![]() |
||
Citaat:
||
Waar ik aan denk? Hmmm... Als ik mijn geilheid voel opkomen, schieten er vooral allemaal geile beelden door mijn hoofd. Dit kunnen zowel herinneringen aan eerdere ervaringen zijn, als (wilde) fantasieën die ik wellicht nog eens wil waarmaken. Beide gedachten zorgen ervoor dat mijn geilheid nog meer aanwakkert, waardoor ik ook daadwerkelijk tot actie wil overgaan.
Als je eenmaal in het spel zit met z'n tweeën, concentreer ik me vooral op mijn partner. Ik bedenk me hoe ik hem het beste kan laten genieten, hoe ik hem helemaal gek kan maken en hoe ik langzaam steeds meer macht over hem krijg (ben nu eenmaal iemand die zelf graag veel controle heeft.... ![]() Citaat:
![]() Daarom is dat idee van die spiegel van jou ook zo geweldig lieverd ![]()
Laatst gewijzigd op 30-06-2004 om 10:01. |
![]() |
||
Citaat:
- "De beelden van vlezige tunnels suizen ook door mijn hoofd. Pak gauw een spiegel !" "Ah, je hebt het verpest..."
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ieder zijn eigen interpretatie natuurlijk ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Neuken. Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Post staat op werk, 1st thing tommorow staat ie er op.
||
![]() |
Citaat:
![]() [ontopic] Wat gaat er allemaal door mijn hoofd. Als ik geil word dan begint dat met een gevoel, dat ik heel erg dicht bij mijn vriendin wil zijn. Dat ik haar wil ruiken, en voelen, dat ik me heerlijk verdoofd van haar geur wil voelen, en me wil laten gaan met haar, ik ben nogal geur-ingesteld (ik kan dus ook botergeil worden van een achtergelaten nachtpon die zóó heerlijk ruikt). Ja hoe leg je dat goed uit, ik denk niet in beelden dat ik mijzelf haar zie nemen op allerlei manieren. De gedachte dat ik haar mag plezieren vind ik opwindend. Dat IK idd degene ben met wie ze plezier heeft. En het vooruitzicht dat we samen zo gaan genieten vind ik geil. Het idee dus, niet zozeer het beeld, het zal vast voorkomen dat ik het me ook wel inbeeld, maar dit is meer met masturberen het geval. Als we eenmaal aan het vrijen zijn dan is zij mijn belevingswereld geworden. En dan ben ik degene die haar mag opgeilen, die gedachte alleenal vind ik fantastisch, en dan haar gezicht te zien wanneer ik haar wat toefluister. Wanneer we liggen te droogneuken en wanneer onze handen overal zijn gaan mijn gedachtes over hoe ik haar zou willen laten genieten, dus dan plot ik ook een scenario uit van wat ik allemaal wil doen met haar. Wat Pallas vertelde daarover komt wel in de buurt. En het feit dat zij MIJ wil vind ik super. Beginnen we aan seks dan denk ik aan meerdere dingen, misschien soms iets teveel. Een deel van die gedachtes zijn op haar gericht, hoe denk ik dat zij het wil, wat vind zij lekker, oh dit? dan doen we dat nog iets langer. En een deel gericht op mijzelf, hoe voelt dit hoe voelt dat, bouwt het te snel op, dan ff afleiding zoeken in men gedachten, maar vaker ga ik mee in haar spanningsboog. Dus dan zoek ik afleiding, dan voel ik even wat minder, kreunt ze het uit, ben ik vervolgens nog véél verder dan ik eerst was. ![]() Maar bij de seks komen er geen beelden omhoog. Er komen 'zinnen' in mijn hoofd omhoog. Dan praat ik vaak tegen haar in mijn gedachtes of irl natuurlijk, vaak is dat ophitsend. En als ik klaarkom wil ik graag dat ze me ziet. Dat ik haar kan aankijken met van die mooie glazige oogjes, en dat ze ziet dat ik kom voor haar, van haar.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Nu g aik ook niet mediteren vorodat ik aan seks begin, omdat ik vind dat seks spontaan moet zijn, ik kan niet denken van, hmm het is nu half 9. om half 10 heb ik seks, dus laat ik nu even genieten van de rust en even mediteren.. als dat zo zou zijn, dan zou voor mij de lol er al snel vanaf zijn.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Lotushouding was inderdaad wat over the top, maar lichamelijk en geestelijk ontspannen zijn is wel fijn, hoewel dat (bij mij althans) lastig te forceren is, geforceerde ontspanning is nep. Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
WAAR IS DIE VERDOMDE KNOP? ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Je kan toch best even lekker gaan liggen, diep inademen en langzaamuitademen, en alle spieren ontspannen, relaax muziekje op, waar je niet actief van wordt. En even denken aan iets rustigs, zoals de tekst van de muziek. Dat zou als het goed is best ontspannend moeten werken.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Einde van een vriendschap soccerfreak | 17 | 08-02-2013 16:44 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel je je op relationeel gebied, #52 Verwijderd | 500 | 07-01-2007 20:24 | |
Liefde & Relatie |
Gaat dit ooit nog over? onzekerdoosje:p | 13 | 24-06-2004 12:39 | |
Psychologie |
mijn hoofd zit vol eeh...? | 16 | 31-01-2003 22:14 | |
Lichaam & Gezondheid |
Bloedsmaak... Anne | 12 | 14-12-2002 17:10 | |
ARTistiek |
Wat borrelt er bij jou op in je hoofd... bubbeltjes | 8 | 08-12-2001 18:08 |