| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
nare??
|
|
||
|
Citaat:
...zoals ik al zei in mn beginpost, is het een combo versterker. Hier kan ik dus (zonder te gaan zagen e.d.) alleen 10" in gooien. Het geld wat ik te besteden heb is niet echt belangrijk, deze versterker moet gewoon weer goed werken, dus de prijs maakt me niet uit voor goede spullen. Eminence zat ik zelf ook al naar te kijken, had ik ook goeie dingen over gehoord.
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Ik heb zelf deze 2 En jij hebt deze ?Volgens mij was een orginele Eden speaker niet zo heel erg duur, maar dat weet ik niet meer zeker. Een tijd geleden had ik gekeken hoe duur onderdelen waren maar volgens mij nog onder de 30 dollar. Ik kan het ook heel erg mis hebben, het is ook even niet zo gemakkelijk te vinden aangezien de site waard de Eden onderdelen op staan "under construction" is.
Spoiler
100% Eden
|
||
|
|
||
|
Citaat:
) Het liefst zet ik er natuurlijk weer 2 Eden speakers in, maar dan moeten die wel leverbaar zijn. Zal dinsdag ook nog even langs de muziekwinkel, kijken wat zij hebben voor moois
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat: