Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Het geld heeft er weinig mee te maken maar ik bedoelde dat het gewoon 2 heel verschillende soorten mensen zijn
||
Citaat:
![]() anders zet je vakantiefilm van de videocamera (die jullie rijke mensen vast hebben ![]() ![]()
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() nou als jij het dan als eerst effe gaat uit proberen kan ik van jou je ervaringen horen ![]() Normaal lijkt me een verjaardag niet ideaal nee. Dan zijn er teveel andere mensen zodat de ouders niet echt goed kennis kunnen maken. maar ik heb nogal een hekel aan mijn eigen verjaardag waardoor ik het liefst zo weinig mogelijk mensen laat komen. dus de laatste paar jaar komen ook alleen nog maar mijn 2 oma's. Die zullen er de 19e ook zijn en dan ook de ouders van mijn vriendin. Dus ja...het zal wel een nuttige ontmoeting zijn omdat ze elkaar goed kunnen leren kennen. Alleen ik mag de ouders van mijn vriendin HEEL erg dus ik ben gewoon heel erg bang dat ze zich gaan vervelen.
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() HEt ging echt heel erg goed en leuk! De ouders van mijn vriendin zouden komen kaas fondue'n. We hadden half 4 afgesproken maar zij belden die dag dat ze wat later zouden komen omdat ze vergeten waren dat ze muziek les hadden. Mijn vriendin begon rond kwart voor 5 helemaal te stressen waar ze nou bleven omdat ze natuurlijk wilde dat haar ouders wel een goede eerste indruk zouden maken. Dat was erg leuk om te zien dat mijn vriendin eigenlijk nog zenuwachtiger was dan ik ![]() kwart over 5 waren ze er dan eindelijk. Niks aan de hand hoor. Mijn ouders zullen vinden dat echt niet erg. Haar moeder had netjes bloemen mee genomen en het was ook aan haar te zien dat ze ontzettend zenuwachtig was hihi. kwart over 6 gingen we lekker met zijn allen eten en dat was best leuk. Gewoon veel zitten kletsen en grapjes gemaakt en spelletjes gedaan omdat mijn zusje en ik met zo'n spelletje begonnen... na het eten zijn mijn vriendin, ik en mijn 2 zusjes beneden achter de pc gaan zitten. Daar vlak bij is bij ons de serre waar de ouders en mijn oma zaten. Ze hadden in ieder geval genoeg te bespreken dus dat was een goede zaak. De vaders zaten over computers te praten en over werk en de moeders hadden het erover hoe leuk het was dat mijn vriendin en ik samen verkering hebben. Mijn vriendin hoorde af en toe wel is haar naam vallen en dan was het meteen "hè?! gaat het over mij?? wat is er dan???" ![]() Naja, toen zijn ze pas over 12 weg gegaan dus ze zullen het vast wel naar hun zin gehad hebben. Het was dus erg geslaagd en het was heel leuk om te zien dat ouders ook gewoon mensen zijn en ook HEEL zenuwachtig kunnen zijn ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik geloof dat het bij beide kanten wel beviel; ze konden het goed met elkaar vinden, en doordat er nog ander bezoek was, hoefden ze niet zo verplicht met elkaar in gesprek te zijn. Er waren in ieder geval wel positieve reacties achteraf, en nu hebben ze in ieder geval een keer officieel kennisgemaakt... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik denk dat ik de enige was die nog op deze reactie zat te wachten ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het-grote-lucht-je-hart-topic # 154 Verwijderd | 495 | 10-04-2010 09:38 | |
Verhalen & Gedichten |
Verlichting door de voeten van Anja Moscow | 0 | 03-01-2008 19:26 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd - Van tweede naar eerste viool Verwijderd | 0 | 06-03-2006 18:35 | |
Verhalen & Gedichten |
verhaaltje..zal die goed genoeg zijn voor verhalenwedstrijd... Carlie | 5 | 30-12-2003 12:56 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Doping juutje_17 | 8 | 06-04-2001 13:37 |