij niet meer aan jou denkt, doet misschien pijn, maar het is waarschijnlijk wel beter voor je. Als ze nog wel aan je zou denken, zou het toch moeilijker zijn?
Met citaat reageren
Oud 29-06-2004, 19:56
serpentoflight
jaa ok maar t klinkt misschien gek als ze me terug zou willen zou ik er toch terug nemen ookal heeft ze me gebruikt wat veel mensen zeggen
Met citaat reageren
Oud 29-06-2004, 19:57
dead person
dead person is offline
Citaat:
serpentoflight schreef op 29-06-2004 @ 20:52 :
waarom ik er nu ineens weer aan denk weet ik neit precies maar keb al vaak genoeggevraagt waar het aan lag zegt ze dan weer niet aan jou dan weer ik erger je aan me dan weer ik wil vrij zijn enzow en gaat ze mij over msn vertellen over jongens die haar leuk vinden enzow
Dan denk ik dat het beste is als je gewoon geen contact meer met haar zoekt, zowel in real life als op msn/sms of zow.

Ik denk dat dat dan het beste zou zijn, dan dat jij steeds moet aanhoren welke jongens haar nu weer leuk vinden.

Daarom ga uit, zoek nieuwe personen, gewoon manieren die je ff afleiden
Oud 29-06-2004, 19:58
serpentoflight
doe ik ook maar ook als we geen relatie meer kunnen hebben
dan wil ik en zei ook graag zegt ze gewoon vrienden blijven maar dat vind ik heeeel moeilijk zei blijkbaar minder dus voor haar heeft het een stuk minder betekent allemaal
Met citaat reageren
Oud 29-06-2004, 20:00
dead person
dead person is offline
Citaat:
serpentoflight schreef op 29-06-2004 @ 20:56 :
jaa ok maar t klinkt misschien gek als ze me terug zou willen zou ik er toch terug nemen ookal heeft ze me gebruikt wat veel mensen zeggen
Waarom zou je haar dan terug willen, als ze jouw heeft gebruikt ..Is het vertrouwen dan niet weg aan jouw kant?, zal je dan niet constant blijven denken als ze niet bij je is van: Bij welke jongen zou ze nu zijn. Of als jullie aan het zoenen/seks hebben zou je dan niet gaan denken: gebruikt ze me nou of niet??

Dat is toch dan ook geen leven...Als zij zo doet, of mensen zeggen dat zeje gebruikt heeft, is ze je gewoon niet waard klaar.

Is hard maar is de waarheid ofzow...
Oud 29-06-2004, 20:03
serpentoflight
tja maar k was ben nog steeds zoooow gek op haar snap mezelf ook niet hoor
Met citaat reageren
Oud 29-06-2004, 20:06
dead person
dead person is offline
Citaat:
serpentoflight schreef op 29-06-2004 @ 21:03 :
tja maar k was ben nog steeds zoooow gek op haar snap mezelf ook niet hoor
Het is wel begrijpelijk, ik bedoel als je zo verliefd op iemand ben/geweest vergeet je dat echt niet zomaar en het is alleen maar meer pijnlijker als zij er zo makkelijk over denkt.

Ik weet niet precies hoe ik je verder kan helpen, maar als je gewoon wil praten PM je me maar okeej?
Of hier door gaan wat jij wilt
Oud 29-06-2004, 23:54
Verwijderd
Geduldig zijn.
Ik heb inmiddels geleerd dat het geen ramp is boos en verdrietig te zijn. Dat haalt al veel frustratie weg. Zoek vrienden op. Ga dingen doen waar je goed in bent. Doe dat veel. Wordt nog beter en vergeet haar. Uiteindelijk. Bij de één gaat het wat sneller dan bij de ander. Succes 'r mee. Over een tijdje pimp je gewoon weer iemand anders.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 00:49
Verwijderd
Contact verbreken en vergeten.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 08:11
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
rot voor je
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 08:13
DR.Avalanche
DR.Avalanche is offline
Ik denk dat het allereerst verstandig is om haar gewoon even te blokken op msn, ja je heeft veel om haar en misschien wil je wel als vrienden verder maar ik denk wel dat het verstandig is om er voor te zorgen dat je niets meer voor haar voelt, hoe moeilijk dat ook is.

Mijn relatie is ook verbroken sinds vorige week maandag (na twee jaar) en ik denk dat ik me best goed voel, ga veel met vrienden doen en zorg dat je ergens pleizer aan hebt (hobby`s etc).
Wat ik ook zou doen, ruim alles op wat je hebt van haar (tenminste als je wil) en stop dat in een doos en zet die doos achter in de kast. Dan loop je er niet meer voortdurend tegen aan, en kun je ook aan andere dingen denken.

Praat er veel met andere mensen over als het veel pijn doet dat wil ook nog al eens helpen.

En dat gedrag van jou vriending, dat zeggen wie haar leuk vind etc. Ja dat is ergens gewoon kinderachtig, je ziet dat ze hier compleet over jou gevoelens heen walst. Probeer daar in ieder geval niet emotioneel op te reageren maar laat dat gewoon gebeuren, dit soort "afzet" gedrag is, ja eigenlijk is dat in mijn ogen een heel typisch iets wat veel mensen doen na verbroken relaties. dan moet men per se laten zien hoe leuk/mooi/beter het allemaal wel niet zonder jou is. Flauw is het, maar ja ik zou me er niet de kast mee op laten jagen.
Oud 30-06-2004, 08:24
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
Mensch Machine schreef op 30-06-2004 @ 09:13 :
Ik denk dat het allereerst verstandig is om haar gewoon even te blokken op msn, ja je heeft veel om haar en misschien wil je wel als vrienden verder maar ik denk wel dat het verstandig is om er voor te zorgen dat je niets meer voor haar voelt, hoe moeilijk dat ook is.

Mijn relatie is ook verbroken sinds vorige week maandag (na twee jaar) en ik denk dat ik me best goed voel, ga veel met vrienden doen en zorg dat je ergens pleizer aan hebt (hobby`s etc).
Wat ik ook zou doen, ruim alles op wat je hebt van haar (tenminste als je wil) en stop dat in een doos en zet die doos achter in de kast. Dan loop je er niet meer voortdurend tegen aan, en kun je ook aan andere dingen denken.

Praat er veel met andere mensen over als het veel pijn doet dat wil ook nog al eens helpen.

En dat gedrag van jou vriending, dat zeggen wie haar leuk vind etc. Ja dat is ergens gewoon kinderachtig, je ziet dat ze hier compleet over jou gevoelens heen walst. Probeer daar in ieder geval niet emotioneel op te reageren maar laat dat gewoon gebeuren, dit soort "afzet" gedrag is, ja eigenlijk is dat in mijn ogen een heel typisch iets wat veel mensen doen na verbroken relaties. dan moet men per se laten zien hoe leuk/mooi/beter het allemaal wel niet zonder jou is. Flauw is het, maar ja ik zou me er niet de kast mee op laten jagen.
Krèk!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten