![]() |
|
Verwijderd
|
Radio-dj Rick van Velthuysen verwijdert Lonsdale-jeugd
Uitgegeven: 24 augustus 2004 08:53 Laatst gewijzigd: 24 augustus 2004 08:58 AMSTERDAM - Radio-dj Rick van Velthuysen heeft vorige week tijdens een drive in-show een groep jongeren met Lonsdale-kleding verwijderd uit de feesttent van Almkerk (Noord-Brabant). De dj draaide daar met 538-collega Barry Paf. Volgens Van Velthuysen misdroeg de groep zich door met regelmaat de hitlergroet te brengen. "Alles moest hardcore zijn en vooral géén 'negermuziek'," aldus de dj, "Het betrof hier een mannetje of 30, die met regelmaat de hitlergroet brachten aan elkaar en aan mij. Op het moment dat ik een goede R&B-plaat inzette, dan zag je hun ogen groter worden en toonde ze mij hun vinger, want ik moest maar de hele avond hardcore draaien." Daarop sprak Van Velthuysen de groep aan en liet ze verwijderen uit de feesttent. "Opvallend was de reactie van de rest van het publiek. Alsof men blij was, dat eindelijk eens iemand iets durfde te zeggen tegen deze weinig verstandige jochies." Vrijetijdskleding Volgens de dj is het incident niet uniek: "Inmiddels heeft zo langzamerhand ieder dorp wel zijn eigen Lonsdale-cluppie. De weinig intelligente mens wil zich nu éénmaal graag identificeren met een club en daarbij kiezen ze hun eigen 'opperaap'. Het lijkt erop dat Lonsdale is verworden tot de vrijetijds-kleding van de moderne SS-er in 2004." http://nu.nl/news.jsp?n=385325&c=60 Wat fijn om te weten dat er dus ook nog mensen bestaan met een gezond verstand ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ja ik weet natuurlijk niet precies hoe de wet in elkaar zit ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
en net zoals ik al zei heb ik helemaal niks tegen mensen die lonsdale dragen, ik mag ze gewoon niet en ze mogen t dragen van mij. maar als men de hitlergroet doet mogen ze van mij op rotten
||
Citaat:
@ Brutus: Zeker waar, aan nazi's hebben we geen behoefte hier ![]()
||
Citaat:
das gewoon kwestie van smaak ![]() ik vind bijv. dat von dutch merk nix moois aan mja..ook dat is maar een smaak ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
netzoals: wakker=wannabe kakker wabber=wannabe gabber wothic=wannabe gothic wunker=wannabe punker walto=wannabe alto etc etc nou zo moeilijk was t nou ook weer niet |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
damn, d'r moet een grap te verzinnen zijn met de woorden Watje/Gadje....
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
.... laten we het ook is aan de andere kant van de samenleving zien: Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ik bedoelde meer zo van: iedereen weet wel duidelijk het verschil tussen onschuldige Lonsdale-dragers en nazi's... maar velen weten (of willen niet weten) het verschil tussen normale moslims en hangcrimineeltjes van buitenlandse afkomst. en die zijn imho net tegenovergestelde van witte nazi's allebei tuig, net uit een andere hoek whatever, im not wakker |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ontopic: Het is jammer dat Lonsdale telkens zo naar voren wordt gebracht, want zo creeer je een symbool voor ze. |
![]() |
||
Citaat:
en daarnaast wordt ik kotsmisselijk van al die Anti-Marokkanen nazi's hier in Nederland... en nee: mn ouders worden niet ziek van mij, want die zie ik niet zo vaak, sterker nog, in principe zijn ze het met me eens, maar ze zijn te oud en te laf om daar hard voor uit te komen. jullie blijven liever met jullie laffe smoel dicht leven in een samenleving die steeds zieker wordt.. durven niet te vechten voor wat beters en berusten jullie in jullie verloren situaties. lafaards |
![]() |
||
Citaat:
en dan op de achterkant Mecca cola ofzo ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||