Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-06-2004, 21:04
Verwijderd
Ben jij van het type "oh mien het is zaterdag, laten we naar de stad gaan en heel veul kleren kopen" of meer, hey een uurtje vrij, even kijken wat er nieuw is. Plan jij een dagje winkelen of bel je zomaar iemand en ga jullie eventjes de stad in.

Heb je ook een favoriete winkeldag, en doe je het liever 1 keer in de maand of ga je wel eventjes iedere dag kijken.

Zelf hou ik niet zo van dat plannen, natuurlijk het is leuk, maar ik vind het veel te geforceerd dat je MOET slagen, en daar hou ik niet zo van. Zelf verafschuw ik ook de zaterdag, dan is de stad veels te druk met lomp grut, ik ga liever op een dinsdag middag oid, veel rustiger in de winkels. Zelf wandel ik wel minstens 1 keer per week even door de stad, gewoon kijken of er iets leuks tussen zit.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-06-2004, 21:05
jet
jet is offline
meestal ben ik vrij spontaan erin. gewoon hup naar amsterdam/utrecht/weet ik waar, of even 'het dorp' in waar ze behoorlijke kleding winkels hebben.
maar als ik het druk heb, dan plan ik het met vriendinnen, want dan maken we er tijd voor
Oud 25-06-2004, 21:06
Kosmopolitian
Kosmopolitian is offline
Ik ga wel eens een hele dag naar de stad, maar soms ook ga ik ook even kijken op een vrije middag of een koopavond.

Meestal ga ik een hele dag naar de stad als ik echt hard wat nodig heb, als ik niets beters te doen heb ga ik even langs om mezelf te vermaken.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2004, 21:07
klikorat
klikorat is offline
Ik plan het. Ik woon in een klein dorpje vandaar.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2004, 21:11
beuk
beuk is offline
Citaat:
Ridder schreef op 25-06-2004 @ 22:04 :
Zelf hou ik niet zo van dat plannen, natuurlijk het is leuk, maar ik vind het veel te geforceerd dat je MOET slagen, en daar hou ik niet zo van. Zelf verafschuw ik ook de zaterdag, dan is de stad veels te druk met lomp grut, ik ga liever op een dinsdag middag oid, veel rustiger in de winkels.
Precies dit, ik moest vandaag een zwembroek kopen, dan vind ik het winkelen opeens veel minder leuk. Ik ben soms ook geneigd genoegen te nemen met iets wat niet compleet is wat ik voor ogen had, puur omdat ik dan m'n doel toch bereikt heb (vandaag wel geslaagd tho). Als je niks hoeft te kopen koop ik lekker wat ik toevallig tegen kom en leuk vind.

Ik ga soms samen, vaak ook alleen. Met iemand samen wordt het al gauw een hele middag, met terrasje erbij etc. Alleen loop ik gewoon een uurtje of anderhalf door de stad en kijk of ik toevallig iets tegenkom. Zaterdag en vrijdag vermijd ik het liefst.
Oud 25-06-2004, 21:13
Gianluca *
Gianluca * is offline
nou voor de kleine dingena als shirtjes etc. koop ik gewoon ff tussendoor in de stad hiero ( whaha klinkt leuk ) men noemt het wel een stad, omdat je dan in almere haven woont, en het centrum in almere stad is, maar k vind ut maar nix..

en bovendien als ik hier een broek koop loopt de week erop iedereen erin omdat je maar 1á2 knappe winkels heb.. dus (zoals vandaag) ga ik meestal ff naar amsterdam om daar me slag te slaan
Oud 25-06-2004, 21:18
Miles
Miles is offline
Ik ga elke maand naar Arnhem en elk half jaar naar Amsterdam/Rotterdam/etc.
Oud 25-06-2004, 21:22
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
Miles schreef op 25-06-2004 @ 22:18 :
Ik ga elke maand naar Arnhem en elk half jaar naar Amsterdam/Rotterdam/etc.
Elke maand? Dude, je gaat elke dag naar Arnhem!
Parallel in je sign mag veranderd worden in Mindfields.

Anyway, er waren dagen dat ik elke dag naar de stad ging (Arnhem dus ook), maar nu niet meer. Ik plan nooit een dagje shoppen, aangezien mijn school 3 minuten van het centrum vandaan zit, ga ik meestal als ik even zin heb. Vanaf mijn huis is het 20 minuten fietsen, dus dat doe ik, lui als ik ben, minder in een opwelling.
Oud 25-06-2004, 21:33
da leentjuh
da leentjuh is offline
Ik plan t wel een beetje, omdat ik eerst een strippenkaart moet regelen, een zusje/vriendin die meegaat enz. Tis allemaal niet zo handig als je in een boerendorpje woont.
Oud 25-06-2004, 21:38
Verwijderd
ik koop alleen kleren als ik vind dat ik het verdient heb, omdat ik me kut voet of omdat ik mezelf voor iets moet belonen! als ik een tentamen hebben gedaan of een week druk ben geweest met een werkstuk... en dan ga ik niet de hele dag winkelen.. dan ben ik impulsief en dan ga ik na college of na mijn werk nog eventjes de stad in
Met citaat reageren
Oud 25-06-2004, 21:51
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik plan nooit wat. maar als het mooi weer is en ik heb geld (komt weinig voor) dan stap ik wel op de fiets om naar R'dam te gaan.
Meestal loop ik dan gewoon rondjes (langs donner, velvet, plaatboef, oversteken en weer terug) en vaak koop ik zelfs niks.
Ik vind het gewoon leuk om wat rond te kijken ...
Oud 25-06-2004, 22:38
sofuckingme
sofuckingme is offline
In mijn eentje winkelen vind ik echt geen hol aan
Dus ik plan wel vaak een dagje amsterdam met vriendinnen.
Ik ga nooit echt spontaan de stad in
Met citaat reageren
Oud 25-06-2004, 22:41
Otis
Otis is offline
doordeweeks, smiddags, in mn eentje, snel
Met citaat reageren
Oud 25-06-2004, 22:44
frozenfountain
frozenfountain is offline
vaak na college even naar Amstelveen, is dichtbij. Of naar de stad. Als ik niks te doen heb op een zondag, ook naar de stad.

Het liefst winkel ik
Citaat:
Otis schreef op 25-06-2004 @ 23:41 :
Met citaat reageren
Oud 26-06-2004, 10:11
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
als ik vroeger in bergen op zoom ben vanuit school dan verwacht, duik ik even de stad in. ik kom er regelmatig om even te kijken wat er nieuw is inderdaad.
maar ik plan ook wel eens een dagje winkelen. alleen dat is dan in een andere stad. dan neem ik mn moeder of een vriendinnetje mee en pak ik de trein.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2004, 10:13
Mysterons
Mysterons is offline
ik ga elke week wel 1 of 2 keer een uurtje, en voor een dag plan ik het meestal wel (naar amsterdam of utrecht ofzo)
Oud 26-06-2004, 12:47
Impulse
Meestal gewoon spontaan, als ik naar de stad ga om echt iets te kopen vind ik het meestal niet, terwijl als ik spontaan ga, wel veel leuke dingen vind
Met citaat reageren
Oud 26-06-2004, 12:52
Snuitermans
Snuitermans is offline
Af een toe een dagje winkelen plannen, vind ik niets mis mee. Alleen plan ik dat dagje dan wel weer impulsief, onder het motto van; "he morgen naar Amsterdam om kleren te kopen?" Daarnaast ga ik vaak gewoon even de stad in om te kijken, een beetje winkels in en uit sjokken. Ik verplicht me sowieso nooit om iets te kopen, meestal heb ik voorafgaand wel iets in mijn hoofd wat ik wil hebben.
Oud 26-06-2004, 12:58
Kosmopolitian
Kosmopolitian is offline
Citaat:
Snuitje goes .. schreef op 26-06-2004 @ 13:52 :
Af een toe een dagje winkelen plannen, vind ik niets mis mee. Alleen plan ik dat dagje dan wel weer impulsief, onder het motto van; "he morgen naar Amsterdam om kleren te kopen?" Daarnaast ga ik vaak gewoon even de stad in om te kijken, een beetje winkels in en uit sjokken. Ik verplicht me sowieso nooit om iets te kopen, meestal heb ik voorafgaand wel iets in mijn hoofd wat ik wil hebben.
Je formuleert mijn gedachte beter dan ikzelf.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2004, 13:03
Blenderhead
Blenderhead is offline
Ik koop eens in de zoveel tijd een lading kleren. EN verder ben ik praktisch altijd in de stad te vinden. .
Oud 26-06-2004, 13:09
Verwijderd
ik ga vaak alleen of met een vriendin of vriend.
alleen meestal doordeweeks, en ik ga nooit op zaterdag en koopavond.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2004, 13:34
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
ik plan meestal geen hele dagen, liever even snel kijken of er nog wat leuks nieuws is. met 1 vriendin/vriend en niet op zaterdag of koopavond want ik haat die drukte
Oud 26-06-2004, 13:37
Nuck
Nuck is offline
Als ik gericht moet zoeken, ga ik het liefst alleen een uurtje naar de stad ofzo. Met een vriendinnetje is het meer voor de gezelligheid, samen lunchen e.d.
Oud 26-06-2004, 13:43
Hagel
Hagel is offline
liefst alleen en doordeweeks en dan met een rotvaart door de stad heen. En ik ben zo'n 3x per week in de stad hier en een paar keer per maand in utrecht, arnhem, rotterdam enz.
Oud 26-06-2004, 13:49
IjSbLoKiE
IjSbLoKiE is offline
ik heb een schijthekel aan de stad eigenlijk... liefst op rustige dagen...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-06-2004, 13:59
suikerprinses
suikerprinses is offline
Citaat:
Eleanor Rigby schreef op 26-06-2004 @ 14:34 :
ik plan meestal geen hele dagen, liever even snel kijken of er nog wat leuks nieuws is. met 1 vriendin/vriend en niet op zaterdag of koopavond want ik haat die drukte

maar vaak worden het wel hele dagen. uhuh.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2004, 14:01
Orion16
Orion16 is offline
Aangezien ik in een boerengat woon en ze hier eigenlijk helemaal geen winkels hebben ga ik gewoon naar Utrecht ofzo wanneer ik een dagje vrij heb.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2004, 14:03
guess what
guess what is offline
ik ga vaak na school naar de stad, alleen of met een vriendinnetje, maakt me niet zo veel uit. vaak ook uit verveling, beetje rondkijken en mn geld op maken aan onzin. als ik naar arnhem of amsterdam ga dan plan ik t meestal wel samen met een vriendin.
Oud 26-06-2004, 14:06
sorry
sorry is offline
Citaat:
Noé schreef op 26-06-2004 @ 14:09 :
ik ga vaak alleen of met een vriendin of vriend.
alleen meestal doordeweeks, en ik ga nooit op zaterdag en koopavond en op koopzondag
Met citaat reageren
Oud 26-06-2004, 14:10
Baracuda
Baracuda is offline
Ik plan die dingen nooit, want dan komt er niks van terecht. Als ik in de stad ben en ik heb tijd en geld, wil ik nog wel eens wat kopen. Vaak dus.Op minder drukke dagen is het ook fijn, s'ochtends de gexxtuh.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2004, 14:13
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Citaat:
suikerprinses schreef op 26-06-2004 @ 14:59 :

maar vaak worden het wel hele dagen. uhuh.
dat komt gewoon omdat we langzaam zijn
Oud 26-06-2004, 14:41
Verwijderd
Ik ga zeker wel één keer per week ff naar de stad, dingetjes halen die ik nodig heb oid. Meestal ga ik dan wat kledingzaken langs, als ik er zin in heb.

Ongeveer één a twee keer per maand ga ik echt een dag winkelen in een andere stad, Amsterdam of Leiden oid, en dan ga ik daarheen om kleren te kopen. Met één of meerdere vrienden/vriendinnen, is toch gezelliger.

Vaak heb ik dan wel in mijn hoofd dat ik iets moet hebben, maar ik kom vrijwel altijd met iets heel anders thuis. Bv ik heb een jas nodig, en kom thuis met drie truitjes en een broek.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2004, 16:43
Cruz
Cruz is offline
Ik ga altijd met mijn moeder en daar trekken we dan een hele middag voor uit. Gaan we meestal rond 12 uur.. Winkelen, lunchen, verder winkelen.. En dan zijn we om 5 uur klaar
Oud 29-06-2004, 17:05
Verwijderd
Ik ga heel vaak zomaar even de stad in met een vriendin, vaak om een kadootje ofzo voor een verjaardag te kopen, en dan duiken we ook even die 2 kledingzaken die wij hebben in, als we wat leuks zien hangen. Maar ik koop haast nooit wat hier bij ons. Meestal is het op een avond van 'hey, laten we morgen eens naar Haarlem/Alkmaar/Amsterdam/etc. gaan.'
En soms slaag ik dan heel goed, en soms helemaal niet
Met citaat reageren
Oud 29-06-2004, 17:05
Smartie
Smartie is offline
Citaat:
Rianne schreef op 29-06-2004 @ 18:05 :
Ik ga heel vaak zomaar even de stad in met een vriendin, vaak om een kadootje ofzo voor een verjaardag te kopen, en dan duiken we ook even die 2 kledingzaken die wij hebben in, als we wat leuks zien hangen. Maar ik koop haast nooit wat hier bij ons. Meestal is het op een avond van 'hey, laten we morgen eens naar Haarlem/Alkmaar/Amsterdam/etc. gaan.'
En soms slaag ik dan heel goed, en soms helemaal niet
leuk
Met citaat reageren
Oud 29-06-2004, 17:09
Verwijderd
Citaat:
Smartie schreef op 29-06-2004 @ 18:05 :
leuk
Kan je in Zoetermeer ook leuk winkelen?
Met citaat reageren
Oud 29-06-2004, 17:10
Smartie
Smartie is offline
Citaat:
Rianne schreef op 29-06-2004 @ 18:09 :
Kan je in Zoetermeer ook leuk winkelen?
ik koop al m;n kleding daar... maargoed, uhm, niet zoals velen willen winkelen, wel zoals ik het goed genoeg vind
Met citaat reageren
Oud 29-06-2004, 17:10
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Ik ga meestal ook met mn moeder winkelen, omdat ze hip is en geld heeft, en t is vaak gezellig.
Anders ga ik meestal alleen, vriendinnen vertrouw ik niet want stel dat je n leuke broek aanpast die je voor geen zak staat en zij zeggen dat ie wel staat...herkent iemand dit?
Oud 29-06-2004, 17:20
Verwijderd
Citaat:
Smartie schreef op 29-06-2004 @ 18:10 :
ik koop al m;n kleding daar... maargoed, uhm, niet zoals velen willen winkelen, wel zoals ik het goed genoeg vind
In Zoetermeer verkopen ze geen kleurtjes zeker he?
Met citaat reageren
Oud 29-06-2004, 17:21
Smartie
Smartie is offline
Citaat:
Rianne schreef op 29-06-2004 @ 18:20 :
In Zoetermeer verkopen ze geen kleurtjes zeker he?
dat was te verwachten
Met citaat reageren
Oud 29-06-2004, 17:22
Verwijderd
Citaat:
Smartie schreef op 29-06-2004 @ 18:21 :
dat was te verwachten
Ben ik zo voorspelbaar?
Met citaat reageren
Oud 29-06-2004, 17:23
Smartie
Smartie is offline
Citaat:
Rianne schreef op 29-06-2004 @ 18:22 :
Ben ik zo voorspelbaar?
ik kan je zo makkelijk doorgronden meisje
Met citaat reageren
Oud 29-06-2004, 17:27
Verwijderd
Citaat:
Smartie schreef op 29-06-2004 @ 18:23 :
ik kan je zo makkelijk doorgronden meisje
Je kent me niet
Met citaat reageren
Oud 29-06-2004, 17:32
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Otis schreef op 25-06-2004 @ 23:41 :
Oud 29-06-2004, 17:51
Drez
Drez is offline
Ik ga elke week wel in mn eentje even kijken, maar ik vind samen winkelen leuker, dan heb je iemand die je om een mening kan vragen en om mee te lachen als iets echt niet staat.
Oud 29-06-2004, 18:00
Smartie
Smartie is offline
Citaat:
Rianne schreef op 29-06-2004 @ 18:27 :
Je kent me niet
gister nog wel
Met citaat reageren
Oud 29-06-2004, 18:02
Verwijderd
Citaat:
Smartie schreef op 29-06-2004 @ 19:00 :
gister nog wel
Gister was het maandag
Met citaat reageren
Oud 29-06-2004, 18:04
Smartie
Smartie is offline
Citaat:
Rianne schreef op 29-06-2004 @ 19:02 :
Gister was het maandag
verander je sig weer eens joh
Met citaat reageren
Oud 29-06-2004, 18:21
Maija
Maija is offline
ik woon zelf op 10 min lopen van de stad en ik ga ok wel eens regelmatig, even een half uurtje dit, en dat.. ook ga ik het liefste alleen, omdat ik dan aan niemand anders verplicht ben,
als ik echt voor de gezelligheid ben ga ik wel met een groep vrienden.
ook naar grote steden (als ik zeker alleen voor kleren ga, omdat ik treinkaartjes erg duur vind, en het weggegooit geld vind om voor een terrasje naar den haag te reizen ofzo)
ik ben een alleen winkel meisje..

maar even on-topic, ik plan nooit iets, ik kan langs het station wandellen en zien dat ik genoeg geld en tijd heb voor een retourtje eindhoven, en ik zit oppe trein..
Oud 29-06-2004, 18:34
nehalennia
nehalennia is offline
Citaat:
klikorat schreef op 25-06-2004 @ 22:07 :
Ik plan het. Ik woon in een klein dorpje vandaar.
ik ook
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten