Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-07-2004, 12:44
tommygirl.S
tommygirl.S is offline
Hallo!

Ik heb sinds een paar maanden soms s'nachts kramp in mn rechteroor, als ik me dan wil omdraaien op mn andere zij, en mn oor dus van het kussen gaat, doet het ontzettend pijn, ik heb al gekeken of mn oor dan dubbel lag, maar dat is het niet. sinds twee weken heb ik het bijna iedere nacht, en vannacht begon mn andere oor ook. ook overdag voel ik mn rechteroor, beetje zeurende pijn zeg maar. Het voelt alleen niet als een oorontsteking, want dat heb ik al gehad, en doet heel anders pijn.

Iemand enig idee?

LIefs T.S
Met citaat reageren
Oud 29-07-2004, 12:52
elledc
elledc is offline
Heb ik soms ook, komt omdat ik te lang op het ene oor slaap op een iets te hard kussen, dat doet ie zo'n verschrikkelijke pijn.
Misschien proberen regelmatig af te wisselen van kant waarop je slaapt en iets zachter kussen mss?
Met citaat reageren
Oud 29-07-2004, 14:25
Endomychus
Endomychus is offline
ja ik ken het, echt die pijn is te erg gewoon. Dat komt omdat je dan op je kraakbeen ligt.
Oud 29-07-2004, 14:55
tommygirl.S
tommygirl.S is offline
op je kraakbeen.. dat zal het zijn!

ik kan echt wel door de grond gaan van de pijn, en dan slaap ik ook nog, dus pissed dat ik word gewekt door mn oor!

Ik heb zo'n speciaal kussen voor mn nek, omdat ie hard, slaap ik tegenwoordig op een zacht kussen. maar helpt ook niet!
Met citaat reageren
Oud 29-07-2004, 15:02
Endomychus
Endomychus is offline
ja hoe het nou precies werkt snap ik ook niet. ik heb het meestal s'ochtends, maar waarom nou de ene nacht niet en de andere mnacht wel weet ik nog niet.
Oud 29-07-2004, 18:19
ssjpan
ssjpan is offline
Ja dat heb ik ook vaak, ik las eens op hier dat er dan een zenuw is bekneld ofzo.
Oud 29-07-2004, 18:36
Fade of Light
Fade of Light is offline
ik heb er smorgens meestal last van...doet pijn, maarja...was dat maar de ergste pijn die ik wekelijks/maandelijks meemaak
Met citaat reageren
Oud 31-07-2004, 11:36
jolliehollie
jolliehollie is offline
hellow

Dat heb ik vannacht nog gehad ja.. Je zakt zowat door je bed van de pijn,maar ik weet ook niet wat t is, het is in ieder geval de buitenkant van me oor

Regels voor berichten