Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ok even voor de duidelijkheid:
Martin: 2 topics bekeken; 1tje was bigbrother uit 2001 ![]() De rest: het vinkje bij 'meld mij automatisch aan' is UIT. Onder Options staat zoals eerder door iemand anders gezegd niets zinnigs. M'n zusje is zo handig geweest een .NET Passport aan mijn profiel vast te binden. Erg leuke technologie allemaal maar ik wil geen passport en al zeker niet dat van haar. Nu hoort bij mijn profiel mijn eigen passport, maar hoe haal ik díe er weer uit? Onder gebruikersaccounts (configscherm) kun je m wel wijzigen, maar niet verwijderen... Wat nu?? BVD |
![]() |
|
ok... even zoeken:
start -> uitvoeren -> gpedit.msc Gebruikersconf. - Beheer Sjabloon - - Windows Messenger (als je msn heb hoop ik dat ie daar ook tussen staat, andes mss onder software) - - - En daar zie je 2 opties: Opstarten verbeiden of in eerste instantie niet opstarten... dubbelklik en dan inschakelen... welke je wil... (als je je zusje echt een eigen account wil aansmeren zou ik de eerste doen :> )
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Het kon makkelijker...? Je kunt msn der gewoon helemaal afgooie, opnieuw installere.. Dan kun je als je wilt kieze om iemand anderz automatisch aan te late melde.. En dat kun je zelfs naderhand ook weer uitzette (MSN 5). Ergens in opties staat alles, zoals: (Ik heb engelse versie)
Run Messenger when windows starts Open Messenger main window when windows starts Allow automatic sign in when connectet to internet Display msn today when messenger signs in (Kun je allemaal aan en uit vinke) en nog een paar opties. Dat kan dus met msn 5, maarja.. Jij hebt trillian.. Ik vind voor mezelf trillian een kut progje.. Kweet niet of je et alleen voor msn gebruikt.. Maar dan kun je beter msn 5 gewoon downe.. Want er zijn al veel dinge voor.. Zoals, DMSN en Msn Plus 2. Daar kun je et zelfde of zelfs meer mee als met trillian. Greetz, |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
nieuwste msn en winXP remy476 | 3 | 07-09-2010 14:40 | |
Software & Hardware |
[Centraal] Instant Messaging Enlightenment | 500 | 18-07-2005 14:22 | |
Software & Hardware |
[WinXP] Opnieuw installeren? Stofzuigerslang | 2 | 18-04-2004 09:06 | |
Software & Hardware |
problemen met IE 6, winXP en HoTMaiL (MSN) itsmeagain | 23 | 17-03-2003 16:41 | |
Software & Hardware |
WinXP Scrollbars (traag?) Energy! | 5 | 05-03-2002 16:12 | |
Software & Hardware |
kan nix via msn verzenden omdat geblokeerd is in netwerk ofzoiets :S Beyoned | 32 | 04-03-2002 10:07 |