Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik weet niet of dat de gewoonte is in Nederland, maar in Belgie hebben de middelbare niet-ASO scholen elke dag les van 8.10 u tot 5 u. Uitgezonderd woensdagmiddag.
||
Citaat:
![]() dat is 9 lesuur en 40 minuten, en dan heb je waarschijnlijk aan pauzes bij elkaar 40 minuten, dus heb je gewoon 9 uur ik heb nooit 10 uur, alleen 9 uur op donderdag |
![]() |
||
Citaat:
![]() Deze periode had ik maandag 8.15-15.05 dinsdag 8.15 - 14.20 woensdag 8.15 - 12.20 donderdag 8.15 - 15.05 vrijdag 8.15 - 15.05 En dat vind ik al een rotrooster ![]() Ben blij dat ik niet in Belgie woon...
||
Citaat:
![]() Wij hebben maximaal 8 uur les, is van 8.15 tot 15.45.. Ik vind dat al te lang
||
Citaat:
Maak even duidelijk of je het over lesuren hebt of over klokuren. Onze lessen duurden 45 minuten, dus als ik 9 uur les had, dan was ik even laat klaar als wanneer Andijvie 8 uur les had. En wij mogen niet zeuren met onze tijden als je die vergelijkt met onze Zuiderburen. ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik had ook wel thuis op mijn luie reet kunnen zitten, dan had jij "pech". |
![]() |
||
Citaat:
- Snelbinders? Wij hadden toen de school verbouwd werd ook een aangeoast rooster zodat het met de pauze's lukte (kantine dicht, een kleinere over), dan had je ook regelmatig 9 lesuren uur op een dag
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Beschrijf die vervelende collega eens waar je niet zo goed mee kan opschieten. Verwijderd | 23 | 17-06-2006 17:51 | |
Verhalen & Gedichten |
Hoeveel boeken mee op vakantie? Coléoptère | 55 | 04-08-2005 12:13 | |
Verhalen & Gedichten |
Een treinbrief ( beetje lang weer ) Verwijderd | 14 | 15-09-2004 14:45 | |
Lichaam & Gezondheid |
Eten en werken Melig-Meissiej | 14 | 24-07-2003 11:07 | |
Verhalen & Gedichten |
Een dagje van een afdeling Eend | 15 | 09-12-2002 13:11 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Dag des Oordeels Mujahidien | 82 | 24-02-2002 21:59 |