Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik denk het beste wat je kan doen = het grootste deel van de dag afleiding zoeken, door bijv te gaan sporten, met vrienden weg..Ksnap wel dat je daar nu misschien geen zin in heb en je alleen met haar in je gedachtes zit, maar ik denk toch dat het het best is dat je gewoon zorgt dat je heel de dag wat te doen heb. Het moeilijks lijkt mij vooral 'snachts dat je juist gaat piekeren, kan natuurlijk proberen dat je je dagen zo vol en druk maar dat als je naar bed gaat zo moe ben dat je gelijk in slaap valt en geen tijd heb om te piekeren over haar... Het zal wel een tijdje duren denk ik voordat je over haar heen komt, ga gewoon lekker uit en ontmoet nieuwe mensen en misschien ontmoet je daar dat ene meisje wat ook zoveel van jouw houd als jij van haar heel veel succes ![]() ![]()
||
Citaat:
Ook dat punt dat je niet weet waarom..ik zou het tog alweer vragen aan haar, als jij niet eens weet waarom ut uit is gegaan, vind ik dat best laag van haar, als zij dan ook nog niet vertelt waarom precies.. Het is ook fucking moeilijk en dat blijft nog wel een tijdje, maar probeer het teminste, vraag aan je vrienden dat hun je ergens mee naar toe slepen, ook al wil je niet, je zal blij zijn als ze dat hebben gedaan.. Maar anywayz probeer het gewoon uit die ex-vriendin te halen waarom ze het nou precies heeft uitgemaakt...en probeer dingen te vermijden wat je doet denken aan haar
||
Citaat:
Ik denk dat dat dan het beste zou zijn, dan dat jij steeds moet aanhoren welke jongens haar nu weer leuk vinden. Daarom ga uit, zoek nieuwe personen, gewoon manieren die je ff afleiden
||
Citaat:
![]() Dat is toch dan ook geen leven...Als zij zo doet, of mensen zeggen dat zeje gebruikt heeft, is ze je gewoon niet waard klaar. Is hard maar is de waarheid ofzow...
||
Citaat:
Ik weet niet precies hoe ik je verder kan helpen, maar als je gewoon wil praten PM je me maar okeej? ![]() Of hier door gaan wat jij wilt ![]()
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |