Citaat:
Dat bestaat niet.
En meisjes die roepen dat ze absoluut niet naar bed willen met een jongen met een kleine penis hebben 1) waarschijnlijk nog nooit sex gehad en 2) doen stoer. Dat zijn niet de meisjes met wie je naar bed moet willen.
|
@ apate ik ben het met je eens

, en echt ik hoop een meisje te ontmoeten dat dat wel accepteert. om eerlijk te zijn geef ik ook om uiterlijk maar natuurlijk ook om innerlijk. EN IK HOOP DAT DE MEESTE MEISJES NORMAAL ZIJN EN DIE NIET DAAROVER STOER DOEN ZOALS JIJ ZEI
ik ben ook niet degene die zegt me vriendin moet de 2 borsten hebben die groter zijn dan 2 pompoenen en die een kont van een olifant moet hebben. maar ze mag gewoon normale borsten en een normale kont hebben en mag ook groter. net zoals ik geen toren hoef te hebben tog? en bovendien doet een toren denk ik HÉÉl veel pijn bij je vriendin..
en ja het lengte dat ik uiteindelijk minstens zou willen is niet minder dan de 13cm maar jha.. dat is afwachten en hopelijk krijg ik zo snel mogelijk me groeispurt die ik nog nooit heb gekregen en groeit alles in 1 keer heel snel en heel veel =/
ja het enige wat ik nu kan doen is afwachten.. en als ik een vriendin krijg in paniek raken.
en een vraag aan alle meisjes / vrouwen hier , EERLIJK zijn

: maakt het jou / u uit als jou vriendje een penis lengte van rond de 10 ,11cm of minder had? ((minimale lengte om te kunnen neuken is 7cm)) heb je daar last van? bijvoorbeeld : dat je geen zin meer in seks hebt omdat het niet opwindend genoeg is of je voelt niks of iets anders , als je daar last van had , wat zou jij / u doen? GRAAG EERLIJK ZIJN
en thanks iedereen! gelukkig dat meisjes meestal tot hun 16e groeien! dan kan ik als ik bijvoorbeeld verliefd ben en als ze wat langer is kan ik nog een paar jaar groeien en wat langer dan haar worden