Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-07-2004, 14:55
Verwijderd
Ik heb Delphi 6. Ik heb Import Type Library gedaan en msnmsgr.exe (versie 6.2) gekozen, maar heb nu dus alleen MessengerPriv en MsgrSessionManager, die eigenlijk niet nodig heb. Deze zijn dacht ik om een peer-to-peer verbinding tot stand te brengen. Er moet geloof ik nog een Messenger object zijn, waarmee ik kan inloggen, berichten kan verzenden, etc. Hoe kan ik dit importeren in Delphi? Kan ik het eigenlijk wel importeren als control?

Een simpel voorbeeld om verbinding te maken of in ieder geval de functies en properties beschikbaar te maken zou wel handig zijn
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-07-2004, 15:00
Verwijderd
http://www.hypothetic.org/docs/msn/index.php

Ik denk dat je daar meer aan hebt
Met citaat reageren
Oud 01-07-2004, 15:08
Verwijderd
Citaat:
********** schreef op 01-07-2004 @ 16:00 :
http://www.hypothetic.org/docs/msn/index.php

Ik denk dat je daar meer aan hebt
Dit is eigenlijk allemaal gewijd aan het protocol, maar niet aan de API's. Maar in ieder geval bedankt
Met citaat reageren
Oud 01-07-2004, 15:12
Verwijderd
Citaat:
12Trix schreef op 01-07-2004 @ 16:08 :
Dit is eigenlijk allemaal gewijd aan het protocol, maar niet aan de API's. Maar in ieder geval bedankt
Ik dacht dat je gewoon zelf een MSN Messenger wilde bouwem, maar als ik het goef begrijp dus niet
Met citaat reageren
Oud 01-07-2004, 15:39
Verwijderd
Citaat:
********** schreef op 01-07-2004 @ 16:12 :
Ik dacht dat je gewoon zelf een MSN Messenger wilde bouwem, maar als ik het goef begrijp dus niet
Dat inderdaad niet nee Ik wil graag met een beetje gemak berichten e.d. kunnen verzenden, zodat ik bijv. een botje kan bouwen. Lijkt me wel eens leuk om daar mee te stoeien

Het hele protocol doorspitten duurt me een beetje te lang Ik kan me ook niet lang bezighouden met hetzelfde.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten