![]() |
|
spelregeltjes zijn ondertussen wel duidelijk veronderstel ik. Zoniet mail maar: tofke_h@scholieren.com
De tussenstand: www.scholieren-sport.tk of rechtstreeks: www.scholieren.com/~tofkeh/sport Maandag (na het slapen dus) ga ik de afgelopen speelweek invoeren. Dus nog FF geduld voor de tussenstand. Voorspellingen zijn in te vullen VOOR ZONDAG 05-05-02 12:00. Op deze manier ga ik proberen om rond 14:50 de eindstand op het forum te kunnen zetten. Zo 05-05-02 13:00 SC Heerenveen - FC Twente Zo 05-05-02 13:00 NEC - Ajax Zo 05-05-02 13:00 RKC Waalwijk - Vitesse Zo 05-05-02 13:00 Sparta - FC Groningen Zo 05-05-02 13:00 FC Utrecht - NAC Zo 05-05-02 13:00 Willem II - Feyenoord Zo 05-05-02 13:00 Fortuna Sittard - Roda JC Zo 05-05-02 13:00 FC Den Bosch - AZ Zo 05-05-02 13:00 De Graafschap - PSV Edit 29/04/02 11:11 :Je kan de uitslag ook door mailen naar mij, dan zet ik ze in het topic op zondag, NA 12:00, dan telt het wel mee en niemand kan gebruik maken van jou voorspelling.
Laatst gewijzigd op 29-04-2002 om 10:11. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Hey vlaming, hier zijn de uitslagen van DJ FLEM, m@ssols.
willem 2 - feyenoord: 1-3 de graafschap - psv 0-4 den bosch-az 1-1 utrecht-nac 0-0 rkc-vitesse 0-2 fortuna-roda 1-1 nec-ajax 1-3 heerenveen - twente 2-1 sparta - groningen 0-1
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
SC Heerenveen - FC Twente 3-1
NEC - Ajax 1-2 RKC Waalwijk - Vitesse 2-2 Sparta - FC Groningen 0-2 FC Utrecht - NAC 3-1 ![]() Willem II - Feyenoord 2-1 Fortuna Sittard - Roda JC 0-1 FC Den Bosch - AZ 2-2 De Graafschap - PSV 1-0
|
SC Heerenveen - FC Twente 2-1
NEC - Ajax 1-2 RKC Waalwijk - Vitesse 0-1 Sparta - FC Groningen 0-2 FC Utrecht - NAC 1-1 Willem II - Feyenoord 1-2 Fortuna Sittard - Roda JC 1-2 FC Den Bosch - AZ 1-2 De Graafschap - PSV 1-3
|
![]() |
SC Heerenveen - FC Twente 2-1 -- H'veen thuis + sterker
NEC - Ajax 2-2 -- de Plaggestampers helaas kampioen... RKC Waalwijk - Vitesse 0-2 -- Vitesse sterker Sparta - FC Groningen 0-2 -- Groningen vecht nog tegen nacomp. FC Utrecht - NAC 0-0 -- beide spelen nergens meer voor Willem II - Feyenoord 0-1 -- ook met 2de team is Feyenoord beter Fortuna Sittard - Roda JC 0-1 -- Fortuna speelt nergens meer voor FC Den Bosch - AZ 1-0 -- Den Bosch vecht nog tegen nacomp. De Graafschap - PSV 0-3 -- PSV hoopt op puntenverlies ajax, en spelen zo xtra hard |
![]() |
|
NEC - Ajax 0-2 RKC Waalwijk - Vitesse 0-2 Sparta - FC Groningen 0-1 FC Utrecht - NAC 2-0 Willem II - Feyenoord 1-1 Fortuna Sittard - Roda JC 0-0 FC Den Bosch - AZ 0-2 De Graafschap - PSV 1-4 veel gegokt deze week, maar Ajax wil kampioen worden, en wint van NEC Groningen probeert van nacompetitie te ontsnappen, en verslaat sparta Feyenoord zou normaal met 4 a 5 - 0 van Willem II winnen, alleen ik denk dat veel spelers niet meespelen, vandaar 1-1 PSV gaat er gewoon voor, want misschien verliest ajax toch ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Broed
> SC Heerenveen - FC Twente 2-0 > NEC - Ajax 0-3 joden kampioen !!!!!!!! > RKC Waalwijk - Vitesse 0-3 > Sparta - FC Groningen 0-1 > FC Utrecht - NAC 3-2 > Willem II - Feyenoord 2-3 > Fortuna Sittard - Roda JC 0-3 > FC Den Bosch - AZ 0-0 > De Graafschap - PSV 1-2
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
SC Heerenveen - FC Twente 3 - 1
NEC - Ajax 1 - 3 RKC Waalwijk - Vitesse 1 - 2 Sparta - FC Groningen 1 - 1 FC Utrecht - NAC 3 - 1 Willem II - Feyenoord 0 - 3 Fortuna Sittard - Roda JC 1 - 1 FC Den Bosch - AZ 0 - 2 De Graafschap - PSV 2 - 2
|
Verwijderd
|
NEC - Ajax 0-4 RKC Waalwijk - Vitesse 2-2 Sparta - FC Groningen 1-1 FC Utrecht - NAC 2-0 Willem II - Feyenoord 2-1 Fortuna Sittard - Roda JC 0-1 FC Den Bosch - AZ 1-0 De Graafschap - PSV1-1 Ajax Kampioen ![]() Feyenoord zal met hun gedachte bij de finale zijn, en verliest daarom deze wdstrijd Psv heeft het altijd moelijk in doetichem, denk niet dat ze daarom zullen gaan winnen. |
![]() |
|
SC Heerenveen - FC Twente 1-2
NEC - Ajax 1-4 RKC Waalwijk - Vitesse 0-1 Sparta - FC Groningen 1-0 FC Utrecht - NAC 2-2 Willem II - Feyenoord 2-1 Fortuna Sittard - Roda JC 3-1 FC Den Bosch - AZ 2-2 De Graafschap - PSV 1-3
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Dit zijn de mijne:
SC Heerenveen - FC Twente 2-1 NEC - Ajax 1-2 RKC Waalwijk - Vitesse 0-2 Sparta - FC Groningen 0-2 FC Utrecht - NAC 3-1 Willem II - Feyenoord 1-1 Fortuna Sittard - Roda JC 2-3 FC Den Bosch - AZ 3-1 De Graafschap - PSV 1-2 4e in de tussenstand, nou hopen dat ik in de top 5 blijf, dan vind ik het goed, liefst top 3 natuurlijk he, het kan nog ![]()
|
SC Heerenveen - FC Twente 2-1: Heerenveen doet er ales voor om toch nog 4e te kunnen worden
NEC - Ajax 2-2: Ajax heeft genoeg aan gelijk spel RKC Waalwijk - Vitesse 4-2: Vitesse vergeet het af te maken op de laatste speeldag Sparta - FC Groningen 1-2: Groningen speelt zich veilig FC Utrecht - NAC: 5-0: Utrecht moet in vorm blijven voor bekerfinale Willem II - Feyenoord 1-3: Feyenoord laadt zich op voor 8 mei Fortuna Sittard - Roda JC 0-2: Spreekt voor zich FC Den Bosch - AZ 1-2: Ben boch speelt nacompetitie De Graafschap - PSV 0-6: PSV hoopt nog stteds op goede afloop
|
SC Heerenveen - FC Twente 1-2
NEC - Ajax 0-4 RKC Waalwijk - Vitesse 1-1 Sparta - FC Groningen 3-1 FC Utrecht - NAC 2-1 Willem II - Feyenoord 0-1 Fortuna Sittard - Roda JC 1-2 FC Den Bosch - AZ 2-3 De Graafschap - PSV 6-0!!!!
|
Hierbij de voorspellingen van Supermach.
![]() SC Heerenveen - FC Twente 2-1 NEC - Ajax 0-2 RKC Waalwijk - Vitesse 1-1 Sparta - FC Groningen 0-2 FC Utrecht - NAC 2-1 Willem II - Feyenoord 1-2 Fortuna Sittard - Roda JC 0-2 FC Den Bosch - AZ 1-2 De Graafschap - PSV 0-3 En Ajax kampioen, dus ik ben zondag niet bij de prijsuitreiking maar op het Leidseplein ![]()
|
SC Heerenveen - FC Twente 2-0
NEC - Ajax 0-2 RKC Waalwijk - Vitesse 0-1 Sparta - FC Groningen 1-2 FC Utrecht - NAC 2-1 Willem II - Feyenoord 0-1 Fortuna Sittard - Roda JC 1-3 FC Den Bosch - AZ 2-1 De Graafschap - PSV 0-2
|
en eindstand staat online (zonder opmaak wel te verstaan)...
![]() en zonder controle ![]() Maar normaal klopt het.. ZEER opvallend.. Weinig punten gescoord deze speelweek door de meeste, door al die 0-0's
|
![]() |
|
|