Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-07-2004, 21:54
henkjuhhhh
henkjuhhhh is offline
kej ik zal me even voorstellen ben nieuw op dit forum ik ben henk
sinds vorig jaar ben ik stapel op een meisje we noeme drr maar even meisje X ik kon haar via een vriendin van me broer daar het zusje van het was een vriendin van haar .. nou tot nu toe alles goed ze had me op msn toegevoegt bla bla bla ik vond drr dusz leuk en we kopnden goed met elkaar opschieten op msn vertelde we alles tege elkaar maar op school zei ik alleen hoi tege haar als ik langs haar liep ofsow njah k werd steeds meer verlieft op drr en heb drr dusz nix aan gedaan k hep drr eens een keer heel nonchalant op msn gevraagd terwijl ik eigenlijk nog nooit eg goed met haar gepraat had in het echt njah juh raad ut dusz afgewezen en met carnaval wel ff met haar gedanst en gevraagt hoellaat ze na huis ging je weet wel maar ook voor de rest nix dusz zij alweer met andere jongens aant zoene en ze is eg een heel lief knap meisje nou een maand ofsow kwam er een persoon tussen persoon y zeg maar daar kreeg ze wat meej k ken hem wel beetje mah niet sow goed k vond um eg een sul meteen mjah kan er ook nix aan doen wat meot ik nou doen ze heeft nou maand met hem en k ben eg helemaal stapel op drr en dat weet ze mah zij is verlieft op hem he tsjah iemand een geode raad voor mij?? alvast bedankt greetzz henk
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-07-2004, 21:58
Fuzzly
Fuzzly is offline
Forget and move on.
Oud 03-07-2004, 21:58
Dzjes
Dzjes is offline
Sorry, maar je verhaal is bijna niet leesbaar.. (interpunctie!), en daarbij zijn er nog veel onleesbare woorden die best wat beter kunnen,

Anyway, wat ik eruit heb opgemaakt is dat je verliefd bent op een meisje? maar zij niet op jou?

Sorry dan, maar ik vrees dat je gaat moeten proberen haar te vergeten, ze heeft je al eens afgewezen, en ze is verliefd op een ander. Gun haar haar geluk, en probeer het van je af te zetten. Ga iets leuks doen, en probeer later om gewoon vrienden met haar te worden..?
Met citaat reageren
Oud 03-07-2004, 22:00
henkjuhhhh
henkjuhhhh is offline
jah vet daar heb k wat aan had ik zelf ook kunne verzinne
MAAR IK WIL HAAR valt er dan niks te proberen ???
en hoe zou ik dat dan moeten aanpakken mischien mensen die ervaring hebben hiermee
Met citaat reageren
Oud 03-07-2004, 22:05
Fuzzly
Fuzzly is offline
Citaat:
henkjuhhhh schreef op 03-07-2004 @ 23:00 :
jah vet daar heb k wat aan had ik zelf ook kunne verzinne
MAAR IK WIL HAAR valt er dan niks te proberen ???
en hoe zou ik dat dan moeten aanpakken mischien mensen die ervaring hebben hiermee
1.Druk jezelf niet de grond in.
2.Als zij je niet wilt is het haar verlies niet de jouwen.
3.JE kunt hopeloos gaan wachten en niemand krijgen.

Dit kan misschien wel hard zijn en moeilijk en al, maar ik heb dit zelf ook mee gemaakt.
Oud 03-07-2004, 22:07
Dzjes
Dzjes is offline
Als je het zelf ook had kunnen verzinnen waarom zet je het hier dan?

Verder, er is gewoon géen manier, punt. Als ze verliefd is op een ander heb je gewoon pech gehad. Forget and move on.
Je kunt nog 10 000 serenades gaan voeren onder haar raam, ze heeft je al een duidelijke nee gegeven, het enige wat er dan nog van kan komen is een ruzie, en jij die een vriendin kwijt bent.
Tuurlijk is het niet makkelijk, maar wat nog wel tegenwoordig? Veel mensen hebben dit al eens meegemaakt hoor,
maar uiteindelijk zijn zij er ook terug bovenop geraakt.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2004, 22:24
henkjuhhhh
henkjuhhhh is offline
okay dan ja k zie zelf ook nix anders in eigenlijk mjah ut ging ook alweer wat beter, tot een vriend van muh met mij na een meisje was en zusje van haar vriend ook daar was en zij tege mij toen ze wist tot ik haar broers vriendin leuk vond vannuh jah dat meisje die is nou bij me broer die zulle wel liggen te vrijen ensow voelde ik me tog weer kut mjah bedankt voor jullie hulp alvast groetjes henk
Met citaat reageren
Oud 03-07-2004, 22:26
henkjuhhhh
henkjuhhhh is offline
k reed vandaag met me broer langs um en hij zwaaide bes aardig tege mij k vind um neit eg sown sul meer mjah hij kan er ook nix aandoen mjah
groetjes henk
Met citaat reageren
Oud 03-07-2004, 22:26
da leentjuh
da leentjuh is offline
Misschien als je je bericht aanpast (interpunctie, normale spelling), zal ik 'm lezen .
Oud 03-07-2004, 22:36
Dubbel_FriSsS_
Dubbel_FriSsS_ is offline
Citaat:
da leentjuh schreef op 03-07-2004 @ 23:26 :
interpunctie
zozo wat en moeilijk woord

ja henk heb pcies het z11de gehad gewoon pcies hetzelfde.. was ongeveer 6maanden geleden.. maar ben blij dat het zo gegaan is.. heb nu tog nog en hele lieve/mooie vriendin gevonden
Met citaat reageren
Oud 03-07-2004, 23:22
Verwijderd
Citaat:
da leentjuh schreef op 03-07-2004 @ 23:26 :
Misschien als je je bericht aanpast (interpunctie, normale spelling), zal ik 'm lezen .
Met citaat reageren
Oud 03-07-2004, 23:40
Verwijderd
Nederlands, motherfucker. Spreek je het?
Met citaat reageren
Oud 03-07-2004, 23:45
GRRR
GRRR is offline
moederneuker nare de veranglicaansing van de nederlandse maatschappij is ook een kwalijke zaak.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2004, 23:46
Verwijderd
Fuck, je hebt gelijk.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2004, 23:47
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
nare man schreef op 04-07-2004 @ 00:46 :
Fuck, je hebt gelijk.
Ja, doe het dan meteen goed. NEUK.