Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Dat de verkiezingen opschoven zouden worden had ik ook het liefst gezien. Maar ja, dat zal nu wel niet meer veranderd worden.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik had ook liever gezien dat de verkiezingen uitgesteld waren, want ik vermoed ook dat dat de stemmers veel objectiever had laten stemmen. |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Herben, woordvoerder lpf:"Pim was in hart en nieren een democraat. Dus ga stemmen! De partij maakt niet uit! Stem alleen op Pim als u het eens bent met zijn gedachtengoed. Stem op de partij die u voor de moord in uw gedachten had."
Zullen mensen hier echt wat van aantrekken? Ik vind het in ieder geval erg sportief van de partij. Maar ik denk dat we niet een goed kabinet krijgen na 15 mei. Vooral niet als LPF in de coalitie komt. Het rommelt in die partij. |
![]() |
|
Nou wees maar niet bang ik was van plan om groenlinks te stemmen, maar toen ik zag die pim fan figuren in den haag en mensen in Rotterdam[veel domme personen], maar er liepen ook mensen die ik wel mocht die zachtaardige skinhead in Rotterdam props voor die gast, er zouden meer pim fans als deze moeten zijn.
Maar ik ga dus PVDA stemmen dus alles komt goed die domme figuren[partijleider en die advocaat] van Pim moet ik al helemaal niet hebben. Komt die partijleider mee in een intervieuw dat t allemaal de schuld is van Melkert, maar sorry jongens en meisjes dan ben je dus echt dom. |
![]() |
||
Citaat:
Maar in mijn ogen denk ik dat we een beetje rechtse regering krijgen maar zal wel coalitie worden tussen vvd, cda en nog een partij IK had zelf graag d66 er gezien maarja
|
![]() |
het zijn roerige tijden. Het is heel moeilijk om een voorspelling te doen. Het kan alle kanten uit. Ik weet ook niet wat ik precies nu moet gaan verwachten. Ik denk wel dat de verkiezingsuitslag voor moeilijke formatiebesprekingen zullen zorgen. Of het gevormde kabinet lang stand zal houden? Ik denk het zelf niet.
|
![]() |
|
CDA-PvdA-GL-SP zou bijvoorbeed heel mooi zijn. Maar over een week zullen we kunnen zien hoeveel gewicht de mortuis nil nisi bonum onder de mensen heeft. Hoe dan ook, ik hoop op forse klappen voor de VVD en de PvdA, wie er verder ook voordeel gaat hebben.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
tja het liest zou ik hebben GL - SP - PvdA mahja dat zit er niet egt in ofzo |
![]() |
||
Citaat:
cda+vvd door de dood van Pim Fortuyn profiteert het VVD het meest PvdA verliest zelfs zetels hierdoor.. btw.. zag een stukkie in de krant dat je ook gewoon een minderheidskabinet oid kan formeren? dus cda+vvd only ![]() schijnt heel normaal te ze zijn in het buitenland maarja.. cda+vvd+xx en ik ben tevreden
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() cda+vvd dus ![]()
||
![]() |
Citaat:
Niet ideologisch en zwaar gelovig leuteren maar simpelweg kijken naar de dagelijkse werkelijkheid. Geloven in sprookjes is prima maar daarmee kun je geen land besturen zoals we nu toch zouden moeten weten. En een gebrek aan "inhoud" ? Welke leuterbak die tot nu de dienst uitmaakte heeft dit dan wel ? Als je met "inhoud" bedoeld het slap , dom, onrealistisch geleuter van b.v. de heer Rosemuller (voorman van de voormalige communisten) dan heb je gelijk. Helaas voor jou heb ik het niet zo op de "inhoud" van Stalinisten die het als hun ideaal zien de mens te degraderen tot een grijze muis met een nummertje die alleen maar ja en amen mag knikken. Ik blijf liever mezelf. En mens. Of heb jij ook zo graag een grijs pakkie aan ŕ la Mao ? |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
De Jong wil uit LPF-fractie stappen UnknoWn EntiTy | 122 | 15-10-2002 08:19 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Pim Fortuyn getaart muhhahaha HońeY | 156 | 15-04-2002 16:39 |