Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-07-2004, 23:35
Eurydice
Eurydice is offline
Ik heb een Nokia 6100 en wil een plaatje dat op mn pc staat als achtergrond gebruiken voor mn telefoon. Ik hoorde nml dat dat moet kunnen, ik weet alleen niet hoe en van die handleiding word ik ook niet veel wijzer . Zelf dacht ik; als ik nou de email service activeer en dan een mailtje naar mn telefoon stuur, maar ik weet niet hoe dat precies in zn werk gaat. Neem aan dat het adres van mn telefoon niet mn 06-nummer is Moet ik dan met WAP naar mn emailinbox gaan en het plaatje van daaruit dlden? Ofzo? Iemand die dat toevallig weet? Alvast mucho gracias

Laatst gewijzigd op 07-07-2004 om 23:38.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-07-2004, 23:40
Tiño
Tiño is offline
je hebt er een datakabel voor nodig, die is wel te koop via internet enzo,maar ik heb er nog eentje liggen hier, ooit een 6100 gehad, ondertussen een 8910I ,dus ik heb er niks meer aan...als je em wilt...mail of pm maar ofzo...
Oud 08-07-2004, 12:08
Orion16
Orion16 is offline
Je moet sowieso het achtergrondje eerst verkleinen naar 128x128 pixels anders heb je er niet veel aan voor je Nokia 6100. Dan opslaan als JPEG, ergens uploaden en de URL van het plaatje intikken in je telefoon, en dan via WAP downloaden, werkt meestal wel

En anders de datakabel van Tinjooo dat is echt 't goedkoopst als je veel van achtergrond/ringtone wilt veranderen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten