Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Hij kan het niet helpen dat het hem pijn doet, tuurlijk, maar hij kan er wel met jou over praten ed. Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Over dat er niet meer is wat je kan doen om het weer goed te maken met je vriend; ik denk dat dat gewoon tijd kost. Meer kan je inderdaad niet echt doen. Maar het is wel een wijze les geweest; in de toekomst als hij iets vertelt wat misschien iets is waar je graag met andere over wilt/moet praten, misschien is het dan verstandig het vantevoren aangeven dat je er graag met anderen over wilt praten. ![]() Uiteindelijk deed je het ook alleen maar omdat je om hem geeft en hem wilde helpen, lijkt me .. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() je hebt trouwens wel gelijk met dat afhankelijk zijn, ik denk dat we allebei een beetje te afhankelijk zijn. mja ![]() iedereen verder bedankt voor de replies, het gaat nu das al een stuk beter ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() + ik ben niet van plan zoiets nog een keer te laten gebeuren ![]() @WeR, ik heb nog genoeg andere vrienden. Die jongen ken ik via mijn vriend en hij (die jongen dus ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
niet kwetsend bedoeld naar zopje trouwens... want ik snap t ook wel maar snap wel dat het heel kwetsend is als iemand op die manier vertrouwen in je had en dat dus onterecht was ... als je er kapot aangaat en hij wilt er niet over praten is dat natuurlijk een extra probleem maar mocht dat nog een keer gebeuren ... lucht je hart in anonimiteit (niet jij perse anoniem ...maar bijvoorbeeld een van die vele telefoon dingen.) omdat het anoniem gebeurt gaat het dan puur om wat jou dwars zit en niet het verbreken van vertrouwen. .. vergeet ook niet dat vrienden niet neutraal zijn en een mening klaarhebben staan die niet altijd even terecht is. en zo iemand is er om jou te helpen en niet om de ander te oordelen. hoop dat het een beetje ergens op slaat wat ik zeg ![]() maar zo te horen is t goed aan t komen en das erg ![]()
|
![]() |
|
|