Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Waar? ![]() |
![]() |
|
oh, hij is nog lang niet af, hoor.
maar het begint te komen\ edit: heb ff een versie gemaakt en in een rarfile gezet zodat je een beetje een indruk krijgt, maar het werkt nog niet goed hoor en er zit nog veel diag spul in home.deds.nl/~arno/xoid.rar bij de editor kan je ook een level testen, maar nog niet veel werkt (goed) Laatst gewijzigd op 30-06-2004 om 17:10. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
maar kent iemand atari ST dat was al wel weer met floppy's maar ook dat soort spellerjes. wat ook zo is, die spellen van vroeger kun je soms onmogelijk uitspelen terwijl je tegenwoordig elke shooter wel kunt uitspelen. |
![]() |
|||
Citaat:
geen buigende floppy shit, gewone disks en tapes en cassette bandjes ![]() Citaat:
ja, hij is ook nog LANG niet af... ![]() maar, 't begint al wel ergens op te lijken toch? |
![]() |
|
Hm enige spel van de C64 die ik me nog herrinner was dat je met een helikopter naar allemaal plaatsen in nederland moest vliegen, maar daar was ik nooit zo goed in (niet eens omdat ik zo slecht was in topografie).
Op een of andere manier heeft elke C64 die we hadden (allemaal 2e/3e/4e hands) het begeven, helaas
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
gaat nog weg, er staat veel diagtroep tussen. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|