Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-07-2004, 22:42
TrisH
TrisH is offline
Er zullen nog wel mensen zijn die onzeker zijn onder jullie,maar hoe gaan jullie daarmee om?
Ik heb al veel jongens afgewezen, gewoon omdat ik vrees dat eens ze me kennen ik hun niet meer beval en ze mss wel afknappen op een bepaald deel van mijn lichaam.
Vroeger had ik dit niet, maar nu steeds meer en meer. Nu is er een superlieve jongen, die geintereseerd blijkt te zijn..maar ik probeer hem zoveel mogelijk te negeren.
Waar ik woon kent iedereen iedereen en hij is nogal geliefd.Ik ben bang dat wanneer er hem iets niet bevalt, iedereen op de hoogte gaat zijn.
Ik vind hetzelf nogal belachelijk, maar heb dat onzeker gevoel nu eenmaal en ik probeer het ook gewoon wegtesteken en het niet te tonen, ik ben anders heel sociaal en ga altijd tegen iedereen praten en me amuseren, maar eens puntje bij paaltje komt...
Eens ik weet dat er iemand echt geintereseerd blijkt te zijn, klap ik toe en hoeft het voor mij niet meer.

Natuurlijk zou ik het er maar moeten op wagen, maar het lukt me niet. Iemand soortgelijk probleem gehad of nog altijd ?
Oud 07-07-2004, 23:04
Verwijderd
Tsja, als je het nooit probeert gaat die onzekerheid ook niet weg.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2004, 23:30
Pixxa
Pixxa is offline
schiet niet op idd, als jij maar zown 'muur' voor je blijft houden en maar wacht todat er een jongen zich door die muur heen werkt kan je nog lang wachten! ... als een jongen intresse in je toont en jij in hem waarom geef je jezelf dan niets iets meer open? laat hem rustig kennen wie je bent. en als je het je niet bevalt stop je ermee en zeg je dat je er geen zin meer in hebt.. ofzo?
Met citaat reageren
Oud 08-07-2004, 07:42
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
TrisH schreef op 07-07-2004 @ 23:42 :
Er zullen nog wel mensen zijn die onzeker zijn onder jullie,maar hoe gaan jullie daarmee om?
Ik heb al veel jongens afgewezen, gewoon omdat ik vrees dat eens ze me kennen ik hun niet meer beval en ze mss wel afknappen op een bepaald deel van mijn lichaam.
Vroeger had ik dit niet, maar nu steeds meer en meer. Nu is er een superlieve jongen, die geintereseerd blijkt te zijn..maar ik probeer hem zoveel mogelijk te negeren.
Waar ik woon kent iedereen iedereen en hij is nogal geliefd.Ik ben bang dat wanneer er hem iets niet bevalt, iedereen op de hoogte gaat zijn.
Ik vind hetzelf nogal belachelijk, maar heb dat onzeker gevoel nu eenmaal en ik probeer het ook gewoon wegtesteken en het niet te tonen, ik ben anders heel sociaal en ga altijd tegen iedereen praten en me amuseren, maar eens puntje bij paaltje komt...
Eens ik weet dat er iemand echt geintereseerd blijkt te zijn, klap ik toe en hoeft het voor mij niet meer.

Natuurlijk zou ik het er maar moeten op wagen, maar het lukt me niet. Iemand soortgelijk probleem gehad of nog altijd ?
Als ik je sig bekijk zou ik zeggen: gewoon ervoor gaan. Ik denk dat hij alleen maar af zou knappen op onzekerheid, dus show some balls.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2004, 12:41
M. Arnoldi
M. Arnoldi is offline
Om te zijn wie je wilt zijn en om mensen jou te laten leren kennen, zal je ook mensen in je privezaken moeten betrekken...

Tegen nieuwe mensen is makkelijk praten. Niemand kent je...Maar owee als mensen nader tot je komen, dan komen ze de ware ik van jou tegen...Misschien ben je daar bang voor?
Met citaat reageren
Oud 08-07-2004, 12:50
Dzjes
Dzjes is offline
Idd.. wat M. Arnoldi ook al zei.
Daarboven op zul je het wel moeten leren denk ik ,je moet hem niet opeens in alles vertrouwen he, ga gewoon eens iets leuks doen, en beetje bij beetje kan je hem wat meer leren vertrouwen.
Anders gaat het nooit over gaan vrees ik.
(ja, ik ben ook nogal onzeker hoor, maar ik werk er dus ook op deze manier aan)

Je zegt zelf toch dat het een hele lieve jongen is? Probeer hem wat te vertrouwen, ga eens iets leuks doen, en laat het zn gangetje maar gaan.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2004, 11:35
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 08-07-2004 @ 00:04 :
Tsja, als je het nooit probeert gaat die onzekerheid ook niet weg.
Als je het wel probeert ook niet. Live with it. (in mijn geval that is)

Laatst gewijzigd op 09-07-2004 om 11:43.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2004, 11:39
Verwijderd
Citaat:
Katje schreef op 09-07-2004 @ 12:35 :
Als je het wel probeert ook niet. Live with it.
Mmm, als je het wel probeert en het gaat goed lijkt het mij toch dat die onzekerheid in ieder geval deels zal verdwijnen.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2004, 17:16
TrisH
TrisH is offline
Kdenk dat ik er inderdaad mee ga moeten leven.
Ik probeer alvast geen muur om me heen te bouwen en het lukt aardig.
Hij vind me speciaal, ik heb iets mysterieus... zolang hij maar niet weet dat het puur onzekerheid is

Allemaal bedankt x
Oud 09-07-2004, 17:24
Loveflowertje
Loveflowertje is offline
herken je verhaal had (heb) het zelf ook...nu ben ik een hele lieve jongen tegengekomen en heb mn onzekerheid aan de kant gezet...ik heb het hem wel allemaal verteld en hij begreep me...natuurlijk weet hij niet hoe het is maar hij probeert er rekening mee te houden en het gaat steeds beter nu!!!
echt als ik jou was zou ik erachter proberen te komen of je zelf ook meer voor die jongen voelt en als dat zo is gewoon wat afspreken met hem en kijken hoe het gaat...en stel nou dat het misschien wel wat wordt..dan moet je het hem gewoon een keer vertellen ik weet cker dat als hij egt zo lief is als jij zegt hij je begrijpt!!!
Oud 10-07-2004, 09:30
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
ik ben ook heel onzeker over mijn uiterlijk. maar bij mijn vriend voel ik me zo op mijn gemak, daar durf ik gewoon alles zeg maar.
Oud 10-07-2004, 10:10
zarf
zarf is offline
Citaat:
J-tjuh schreef op 10-07-2004 @ 10:30 :
ik ben ook heel onzeker over mijn uiterlijk. maar bij mijn vriend voel ik me zo op mijn gemak, daar durf ik gewoon alles zeg maar.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2004, 10:20
Verwijderd
Weet je, ik heb daar ook een tijd last van gehad. Tot ik me besefte dat het allemaal geen reet uit maakt. Als iemand je leuk vindt, moet degene alles van je leuk vinden (lichamelijk dan ). Wat heb je te verliezen? Misschien loop je wel een geweldige relatie mis.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2004, 10:30
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Onzekerheid is de grootste onzin op aarde
Met citaat reageren
Oud 10-07-2004, 17:09
Myuki
Myuki is offline
Citaat:
Ereshkigal schreef op 10-07-2004 @ 11:30 :
Onzekerheid is de grootste onzin op aarde
noujaaa niet de allergrootste...
Oud 10-07-2004, 17:14
Verwijderd
Toen ik naar L&R cruisde, had ik mijn muis midden op de topictitel staan in de list, waardoor ik "onze hond verpest alles" las.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten