Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar als er paleobiologie bestaat, zou het dan geen afgeleidde zijn van biologie? Misschien is het ook wel een afstudeerrichting van acheologie? Niet alle vakken zijn een studie op zichzelf, maar meer afstudeerrichtingen.
|
In utrecht heb je wel de studie biogeologie. Erg gericht op het bestuderen/dateren van fossielen. "De biogeologie, tenslotte, is een combinatie van aardwetenschappen en biologie en heeft de ontwikkeling van het leven op aarde als onderwerp van studie"
Moet je maar eens kijken op: http://www.geo.uu.nl/onderwijs/bache...30292main.html
||
Citaat:
geologie is nogal een wetenschappelijke richting, vandaar. als je nog vragen hebt ... ik studeer geologie in Leuven.
||
Verwijderd
|
Citaat:
paleontologie gaat over dieren ed en archeologie over de geschiedenis van de mens. natuurlijk krijg je wel aanverwante vakken, maar eigenlijk maar zeer weinig in de trant van dinoos enzo... meer over 'hoe overleefde men in de ijstijden en wat voor beetsen en planten leefden er toen (maw milieu)' heb twee jaar archeologie gedaan, maar vin het niet bevredigend aangezien ik geen zin heb me hele leven in de modder te gaan wroeten voor een kutsalaris ga nu dus biologie doen, ws met paleontologie als bijvakje |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Stelling: Fossielen ondersteunen evolutie niet Eliyahu | 58 | 20-09-2010 18:43 | |
De Kantine |
Wat wou je vroeger worden Verwijderd | 72 | 13-09-2010 16:52 | |
>> Geloven in God << Lord Dolphin | 378 | 17-11-2005 22:03 | |
Genesis 1 Wijze lama | 190 | 31-05-2005 22:58 | |
Lifestyle |
Verzamelen/sparen Verwijderd | 137 | 24-02-2004 10:04 | |
Een keerpunt in de geschiedenis. De val van het atheïsme... BiL@L | 62 | 17-09-2003 04:17 |