Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-07-2004, 12:17
Verwijderd
Niet zo simpel als het in de titel lijkt hoor, maar ik zoek:
een 'fotoalbum' waar je de foto's makkelijk toevoegd, het in meerdere pagina's verdeeld voor de laadtijd, waar je zelf de opmaak van kan maken die wel op je eigen host gezet moet worden

(is voor een site van een reunie en ik moet zeggen dat ik geen zin heb om na die 314 foto's te verkleinen dan ook nog eens stuk voor stuk in een html bestand te gooien en die te verdelen in pagina's )
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-07-2004, 12:34
Verwijderd
Album: www.picserver.org
PicResize: ImageResizer Powertool
Met citaat reageren
Oud 01-07-2004, 12:50
Verwijderd
Citaat:
********** schreef op 01-07-2004 @ 13:34 :
Album: www.picserver.org
PicResize: ImageResizer Powertool
het moet op de host van de site zelf (het moet in een site gepropt worden dus ik moet de opmaak zelf kunnen veranderen)
Met citaat reageren
Oud 01-07-2004, 13:22
Verwijderd
Citaat:
kydnav schreef op 01-07-2004 @ 13:50 :
het moet op de host van de site zelf (het moet in een site gepropt worden dus ik moet de opmaak zelf kunnen veranderen)
www.lycos.nl ofzo
Met citaat reageren
Oud 01-07-2004, 13:24
Verwijderd
Citaat:
********** schreef op 01-07-2004 @ 14:22 :
www.lycos.nl ofzo
ik bedoelde de host van de al bestaande site, die bij de foto's hoort. (de site staat al online ed. moet alleen de foto's nog) (henkpinkster.nl dus)
Met citaat reageren
Oud 01-07-2004, 13:25
Koen
Koen is offline
Citaat:
********** schreef op 01-07-2004 @ 14:22 :
www.lycos.nl ofzo
Offtopic:
Hier schiet ze waarschijnlijk echt wat mee op ja. Als je toch weinig te melden hebt kan je 't misschien beter voor je houden.

Ontopic: Heb je PHP/MySQL ondersteuning, kydnav? Zoja; dan zou je eens op http://www.hotscripts.com/ kunnen kijken, daar staan wel een aantal voorgebakken scripts.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2004, 13:37
Verwijderd
Citaat:
Koen schreef op 01-07-2004 @ 14:25 :
Offtopic:
Hier schiet ze waarschijnlijk echt wat mee op ja. Als je toch weinig te melden hebt kan je 't misschien beter voor je houden.

Ontopic: Heb je PHP/MySQL ondersteuning, kydnav? Zoja; dan zou je eens op http://www.hotscripts.com/ kunnen kijken, daar staan wel een aantal voorgebakken scripts.
oeh dank je, heb er gelijk een gevonden
*gooit bij favorieten*
Met citaat reageren
Oud 01-07-2004, 14:13
Verwijderd
Citaat:
Koen schreef op 01-07-2004 @ 14:25 :
Offtopic:

Offtopic:
Op lycos kun je je foto's dumpen en daar kun je kiezen of er een gallery van gemaakt word ja
Met citaat reageren
Oud 01-07-2004, 14:43
Koen
Koen is offline
Citaat:
********** schreef op 01-07-2004 @ 15:13 :
Offtopic:
Op lycos kun je je foto's dumpen en daar kun je kiezen of er een gallery van gemaakt word ja
Offtopic:
Citaat:
het moet op de host van de site zelf
Welk woordje snap je niet?
Met citaat reageren
Oud 01-07-2004, 14:47
Verwijderd
Citaat:
Koen schreef op 01-07-2004 @ 15:43 :
Offtopic:

Welk woordje snap je niet?
Offtopic:
Je kunt bij lycos die meuk toch uploaden zodat er een fotoboek gemaakt word.
Wat klopt er dan volgens jou niet?
Met citaat reageren
Oud 01-07-2004, 14:56
M@rco
M@rco is offline
Citaat:
********** schreef op 01-07-2004 @ 15:47 :
Offtopic:
Je kunt bij lycos die meuk toch uploaden zodat er een fotoboek gemaakt word.
Wat klopt er dan volgens jou niet?
Ze hééft al een host, ze zoekt gewoon een los script waarmee ze op de serverruimte die ze NU AL HEEFT een gallery kan maken.
Oud 01-07-2004, 15:01
Verwijderd
Citaat:
M@rco schreef op 01-07-2004 @ 15:56 :
Ze hééft al een host, ze zoekt gewoon een los script waarmee ze op de serverruimte die ze NU AL HEEFT een gallery kan maken.
Oh, ja ik wist niet dat ze al ruimte had..
Overheen gelezen
Met citaat reageren
Oud 01-07-2004, 17:15
Auryon
Auryon is offline
Het beste fotoboekscript.... http://gallery.menalto.com/ . Er is een hele site vol skins voor dit fotoboek en ze zijn ook nog eens redelijk gemakkelijk zelf aan te passen.

Foto's toevoegen is een fluitje van een cent, je kan zelf gebruikers toevoegen en ze bepaalde rechten geven in je fotoboek (zoals een bepaald album enkel toegankelijk voor bepaalde users).

Installeren is ook niet lastig, enkel alles uploaden en dan configuratiescript uitvoeren.

Ik gebruik dit fotoboek zelf al meer dan een jaar en ben er echt supertevreden over

Succes
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten