Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Vroeger waren ze top, als ik er nu naar kijk lig ik alleen in een deuk als ik stoned ben ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Die hele serie dat ze achter al die pakjes aangingen door de EU vond ik volgens mij het leukst. Ohw, die met het kroonjuweel was ook wel heel erg spannend vroeger ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Ze zijn geniaal. Ook maar even mijn favoriete quotes:
"Luister heel goed naar dit liedje en je leert de Spaanse taal heel snel" (en dan allebei uit beeld lopen) Bassie: "Adriaan, ik zie een verdacht persoon!" bewaker: "Kijk B2, dit is je nieuwe celmaatje, Vlugge Japie" B2: "Rare Apie? Wat een rare naam!" (als de baron en vlugge japie vrijgelaten zijn en over straat lopen) Baron: "Waar is B2 eigenlijk?" Japie: "O die zit nog in de gevangenis. Die hoorde niet dat we vrij waren." Bassie: "Er is een nieuwe brombeer gesignaleerd." Adriaan: "Hè? Een nieuwe brombeer?" Bassie: "Ja. De Adriaanse brombeer. Adriaantje brombeer!" Adriaan: "WAT!?" (en dan achter hem aan rennen) (adriaan rent naar een onbekende man in een auto) Adriaan: "Ze hebben mijn vriend ontvoert! Mag ik uw auto lenen?" Man: "Okee. Breng je hem wel terug?" (bassie gooit afval op straat) Bassie: "Hoepakee!" Adriaan: "Bassie, hoe kun je dat nou doen?" Bassie: "Nou gewoon zo, hoepakee!!" Adriaan: "Maar Bassie dat kun je toch niet doen?" Bassie: "Jawel hoor, kijk maar hoepakee!!" En wie kent Danny nog? Die vieze Belg met die baard? ![]()
Laatst gewijzigd op 27-01-2004 om 17:28. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() En die quotes zijn briljant ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Bassie & Adriaan in Amerika, wanneer ze door Death valley rijden.
Bassie gaat eieren bakken op de moterkap, gebruikt na afloop het koelwater voor de afwas en stoor het teiltje om. Moeten ze terug naar de weg lopen, komen ze bij een zoutmeer: Bassie: Kijk Adriaan, dat is badwater! Adriaan: Nee Bassie, dat is slecht water, bad-water. Dat vind ik toch met stip de beste B & A scene ooit |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
nooh er is zo'n aflevering (in die serie in de vs) en dan denkt bassie dat hij een indiaan is en dan gaat hij een regendans doen met een echte indiaan nooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo ooooooooooooooooooooooooooooooooooooh!
dat is te vet! ![]() |
![]() |
|
gewoon ge-wel-dig
![]() maar wie o wie is nou de plaaggeest? ![]() ![]() ![]() de mooiste Droamelsch is in met de B&A Boys, dat die auto uit elkaar flikkert ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
Al die jaren zit ik nog steeds met een paar vragen over Bassie en Adriaan. Mijn eerste vraag: Waarom moet de baas (ik weet zijn naam niet, maar als hij boos word roept hij altijd DROMMELS DROMMELS EN NOG EEN DROMMELS, en sloopt vervolgens de telefoon in zijn boot) bassie en adriaan eigenlijk hebben? Waarom wil hij ze altijd zo graag een bom bezorgen die ontploft. Ja en dan? Diezelfde bom is al zo vaak ontploft bij hun, en hebben daar zelf geen last meer van. Waarom zou het bassie en adriaan dan wel iets doen? Dus mijn vragen waarom moet die ene baas bassie en adriaan altijd hebben. En wat is er zo leuk aan om een bom te bezorgen die verder niet al te veel schade maakt? Verder vond (eigenlijk nog een beetje vind
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Het is trouwens Baron van Leemwegge.
Ach ja, zoiets vraag je je op deze leeftijd nu af, maar het programma is bedoeld voor kinderen t/m 12 jaar ongeveer die zich dat dan niet afvragen. Vind het wel nog altijd leuk om te kijken ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Bassie en Adriaan; wie kent ze niet? benafanboek | 15 | 11-12-2013 14:05 | |
Films, TV & Radio |
Bassie en Adriaan fanboek benafanboek | 1 | 09-12-2013 23:33 | |
Films, TV & Radio |
Bassie en Adriaan Twiceke | 49 | 04-01-2006 16:07 | |
Films, TV & Radio |