Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-01-2012, 18:15
depress
depress is offline
ik vraag me af of ik me penis kan vergroten.. maar wel ''natuurlijk'' ik heb heel wat gelezen dat er oefeningen en technieken zijn zoals jelken. dat zou echt zo gaaf zijn als het werkt en mijn vraag is werkt het?!? en is het goed voor mijn leeftijd en lichaam? zo ja kunnen jullie een link met een juiste techniek en eentje die gratis is posten? of is er een ander goede gezonde manier? want ik heb namelijk een abnormaal kleine penis , in erectie is die rond de 7 en 8cm op een 15 jarige leeftijd! en dat zal geen 1 meisje accepteren!

soms zie ik jongens van 12 jaar hier vragen ''mijn penis is in erectie 12cm! is dat klein?! ga ik dood?!?'' en dan wordt ik zo gek wees blij met die lengte op die leeftijd , kijk mij nou.. aftrekken lukt niet eens met de hand.. en ik schaam me dood. extra info : beetje schaamhaar , me hele lichaam is klein en ik ben kort en ligt misschien daaraan. BELANGERIJK VRAAG : zal de lengte van me penis de minimale lengte bereiken zonder een vergroting ? ongeveer 15cm?

Laatst gewijzigd op 12-01-2012 om 19:44.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2012, 14:40
Pluis
Pluis is offline
Jongens van 12 die zeggen dat hun penis in erectie 12 centimeter is, liegen.
En er is geen manier om je penis langer te maken met oefeningen of andere fratsen. Als je 15 bent ben je nog lang niet uitgegroeid en het groter worden van je penis is een van de laatste dingen die gebeurt tijdens de ontwikkeling van de man. ofwel: gewoon geduld hebben.

en een kleine troost: toen ik 15 was vond ik piemels in het algemeen maar enge wiebeldingen, laat staan dat ik nadacht over het formaat
Oud 13-01-2012, 17:18
Greenscarfed
Greenscarfed is offline
je bent nog niet volledig volgroeid dus het kan zijn dat dat nog wat gaat groeien.. omdat je zegt dat je een beetje schaamhaar hebt enzo ga je wss jezelf nog verder ontwikkelen ivm je lichaam.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2012, 18:01
Mark52
Mark52 is offline
Als ik jou was zou ik niet gaan klooien met oefeningen enzo om proberen je piemel groter te maken. Voor je het weet beschadig je je piemel en dan ben je veel verder van huis.

Misschien een kleine troost als ik zeg dat mijn piemel na mijn 15e nog wel een paar centimeter groter geworden is. Dat zou bij jou ook goed kunnen, want volgens mij kun je zelfs tot je 21e ofzoiets nog doorgroeien.

Ja 7, 8 centimeter is niet echt groot, maar wel in verhouding met de rest van je lichaam als ik het zo hoor. Je zei dat je zelf nogal klein bent. Als je er heel erg mee zit dat alles aan jou zo klein is zou ik anders even langs de dokter gaan ofzo?

Ik hoop dat je hier iets aan hebt
Met citaat reageren
Oud 13-01-2012, 18:06
Mark52
Mark52 is offline
Ik zie trouwens dat je wenst de 'normale' lengte van 15 centimeter te bereiken. Je moet weten dat zo rond de 15 cm het GEMIDDELDE is. Dat betekent dus dat ongeveer de helft van de mannen een grotere piemel zal hebben dan 15 cm en ongeveer de helft van de mannen heeft een piemel die kleiner is dan 15 cm. Misschien hoor jij wel bij die 2e groep.

Dat is niet raar of een schande ofzo.. met jou vele andere mannen. Ik kan me wel voorstellen dat je graag de 10+cm haalt zodat je fatsoenlijk seks kunt hebben, maar zoals ik hierboven al zei: je kunt nog een aantal jaren groeien en als je daar geen vertrouwen in hebt dat zou ik gewoon naar de dokter gaan
Met citaat reageren
Oud 13-01-2012, 23:46
depress
depress is offline
sorry mensen me penis lengte is ongeveer 8,5 maar misschien meet ik het verkeerd en ik meette het met een geodriehoek ik zal een liniaal proberen. maar me probleem is dat als ik bv een vriendin krijg en ik wil sex of zo iets , dan zal het en moeilijk en misschien gelachen worden gaan en ik hoor heeeel erg veel meisjes zowel op het internet als in het echt : ''ik vind penis lengte belangerijk want ik wil er wel van genieten en iets gaan voelen en opgewonden raken en die met die kleintjes wil ik niet DOEI'' dat is de groottse reden waarom ik het groter wil.. en als het nou nog maar een paar cm groeit wordt het 11 of 12 cm ofzo? BALEN.. misschien maar een gezonde echt werkende pil ofzo? 1 die gewoon groter word en vooraltijd zo blijft
Met citaat reageren
Oud 14-01-2012, 11:20
Verwijderd
Het enige dat werkt is een operatie, en dat doen ze niet als je nog in de groei bent, en zéker niet als je nog niet zo ver in de puberteit bent, zoals jij hij groeit namelijk echt nog wel een heel stuk.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2012, 11:21
Verwijderd
Dat bestaat niet.

En meisjes die roepen dat ze absoluut niet naar bed willen met een jongen met een kleine penis hebben 1) waarschijnlijk nog nooit sex gehad en 2) doen stoer. Dat zijn niet de meisjes met wie je naar bed moet willen.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2012, 18:26
depress
depress is offline
Citaat:
Dat bestaat niet.

En meisjes die roepen dat ze absoluut niet naar bed willen met een jongen met een kleine penis hebben 1) waarschijnlijk nog nooit sex gehad en 2) doen stoer. Dat zijn niet de meisjes met wie je naar bed moet willen.
@ apate ik ben het met je eens , en echt ik hoop een meisje te ontmoeten dat dat wel accepteert. om eerlijk te zijn geef ik ook om uiterlijk maar natuurlijk ook om innerlijk. EN IK HOOP DAT DE MEESTE MEISJES NORMAAL ZIJN EN DIE NIET DAAROVER STOER DOEN ZOALS JIJ ZEI

ik ben ook niet degene die zegt me vriendin moet de 2 borsten hebben die groter zijn dan 2 pompoenen en die een kont van een olifant moet hebben. maar ze mag gewoon normale borsten en een normale kont hebben en mag ook groter. net zoals ik geen toren hoef te hebben tog? en bovendien doet een toren denk ik HÉÉl veel pijn bij je vriendin..
en ja het lengte dat ik uiteindelijk minstens zou willen is niet minder dan de 13cm maar jha.. dat is afwachten en hopelijk krijg ik zo snel mogelijk me groeispurt die ik nog nooit heb gekregen en groeit alles in 1 keer heel snel en heel veel =/

ja het enige wat ik nu kan doen is afwachten.. en als ik een vriendin krijg in paniek raken.

en een vraag aan alle meisjes / vrouwen hier , EERLIJK zijn : maakt het jou / u uit als jou vriendje een penis lengte van rond de 10 ,11cm of minder had? ((minimale lengte om te kunnen neuken is 7cm)) heb je daar last van? bijvoorbeeld : dat je geen zin meer in seks hebt omdat het niet opwindend genoeg is of je voelt niks of iets anders , als je daar last van had , wat zou jij / u doen? GRAAG EERLIJK ZIJN

en thanks iedereen! gelukkig dat meisjes meestal tot hun 16e groeien! dan kan ik als ik bijvoorbeeld verliefd ben en als ze wat langer is kan ik nog een paar jaar groeien en wat langer dan haar worden

Laatst gewijzigd op 14-01-2012 om 19:08.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten