Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Dat ie uiteindelijk voor zn vriendin zou kiezen had je kunnen verwachten, en sowiso, wie zegt dat ie jou niet zou bedriegen als jullie iets zouden hebben?
Ik denk dat je hem beter uit je hoofd kunt zetten, hij heeft voor zn vriendin gekozen en dat zul je toch moeten accepteren. Door proberen hem "terug te krijgen" maak je het alleen maar moeilijker voor jezelf... En wat zn vriendin betreft... het is zijn keuze om niets te zeggen. Daar zou ik me verder niet mee bemoeien. De enige die daar problemen mee krijgt ben jij zelf (ze is verliefd op hem, dus zal ze hem wel vergeven... ze verwacht niet dat een van haar vriendinnen haar vriendje probeert weg te kapen > zo zal zij het waarschijnlijk zien). Daar schiet je niets mee op he. Zeker niet als jullie nog samen op vakantie gaan. Succes |
![]() |
||
Citaat:
En achteraf lijk ik helemaal niet zo heel erg verliefd op hem te zijn, en ik had er ook al bij stil gestaan dat hij bij mij waarschijnlijk ook niet eens zo trouw zou zijn dan. Maar ik vind het gwoon een btje 'raar' dat hij totaal niet aan mij denkt, mesgien was ik wel over men oren verliefd op hem en hij maar zeuren over dat hij in de war is, terwijl het voor mij net zo moeilijk is/kan zijn... dankje voor je reactie
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Boekenrecensie literatuur Bubbeldoosje | 1 | 19-03-2009 22:19 | |
Liefde & Relatie |
Afknapper bij de dames? Juda[NL] | 93 | 09-09-2005 21:12 | |
Psychologie |
Borderline (BL) MisterDJ | 10 | 11-05-2005 06:11 | |
Liefde & Relatie |
wie zit hier nou fout..,langverhaal , maar wilt iemand het lezen?Ben erg onzeker devilcat | 327 | 24-10-2003 08:33 | |
Liefde & Relatie |
pff, me hoofd bonkt er nog van, moet ff me verhaal kwijt Mss Maddocks | 12 | 30-06-2003 13:35 |