Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-03-2003, 15:35
Verwijderd
Hello all,

Sinds mijn zusje zo handig is geweest onder mijn profiel op MSN in te loggen, doet ie dat nu automatisch. Ik heb 'm teruggezet naar mijn hotmailadres, dus in zoverre is er nix aan de hand, MAAR IK WIL HELEMAAL GEEN MSN DIE AUTOMATISCH LAADT ALS IK VERBINDING MAAK!!!
(ik gebruik namelijk Trillian)

Wat kan ik eraan doen om te zorgen dat MSN niet onder mijn profiel automatisch inlogt, en wél onder die van anderen die dat willen.

(en nee, msn bannen van internettoegang met firewall is ook geen optie, dan heb ik een boos zusje )

Any ideas?? (ik zie vast iets heel stoms over het hoofd...)

BVD

JOOST
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-03-2003, 15:38
Martin
Martin is offline
Probeer het eens hier of hier. Hier staat exact dezelfde fout als die jij maakt.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 15:39
dafelix
dafelix is offline
Citaat:
PCRodent schreef op 25-03-2003 @ 16:35:
Hello all,

Sinds mijn zusje zo handig is geweest onder mijn profiel op MSN in te loggen, doet ie dat nu automatisch. Ik heb 'm teruggezet naar mijn hotmailadres, dus in zoverre is er nix aan de hand, MAAR IK WIL HELEMAAL GEEN MSN DIE AUTOMATISCH LAADT ALS IK VERBINDING MAAK!!!
(ik gebruik namelijk Trillian)

Wat kan ik eraan doen om te zorgen dat MSN niet onder mijn profiel automatisch inlogt, en wél onder die van anderen die dat willen.

(en nee, msn bannen van internettoegang met firewall is ook geen optie, dan heb ik een boos zusje )

Any ideas?? (ik zie vast iets heel stoms over het hoofd...)

BVD

JOOST
staat wel iets bij options ofzowiets, moet je ff zoeken (ik weethet niet wat heb geen MESSENGER meer op deze comp)
Oud 25-03-2003, 15:40
Martin
Martin is offline
Citaat:
dafelix schreef op 25-03-2003 @ 16:39:
staat wel iets bij options ofzowiets, moet je ff zoeken (ik weethet niet wat heb geen MESSENGER meer op deze comp)
Er staat niets bij "Options", het is gewoon het vinkje bij "Automatisch aanmelden" dat ingeschakeld is.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 15:41
dafelix
dafelix is offline
Citaat:
Martin schreef op 25-03-2003 @ 16:40:
Er staat niets bij "Options", het is gewoon het vinkje bij "Automatisch aanmelden" dat ingeschakeld is.

sorry my mistake
Oud 25-03-2003, 15:52
Verwijderd
Ok even voor de duidelijkheid:

Martin: 2 topics bekeken; 1tje was bigbrother uit 2001 en die andere had ik nix aan, maar iig bedankt voor je moeite.

De rest: het vinkje bij 'meld mij automatisch aan' is UIT.
Onder Options staat zoals eerder door iemand anders gezegd niets zinnigs.

M'n zusje is zo handig geweest een .NET Passport aan mijn profiel vast te binden. Erg leuke technologie allemaal maar ik wil geen passport en al zeker niet dat van haar. Nu hoort bij mijn profiel mijn eigen passport, maar hoe haal ik díe er weer uit?

Onder gebruikersaccounts (configscherm) kun je m wel wijzigen, maar niet verwijderen...

Wat nu??

BVD
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 16:14
-niels-
-niels- is offline
ok... even zoeken:

start -> uitvoeren -> gpedit.msc

Gebruikersconf.
- Beheer Sjabloon
- - Windows Messenger (als je msn heb hoop ik dat ie daar ook tussen staat, andes mss onder software)
- - - En daar zie je 2 opties: Opstarten verbeiden of in eerste instantie niet opstarten... dubbelklik en dan inschakelen... welke je wil... (als je je zusje echt een eigen account wil aansmeren zou ik de eerste doen :> )
Oud 25-03-2003, 16:18
-niels-
-niels- is offline
Voor dat laatste... btw... ik zie het ook niet zosnel.. eigk alleen je account wissen en opnieuw aanmaken :/
Oud 25-03-2003, 17:06
Verwijderd
Citaat:
-niels- schreef op 25-03-2003 @ 17:14:
ok... even zoeken:

start -> uitvoeren -> gpedit.msc

Gebruikersconf.
- Beheer Sjabloon
- - Windows Messenger (als je msn heb hoop ik dat ie daar ook tussen staat, andes mss onder software)
- - - En daar zie je 2 opties: Opstarten verbeiden of in eerste instantie niet opstarten... dubbelklik en dan inschakelen... welke je wil... (als je je zusje echt een eigen account wil aansmeren zou ik de eerste doen :> )
Perfect that oughta do it. Dankjewel
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 17:45
Purgatori
Purgatori is offline
Het kon makkelijker...? Je kunt msn der gewoon helemaal afgooie, opnieuw installere.. Dan kun je als je wilt kieze om iemand anderz automatisch aan te late melde.. En dat kun je zelfs naderhand ook weer uitzette (MSN 5). Ergens in opties staat alles, zoals: (Ik heb engelse versie)

Run Messenger when windows starts

Open Messenger main window when windows starts

Allow automatic sign in when connectet to internet

Display msn today when messenger signs in

(Kun je allemaal aan en uit vinke)

en nog een paar opties. Dat kan dus met msn 5, maarja.. Jij hebt trillian.. Ik vind voor mezelf trillian een kut progje.. Kweet niet of je et alleen voor msn gebruikt.. Maar dan kun je beter msn 5 gewoon downe.. Want er zijn al veel dinge voor.. Zoals, DMSN en Msn Plus 2. Daar kun je et zelfde of zelfs meer mee als met trillian.

Greetz,
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten