Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-07-2004, 20:14
chocomelkflesje
chocomelkflesje is offline
ik voel net achter me rechter oor een bobbel, als ik erop druk doet het pijn. aan de andere kant heb ik dat niet. wat zou dit kunnen zijn?
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 20:15
Geranium-Tulp
Geranium-Tulp is offline
Als je ergens een ontstoken wondje ofzo hebt, kun je zo'n bobbeltje krijgen, dat had ik ook en dan gaat het wel weer weg.
Maar als het lang blijft, kun je misschien beter maar bij de dokter langs gaan voor de zekerheid.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 20:18
chocomelkflesje
kan dat komen doordat ik me oren weer heb doorgeprikt met me oorbellen? heb ze een tijdje al niet meer ingehad..
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 20:19
Geranium-Tulp
Geranium-Tulp is offline
Citaat:
chocomelkflesje schreef op 13-07-2004 @ 21:18 :
kan dat komen doordat ik me oren weer heb doorgeprikt met me oorbellen? heb ze een tijdje al niet meer ingehad..
Als het ontstoken is wel.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 20:20
chocomelkflesje
oke, dat zijn ze wel een beetje. maar kan ik ze nu gewoon inhouden of moet ik ze eruit halen? gaat het vanzelf weg? mag ik vragen wat er bij jou ontstoken was en waar je zo'n bobbeltje had?!
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 20:25
Geranium-Tulp
Geranium-Tulp is offline
Citaat:
chocomelkflesje schreef op 13-07-2004 @ 21:20 :
oke, dat zijn ze wel een beetje. maar kan ik ze nu gewoon inhouden of moet ik ze eruit halen? gaat het vanzelf weg? mag ik vragen wat er bij jou ontstoken was en waar je zo'n bobbeltje had?!
Ik had een ontstoken wondje in mijn hals (teveel gekrabt aan een muggenbult), en toen had ik ook achter mijn oor een bobbeltje. Maar het kan ook makkelijk een kliertje zijn.
Als je er zo mee zit, kun je ook gewoon even bij je huisarts langsgaan. Dan kan hij/ zij je geruststellen, want de kans dat het iets ergs is, is klein.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 20:25
Roos
Roos is offline
Het zou een opgezwollen lymfeklier kunnen zijn. Door die ontsteking krijgt je lymfeklier meer te verduren, en zwelt hij wat op
Oud 13-07-2004, 20:32
chocomelkflesje
ik w8 er nog een dagje mee als het dan erger wordt ofzo dan ga ik ermee naar de dokter!

thnx!
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 20:33
Geranium-Tulp
Geranium-Tulp is offline
Citaat:
chocomelkflesje schreef op 13-07-2004 @ 21:32 :
ik w8 er nog een dagje mee als het dan erger wordt ofzo dan ga ik ermee naar de dokter!

thnx!
Dan weet je het in ieder geval zeker en hoef je je niet meer druk te maken.
Maar ik heb zo vaak bobbeltjes gehad in mijn nek, en het was nooit iets. En mijn moeder heeft het ook wel vaker.

Dus ik zou er niet al te erg mee zitten.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 20:38
Rachel
Rachel is offline
Citaat:
chocomelkflesje schreef op 13-07-2004 @ 21:20 :
Ik heb dat ook gehad, toen ik klein was... mijn oren waren ana het zweren... ik heb toen mijn oorbellen uitgedaan...
en daarna alleen nog chirurgisch stalen (hoe je sta spelt ) in gedaan... dan heb ik er geen last van

Ik zou ze iig uit doen... dan heb je oor rust...
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 10:04
chocomelkflesje
ik heb ze gisterenavond uitgedaan en nu zit het bobbeltje er nog steeds maar het doet minder pijn iig.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 11:46
Rachel
Rachel is offline
Citaat:
chocomelkflesje schreef op 14-07-2004 @ 11:04 :
ik heb ze gisterenavond uitgedaan en nu zit het bobbeltje er nog steeds maar het doet minder pijn iig.
Ik weet niet hoelang het bij mij duurde.. maar reken maar op een weekje denk ik
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 15:40
Roos
Roos is offline
Je kunt ook bij de juwelier zo'n ontsmettings-flesje vragen, die je ook kreeg toen je gaatjes werden geprikt Dan gaat in ieder geval de ontsteking over..
Oud 15-07-2004, 08:25
chocomelkflesje
of andere soort oorbellen indoen? misschien kan ik niet tegen echt zilver...
Met citaat reageren
Oud 15-07-2004, 08:53
Rachel
Rachel is offline
Citaat:
chocomelkflesje schreef op 15-07-2004 @ 09:25 :
of andere soort oorbellen indoen? misschien kan ik niet tegen echt zilver...
Ja dat heb ik dus
Ik kan alleen maar (als ze tegen me oor aan zitten he ) tegen chirurgisch (ofzo) staal . Als ze niet tegen me oor aan zitten (van die ringen ofzo) dan kan ik wel tegen zilver
Je moet zeg maar vand ie knopjes hebben die je kreeg, oten je gaatjes geschoten werden Het enige nadeel is, dat je daar bijna geen leuke oorbellen van hebt
Met citaat reageren
Oud 15-07-2004, 09:07
Verwijderd
Tegen goud kan ook iedereen wel als het zuiver goud is. Maar dingen van zuiver goud zijn niet te vinden omdat zuiver goud eigenlijk gewoon te buigzaam is voor sieraden.

Maar ehm, van chirurgisch staal hebben ze wel ringetjes, toch? Dat is al best leuk
Met citaat reageren
Oud 15-07-2004, 09:11
Rachel
Rachel is offline
Citaat:
Sarah schreef op 15-07-2004 @ 10:07 :
Tegen goud kan ook iedereen wel als het zuiver goud is. Maar dingen van zuiver goud zijn niet te vinden omdat zuiver goud eigenlijk gewoon te buigzaam is voor sieraden.

Maar ehm, van chirurgisch staal hebben ze wel ringetjes, toch? Dat is al best leuk
Ja maar ik kan wel tegen zilveren ringen
omdat di eniet tegen je oor aan zitten, maar als je van die knopjes ofzo hebt, daar kan ik niet tegen omdat dat tegen me oor aan zit

Wat bij mij ook wel was, was als ik knopjes in had, ik die slotjes altijd te hard aan duwde omdat ik bang was dat ze te los zaten En ja.. omdat ik blijkbaar niet tegen zilver kan, was dat helemaal niet goed
Met citaat reageren
Oud 15-07-2004, 09:36
Verwijderd
Citaat:
Rach-: schreef op 15-07-2004 @ 10:11 :
Ja maar ik kan wel tegen zilveren ringen
omdat di eniet tegen je oor aan zitten, maar als je van die knopjes ofzo hebt, daar kan ik niet tegen omdat dat tegen me oor aan zit

Wat bij mij ook wel was, was als ik knopjes in had, ik die slotjes altijd te hard aan duwde omdat ik bang was dat ze te los zaten En ja.. omdat ik blijkbaar niet tegen zilver kan, was dat helemaal niet goed
ik bedoelde oorringetjes
Met citaat reageren
Oud 15-07-2004, 12:52
Verwijderd
Citaat:
Sarah schreef op 15-07-2004 @ 10:36 :
ik bedoelde oorringetjes
denk dat ze bedoelt dat ringen door je oor gaan en dan geen contact hebben met de zijkant van je oorlel, wat je bij knopjes dus wel hebt.. Heb ik ook wel last van
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten