Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-05-2002, 21:41
SpiT
SpiT is offline
Ok, ik zag opeens in mijn msnlijst iemand waar mee ik nog nooit gepraat had. Ik begon er tegen te praten en het bleek dus de vriend van iemand van mijn school te zijn, waar ik ook een btje mee om ging.
Was heel gezellig op msn, maar hij wou een keer afspreken. Ik d8 dus dat dat helemaal geen kwaad kon, gwoon gezellig.
Eerste afspraak ging nie door, ik kon niet. Toen belde hij om te vragen of ik mee wou gaan naar de verjaardag van een vriend van hem, en of ik dan mee uit ging daarna. Ja, is goed. Dus wij zijn uit gweest met ook nog een vriendin van mij. Brengt hij eerst die vriendin thuis en daarna mij. Staan we bij mijn deur, komtie opeens steeds dichter naar me toe. Ik vond hem btw erg leuk..
En hij zoende me, ik vond het aan de ene kant natuurlijk helemaal geweldig en duwde hem natuurlijk niet weg... maar aan de andere kant...
De volgende dag belt hij me weer, ik had mijn fiets bij zijn thuis laten staan. Vroeg hij of ik met die vriendin van mij naar hem toe wou komen want zijn vriend was ook daar en ze wilden gaan graffen in een kraakpand, ok ik ging.
Was heel gezellig, in dat kraakpand.. begonnen we dus weer te zoenen, hij deed net alsof hij mij ook leuk vond, dus ik d8 nja mesgien vind hij mij leuker dan zijn vriendin, anders zou hij dit niet doen. Hij zei ook dat hij best wel fout bezig was, maar dat hij dit ook niet erg vond, hij had er geen spijt van.
Paar dagen later spraken we weer af, met zen 2en dit keer. Mja, logisch waar dat op uit loopt
Weer een paar dagen daarna sprak ik hem op msn, zen vriendin had een smsje gestuurd.. ze miste hem en wou hem zien.. Hij wilde dus nu niet meer met mij afspreken omdat dat het dan alleen maar moeilijkere zou maken. Hij koos voor zen vriendin en wilde het niet van ons aan haar vertellen.
Hij maar zeuren dattie zo in de war was, en dat het vervelend zou zijn voor zijn vriendin, maar er word ook maar geen 1 moment aan mij gedacht, hoe ik me zou moete voele.. mja..
Ik weet nu dus niet hoe ik me tegen haar moet gedragen, tegen hem btw ook niet zo goe..
*sorry* dit verhaal moest ik gwoon even helemaal kwijt...

[en ja, ik weet ook wel da'k fout bezig was/ben]

Laatst gewijzigd op 12-05-2002 om 21:50.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-05-2002, 21:59
HeerVanHasselt
HeerVanHasselt is offline
Je zou samen met die vriendin van hem die gozer moeten dumpen.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2002, 01:29
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
meis..

wrom hat je nx gezegd?

*knuv*

klotezooj... :/
Met citaat reageren
Oud 13-05-2002, 06:45
SpiT
SpiT is offline
Citaat:
wallflower schreef:
meis..

wrom hat je nx gezegd?

*knuv*

klotezooj... :/
eiglijk mogt niemand 't weten.. mja.. toen ik dit poste was ik vergeten dat jij hier ook zat.. en tja geen zin om het voor me te houwe.. alleen; jij weet dit niet he..?
Oud 13-05-2002, 06:46
SpiT
SpiT is offline
Citaat:
HeerVanHasselt schreef:
Je zou samen met die vriendin van hem die gozer moeten dumpen.
als die vriendin het weet, word ze boos op hem maar ook op mij.. kga zelfs nog met die vriendin (+ paar vrienden) een week op vakantie...
Oud 13-05-2002, 17:50
SpiT
SpiT is offline
ff een klein upje, want ik wil tog wat advies eiglijk.. asjeblief...
Oud 13-05-2002, 18:13
eden6
eden6 is offline
Dat ie uiteindelijk voor zn vriendin zou kiezen had je kunnen verwachten, en sowiso, wie zegt dat ie jou niet zou bedriegen als jullie iets zouden hebben?

Ik denk dat je hem beter uit je hoofd kunt zetten, hij heeft voor zn vriendin gekozen en dat zul je toch moeten accepteren. Door proberen hem "terug te krijgen" maak je het alleen maar moeilijker voor jezelf...

En wat zn vriendin betreft... het is zijn keuze om niets te zeggen. Daar zou ik me verder niet mee bemoeien. De enige die daar problemen mee krijgt ben jij zelf (ze is verliefd op hem, dus zal ze hem wel vergeven... ze verwacht niet dat een van haar vriendinnen haar vriendje probeert weg te kapen > zo zal zij het waarschijnlijk zien). Daar schiet je niets mee op he. Zeker niet als jullie nog samen op vakantie gaan.

Succes
Met citaat reageren
Oud 13-05-2002, 18:16
SpiT
SpiT is offline
Citaat:
eden6 schreef:
Dat ie uiteindelijk voor zn vriendin zou kiezen had je kunnen verwachten, en sowiso, wie zegt dat ie jou niet zou bedriegen als jullie iets zouden hebben?

Ik denk dat je hem beter uit je hoofd kunt zetten, hij heeft voor zn vriendin gekozen en dat zul je toch moeten accepteren. Door proberen hem "terug te krijgen" maak je het alleen maar moeilijker voor jezelf...

En wat zn vriendin betreft... het is zijn keuze om niets te zeggen. Daar zou ik me verder niet mee bemoeien. De enige die daar problemen mee krijgt ben jij zelf (ze is verliefd op hem, dus zal ze hem wel vergeven... ze verwacht niet dat een van haar vriendinnen haar vriendje probeert weg te kapen > zo zal zij het waarschijnlijk zien). Daar schiet je niets mee op he. Zeker niet als jullie nog samen op vakantie gaan.

Succes
ja ik verw88 al dat hij voor zen vriendin koos, zou ik waarschijnlijk ook hebben gedaan alsik in zijn situatie stond, ze hadden al 4 maanden en dat geef je nie zomaar op. Ik heb ook tegen hem gezegd da'k nie tussen hen wil kome..
En achteraf lijk ik helemaal niet zo heel erg verliefd op hem te zijn, en ik had er ook al bij stil gestaan dat hij bij mij waarschijnlijk ook niet eens zo trouw zou zijn dan. Maar ik vind het gwoon een btje 'raar' dat hij totaal niet aan mij denkt, mesgien was ik wel over men oren verliefd op hem en hij maar zeuren over dat hij in de war is, terwijl het voor mij net zo moeilijk is/kan zijn...
dankje voor je reactie
Reageren

Regels voor berichten